Buraya yazacak bir şey bulamıyorum yine de yazmak için yazmak xjxgjdhd
Telefondaki kelimeleri kaldiramadim... Hemen ağlayarak oradan ayrıldım. Ve ne yapacağımı bilmiyordum 😟...
Ben sokakta yürürken Beyza beni aradı hemen açtım.
(Ben: F Beyza:B)
F: Efendim
B:Nerdesin ?? Yanımdan hemen ayrıldın ne oldu?
F:Çok üzüldüm Beyza o telefonu alınca...
B:Kim ne dedi?
F: Ölmüş... Kaybettim onu
B:Lan kim ne oldu ?
F:Telefonda konuşamam babaannemin evine geçiyorum gel...
B: Tamam gelirim peki cenaze kimin? Babaannenmi?
F:Offf (Kapattı)Oraya gittiğimde Beyza oradaydı. Ve beni bekliyordu. Yanına gittiğimde babaannem in öldüğünü anlamış. Bana "Başın saolsun" demişti. O an ona sarılmak bana huzur verdi. Annem beni yanına çağırıp "İstanbul'dan Babaannenin yeğeninin çocuğu geliyormuş ailesi de gelicek ailesi burda böyle kötü bir zamanda tanışmak istemezdim ama ailesini tanıyordum neyse kızım onlara kalcak bir yer lazım." Dedi ve anlamamıştım neden benden istiyordu üstelik bu Üzgün halimle onlara yer mi ayarlıyacaktım... Beyza bana yardım edeceğini söyledi. Ve onlara kalacak bir yer hazırladık.
Ben aşağı indiğimde misafirler gelmişti. Annem de "kızım hadi geç tanış onlara" dedi. Misafirleri hemen ağarladık. Saolsun Beyza da bana yardım etti.
Bir gün geçti gece boyu uyumadım... Cenazede tabutun başında olan kişi bendim onun tabutuna benim göz yaşlarım değiyordu. Sarılıyordum tabuta. Etrafımdaki insanların bana nasıl baktığı umrumda değildi. Üzgündüm...
Bu bölüm içime yatmadı ama ne yapiyim inşallah güzel gidiyordur. 😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya ~ OI
RandomOnu karşımızda görünce çok şaşırdık. İnanamamıştık!!! Ve bizi neler bekliyordu? Aklımızda binlerce soru... 🌼