<7>

28 2 1
                                    

   Nedense bu aralar bir şeyler yazmıyorum aklıma gelmiyor... şu son 4 günde Lahmacun family tuttu beni...

    Ve ertesi sabah. Artık buralar beni sıktı. Okul falan yani. Biraz eğlenmek istiyordum. Ve 6 ocak bu gün. 8 ocak'a az kaldı. Pasta yicektim hayaller...

   Okula gidiyordum Beyza da  gelcekti hediyemi alcaktim. Bu gün dersim yoktu. Annem getiriyordu. Giderken hep aynı konuları konuştuk. Beyza ile ayrı bir eve taşınmak istiyorduk. Annem de olmayacağını benden ayrı kalmayacağını söylüyordu. Her zaman... Bu konuyu kapatmak istemedim. Ama kapandı ve bende anneme Orkun ile tanıştığımı söyledim bana bi ir kaç saniye baktiktan sonra inanmadi. Hemen birlikte olan bir fotgrafimizi gösterdim.

    Beyza'dan: Okulda Fatma' ya hediyeyi vermek için bekliyordum. Okulun kantin olan tarafina gittim. Ve orda televizyon da bir kaza haberi gördüm İzmir deydi. Ve habere dikkatlice bakınca arabanın Fatma'nın annesinin olduğunu fark ettim hemen Fatma' yı aradım ve bakmadı. Daha sonra haberde iki kişinin olduğunu dedi ve bence Fatma'ydi o an ne yaşadığımı hatırlamıyorum... İçim yanmıştı korkunç bir arkadaşını o hastanede kanlı bir şekilde görmek. Hemen çıktım. Hastaneye vardım.

    Saatler geçti. Hâlâ bir haber yoktu. Doktor ameliyathane den çıktı ve annesinin iyi olduğunu söyledi. Ama Fatma'nın durumu o kadar iyi değildi. Bir anlık üzülsem mi sevinsem mi bilemedim...

     Saat 23:34 falandı. Ve Orkun arıyordu. Tweeter da gezerken #İzmir etiketi ile bir kaza yaşandığını görmüş ve bana tanıyıp tanımadığımı sordu. Orda hemen "O-Orkun Fatma. Fatma kaza geçirdi." Dedim ve orkun hemen telefonu kapattı galiba yola çıkmıştı.

     Üç buçuk gibi Orkun geldi. Ve Fatma'nın nerede olduğunu sordu. Onun yoğun bakımda olduğunu söyledim. İçi gitmişti bir köşeye gidip ağlamaya başladı. Onu sakinleştirmek için yanına gittiğimde annem bana onu yanlız birakmami soyledi. Daha sonra annem yaklaşarak Orkun'un neden ağladığını sordu. Düşündüm daha sonra fan Sayfam varken gördüğüm bazı haberler aklıma geldi. O hayranı kanser olduğu için ağlamiştı. O hayraninin onu çok sevdiğini  ve "devam et" kelimesini duyunca aglamıştı. Ve bizim OIFC olduğumuzu biliyordu. Belki o yüzden Ağlamıştır diye düşünerek anneme dedim.
   
     Doktor odadan çıktı. Ve Fatma'nın annesinin uyandığını söyledi. Annem hemen yanına gitmek istedi. Orkun doktorun geldiğini duyunca yanımıza geldi. Ama Fatma'nın uyanmadığını öğrenince biraz yüzü asılmıştı.

      Benden: Uyandım kimse yoktu yanımda. Kendimi tek hissettim. Ve hemşire girdi içeri. O sessizlik bozuldu. Hemşire girdiği gibi "Aaaa uyanmış lan" dedi. Lan? Lan ne alaka? Bunları düşündüm. Ve doktor geldi. Doktor bana "bu kaç" dedi. Lan sanki öldüm. Belki ölsem daha güzel olabilirdi...

    Neden burada bitirdim bilmiyorum. Ama hoşuma gitti xjxgxjbx ölmek güzel bir şey

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 07, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Papatya ~ OIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin