EP8

59 7 3
                                    

Cikgu2~tiup wisel....pheww...
Cikgu4~okay semua pelajar berkumpul kat sini....

Semua pelajar berkumpul dimana cikgu deme berada semua pelajar ada kat situ kecuali grup memasak mkn malam...

Cikgu3~sekarang nie dah nak malam...cikgu nak kamu semua pergi mandi dan sini untuk mkn malam....
Cikgu1~semua pelajar dah siapkan kerja masing2 kan
Pelajar~dah cikgu....
Cikgu1~okay semua gi mandi...masuk dorm cepat..

Waktu malam pun tiba....
Semua pelajar sudah kekenyangan...dan mereka semua berkumpul di tempat unggun api....campfire....deme buat bulatan,bayangkan ya readers...seronok author teringin sgt nak buat mcm tu tapi x kesampaian...xpelah...
Kita sambung cerita kita...
Semua pelajar mula berpecah dan berkumpul dgn geng masing2...

Geng BTS....
Jhope~wei korang aq nak bagitau sesuatu jgn terkejut tau....
Jin~apa dia kuda...mcm gempak je aq rasa....
Suga~aah aq pon nak tau apa bendanya....
Jimin&V~kitaorg pon nak tau..
Jungkook~bolehlah...apa bendanya jhope
Namjoon~cepatlah...
Jhope~mcm mana aq nak ckp asyik kome je yg ckp....aq nak bagitau yg aq dah couple dgn naeun...
Bts~APAA GILA LAH...x caye kitaorg...
Jhope~aq cite kat korang ya..
Bts~citelah kitaorg nak dengar...

Mcm nie cerita nya....

Jhope~naeun tgh duduk sorang2 kat bawah pokok....lepas kitaorg habis basuh sayur...aq pon ckp lah....Hai awak...
Naeun~Hai
Jhope~nape nie...nampak sedih je beutiful girl...
Naeun~jgn panggil saya mcm tu lah malu...sebenarnya saya teringt kat kekasih lama saya yg buat first date kitaorg kat sini dulu....
Jhope~ohhh....sebab tu awak sedih...sorrylah kacau ya...
Naeun~x pelah...
Jhope~kalau mcm tu biar saya yg pulihkan...sebenarnya saya dah lama suka awak dari awak masuk sklh menengah nie...walaupon kelas kite berbeza....saya selalu tgk awak dlm diam...saya tau sikap awak dalam apink....awak seorang yg pendiam,clumsy,dan jgn buat awak marah confirm akan meletup satu sekolah nie...
Disebabkan itu...sudikah awak jadi kekasih saya...
Naeun~(terkejut)saya malu lah...
Jhope~alah...buat ape malu...
Naeun~okay saya setuju lagipon awak handsome dan sweet...saya pon dah x couple 2 tahun
            
     

       The end of story jhope

Jimin~huyooh...akhirnya kau luahkan juga perasaan ko dekat naeun tu tahniah....
V~aah...tahniah
Suga~baguslah tu...kau namjoon bila nak luahkan perasaan ko kat jihyo...
Namjoon~apa korang merepek nie hah..
Suga~kitaorg semua taulah kau suka jihyo tu lah....
Namjoon~ohhh korang dah tau ke....aq suka jihyo waktu dia buat sarapan dan duduk dlm umah aq...conffess kat dia aq rasa belum lagi tiba masa nya...
Jin~apa2 pon...tahniah jhope atas hubungan ko tu....aq harap kekal lah ya...
Jungkook~tahniah...

Semua bts mengucap tahniah kat jhope..

Jhope~thanks korang

Seventeen pon menuju ke BTS untuk lepak bersama2.....

Seventeen~hai korang...nak lepak sekali boleh x...
Bts~hai...boleh je join lah sekali....
Jungkook~geng kunyit sampai dah....
Seungkwan~woi suka hati ko je panggil grup kita kunyit...dk tengok jungkook nie...
Dk~alah2 jgn nangis....
S.coups~korang tgh sembang pasal ape nie....mcm gempak je aq tgk...
Jimin~kitaorg tgh sembang pasal jhope nie...dia dah couple ngan naeun...
Seventeen~HAH APA..melepaslah kitaorg nak ngan naeun....dah lah lemah lembut....

Semua org kat situ gelak ketawa...

Geng apink...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 08, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CAN MY LUV BECOME TRUE....Where stories live. Discover now