Hemen devam ediyorum çünkü yazmak hoşuma gitti 😂😂
Beyza ile beraber istanbula gittik. Çünkü benim orada bir konferans'a katılmam lazımdı. Ve konferans'a gittik giderken uçakta uyudum ama vardığımızda heyecanımdan ölüyordum. Çünkü mesleğim ile ilgili acayip bilinen ve önemli biri olabilirdim. Ve konferans'a girdim. Çıktığımda Beyza'yı aradım ve bakmadı. Hemen mesaj yazdim.
Ben: Beyza nerdesin knk?
Beyza: Şuan bir tane parktayim ama ne bilmiyorum çocuk var burda
Ben:Oha nasıl parkta çocuk olur jxuxjdgdyd
Beyza: ya dalga geçme konum atıyorum gel dhdtdhdg
(Konum atti)Beyza'nin attığı konuma gittim. Ve beyza ile buluştuk. Ben hazır babamdan para koparmışken H&M ye gitmek istedim. Beyza da mecburen kabul etti. Ve gittik. Oraya gittiğimizde üzerinde "O" harfi olan bir kıyafet gördüm ve Beyza'ya "Orkun'u hatırlıyor musun? Fan sayfasi açmıştık bir kere bile bulusamadik." dedim ve tam o sırada Beyza "YUH!!" Diye bağırdı o öyle bağırınca bi an dönüp baktım ve Orkun Işıtmak dikilmiş Beyza'nin o ağzından çıkan kelimeye takılmış bir şekilde Beyza'ya tip tip bakıyordu Beyza şaşırdığı için hâlâ bakıyordu ben de hemen Orkun'un yanına gidip Özür diledim... O da aynı eski videolarindaki gibi bana kibarca el uzatıp "Ben orkun siz?" Diye sordu Beyza hâlâ bakıyordu ve "Ben Fatma o da arkadaşım Beyza" dedim. Sonra Beyza'yı yanımıza çağardım. Orkun Ona da el uzattı ve Beyza hemen orkunun elini sıkıp garip garip güldü. Onun bu hareketini kamera altına almak isterdim ama olmadi. Daha sonra Orkun Beyza'nin çok şaşırdığını anlayinca "Sen şey eee bana instangram da fan sayfasi açan kız misin? Bana hayallerini yazmıştın" dedi ve Beyza bana dönüp "Lan okuyormuş kızım" dedi. Bende hemen atlayıp Beyza mesajlar ortaya çıkacak biz topuklayalim anlamında bir şeyler mirildandim. O da istemedi Orkun zekilik yapıp durumu anlayinca bana "Sen bana yazdığın mesajlardan utanma lütfen...Bu arada bende papatyayi çok seviyorum" dedi. Bizi nasıl tanıdığını anlamadım ve hemen otele gitmek istedim. Beyza mecbur kabul etti.
Eve vardığımızda montumun cebinde bir kağıt buldum bu kağıtta "Orkunun numarasi 05** *** ****" yaziyordu hemen Beyza ya söyledim Beyza nasıl ezberlediyse kağıdı benden almadan telefonla orkunu aramaya başladı. Heyecandan titriyordu ona telefonu kapatmanın söyledim fakat dinlemedi ve Orkun telefonu açtı...
Size böyle bir bölüm sonu vermek istemezdim ama ne yapiyim heyecan katmam lazım ve gayet güzel oldu bence 💕 HATALARIM VARSA ŞİMDİDEN ÖZÜR DİLERİM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya ~ OI
RandomOnu karşımızda görünce çok şaşırdık. İnanamamıştık!!! Ve bizi neler bekliyordu? Aklımızda binlerce soru... 🌼