Ben bir şeyler yazamiyorum ki dyxgxbxg 😂😂 neyse bana guzel hikaye yazmalar size de iyi okumalar 👽
Bir anda telefonuna bir bildirim geldi... Daha sonra iki üç dört beş artıyordu. Merak edip açtım ve Sudeki "Bizimkiler~😜" adında bir grup açmıştı...
Grup çok saçma başladı acaba öyle mi devam edecekti ? Ya da sudeki çok saçmaydı. Bilmiyordum ama çok fazla arkadaşım yoktu. Beyza ve Nisa vardı. Bir de bölümümden bir kaç kişi... Ama onlar ile sadece ödev vs. yapıyorum...
Ve ertesi gün oldu. Sıkılmıştım, okula git okuldan dön okula git okuldan dön... Ve o sene KPSS ye girecektim hiç umrumda değildi. Ama ingilizce öğretmeni olmak istiyordum. Öğrencilerim olsun... Ama olmadı yani stajı saymazsak.
KPSS'yi kazanabilirsem mutlu olacaktım. Çünkü Öğrencilerim olacaktı. Ve artık okula gitmenin zamanı gelmişti. Beyza beni aradı dersten çıkmış ve beni beklediğini söyledi. O yüzden bu gün dersim olmadığını söyledim aslında vardı. Beyza'nın yanına giderken taksiye binmek zorunda kaldım çünkü o saatte otobüs yoktu. Daha sonra hemen Beyza'nin yanına vardım ve param 40Tl idi. Ama taksi de 35 TL tuttu. Beyza bir kaç gün sonra Orkun'un doğum günü olduğunu söyledi. Hediye almaya gidecektik. Ama param 5 TL'ydi. Nasıl hediye alacaktım? Üstelik kartımda da para yoktu. Off Beyza'ya çaktırmamaya çalıştım. Ve her gittiğimiz mağaza da beğenmemiş gibi yaptım. Ama çok beğenmiştim ve emindim ki Orkun da bayılacaktı. Hemen Beyza hediyeyi seçti eve geldik. İnşallah hediye almayi unutmam diye düşünürken birden yine mesaj geldi.
Ve devamı da vardı.
Bu mesajlaşma dan sonra Beyza nin çok iyi bir arkadaş olduğunu hatirlamistim 😍
Bir kaç gündür bölüm atmayı unuttum xhxgjxhx o yüzden şimdi geldi sizce nasıl gidiyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya ~ OI
RandomOnu karşımızda görünce çok şaşırdık. İnanamamıştık!!! Ve bizi neler bekliyordu? Aklımızda binlerce soru... 🌼