Herşeyin başlangıcı 💕

54 3 1
                                    

Umarım güzel güzel okuyabilirsiniz. Henüz yeni olduğum için kötü olabilir... Teşekkürler 🙏

    Henüz sekiz yaşımdayken ablamın bilgisayar da bir şeyler yaptığını gördüm ve merak ettim ben yanına gittiğimde bir tane abiyi izliyordu... Ben de bakmaya çalıştım "Fatma korkarsın içeri git" dedi. Ve içeri gittim ama meraklı bir insan olduğum için hâlâ ondaydi kulağım... Daha ben oyuna dalmadan içeriden bir ses geliyordu bir adam korku ile bagariyordu... Bende korkmustum annem ablami çağardiği  an gidip bilgisayara oturdum ve o adamın korkunçlu yüz ifadesi aklımdan
gitmiyor... Daha sonra o adamın korkunçlu olmayan videolarını bulup izledim ve videonun başında ne dediğini anlamaya çalıştım. En sonunda anladım ki videonun başında "Herkese merhaba ben orkun" diyordu. Orkun muydu ismi? Hayatımda ilk defa orkun isimli bir insan görmüştüm. Ama o abiyi çok sevmiştim akşam olduğunda ablamin yanına gidip "Abla yarın Orkun izleyelim" dedim ve ablam bana orkunu nereden tanıdığımı sorar gibi baktı. Ve bende anlayıp "Sen gittikten sonra izledim" dedim. Ve hemen annemin yanına gitti "Anne Dadıma korku oyunu videosu izliyor" dedi. Ve annem bana kızdı. Gece herkes yattıktan sonra ablamin odasına gittim.Ve ablam bana "sen bir daha korkunç video izlemiyeceksin yaşın kaç?" Dedi bende ona neler izlediğimi anlattım sonra ablam da o zaman yarın izleyebileceğimizi söyledi.Ve onun ile böyle tanismistim onun minik bir hayranı olmuştum adeta...

    12 yaşıma girdiğim zaman Orkun'u çok sevdim ve ona bir fan sayfasi açtım. Bu fan sayfasi sayesinde bir sürü arkadaşım oldu. Bunlardan biri de Beyza'ydı. Beyza ile çok yakın olmuştuk, birbirimizin numaralarını aldık ve bir gün buluştuk. Izmir'deydik. Yani ikimiz de orada yaşıyorduk ama orkunu hiç gorememiştik. Yıllar geçti en yakın olduk. Asla birbirimizi bırakmayacaktık. Ve sayfalarımız artık kapanmıştı, biz 20 yaşına vardığımızda. Beyza ve ben farklı fakultelerdeydik ama aynı üniversite eğitim alıyorduk. İkimizin de 2. Yılı idi. Beyza drama ben de ingilizce öğretmenliği okuyordum.

     İkimizde hâlâ Orkun'un hayranıydık. Ama ümidimiz kalmamıştı. O yüzden onu çoktan bırakmıştık zaten üniversiteyken derslerimize vakit ayırdık.

Beyza ile hikayem burada başladı şu orkunu tanıdığım an gerçek yazarının şimdiden seviyor sizi djdydh . Devam edecek... (ingilizcesini yazcaktim unuttum)💕💕

   

 

Papatya ~ OIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin