EP4

54 10 0
                                    

Jihyo~WOI APE NIE KORANG SATU KELAS IKUT AQ KE....PARAH LAH KORANG NIE....
Eunji~jihyo sorry aq dah cuba halang deme masuk tapi aq nie sorang deme nie ramai so aq kalah....dan aq aq sekali deme tarik masuk umah namjoon...lagipon mak namjoon yg kasi kitaorg masuk nie...
Yeoja 1~alah rileklah jihyo...bukan selalu lah...
Jihyo~kepala bana ko....mampus aq eunji....

DEPAN PINTU UMAH NAMJOON...

Namjoon~ehhh...apahal byk kasut sklah depan umah aq nie...
Namhoon~entahlah hyung...

Deme berdua pon masuk dlm umah...

Namjoon~WOI APAHAL KORANG SEMUA DLM UMAH AQ NIE....KELUAR SEKARANG...NIE MESTI JIHYO PUNYA KERJA..SIAP KO JIHYO...YAHHHHH SONG JI HYO...

Semua budak kelas jihyo terduduk diam sebab namjoon mengamuk pertama kali di depan mata deme....eunji pon terkaku...

Jihyo yg berada di dapur bersama mak namjoon...sediakan air dan kek tetiba dgr org menjerit dlm kemarahan dan menjerit nama jihyo....

Jihyo~namjoon mrh gile kat aq nie rasanya....aduhhhh...
Pn.kim~x pe biar mak settle kan....

Jihyo gan mak namjoon keluar dari dapur dgn air tembikai dan kek coklat...sedap dohhh...

Namjoon~mak nape mak sediakan air dekat diaorg nie...
Pn.kim~deme nie dtg nak belajar dgn ko....sebab ko kan panda...jgn marah ya...
Namjoon~woi...jihyo nie keje ko kan....
Pn.kim~x lah mak yg suruh deme masuk...jihyo x bagi deme nie masuk dlm umah...
Namjoon~issshhhh...mak nie bagi deme masuk nape..namjoon x nak ajar deme nie...
Pn.kim~KIM NAMJOON..menjeling mata ke anknya nie hah...
Namjoon~nae...tapi namjoon x nak ajar song jihyo nie hah....
Jihyo~x pe ajarlah deme nie dulu ya...sya x yah ajar...saya boleh belajar sendiri...hehehehe
Namjoon~lantak ko lah...
Pn.kim~dah gi naik atas tukar baju lepastu turun ajar deme nie...
Namjoon~nae....mak
Jihyo~^huuhhh....lega sikit aq namjoon x mrah2 dah...rupa-rupanya dia takut kat mak dia...ank yg baik...sesuai buat suami dia nie.....hehehehe..tersenyum sorang2^
Pn.kim~jihyo...kamu dah nape senyum sorang2 nie hah...okay ke x....SONG JIHYO...

Terkejut jihyo dengar suara mak namjoon.....

Jihyo~ohhh...nae
Pn.kim~berangan lagi....gi naik atas mandi...tukar baju mak nak bawa kamu gi jln2....

WAKTU MLM PULAK.....SKIPPPP...

En.song&En.kim~kami dah pulang....

Jihyo~yeah2 ayh dah balik....
Namjoon~rupa budak2 lagi...
Jihyo~lantaklah...
Namhoon~nuna rupa budak2 lah nuna...

Ayh jihyo dah keje dgn ayh namjoon skrg nie...ayh jihyo sebagai PA ayh namjoon...

Jihyo~ayh mcm mana keje okay x....
En.song~okay sgt ayah dpt byk kwn kat sana....seronok tau...kat situ...byk model2 perempuan yg cantik2...mcm ank ayah nie...dan kat sana juga ramai model2 laki yg hensem...artis pon ade..ayh suka kerja kat sana...
Namjoon~patutlah jihyo childish...ayh dia pon sama...[bisik kat namhoon]
Bapa borek ank rintik...katakan
Namhoon~[menganguk tanda setuju ape yg namjoon ckp kan]
Jihyo~ohhhh kutuk aq ya....hah
Namjoon~mcm mana ko tau...besar betul telinga ko
tu...

Satu family gelak waktu tu....

Jihyo~dah siap keje sklh nie...yeahhh...

Jihyo nie sebenarnya pandai dia mewarisi kepandaiannya dari mak dia...cuma dia nie malas nak menunjuk2....bila waktu periksa pulak dia jawab semua x betul sebab nak duduk kelas bawah...Bagi dia kelas bawah nie semua kawan2 yg sporting...kalau kelas atas pulak...mcm sombong,berlagak,dan kaya...mcm namjoon tu...heheheh...lagi satu kalau masuk kelas bawah konfirm lah no 1 dlm kelas jihyo...homework always siap dan betul....

Jihyo duduk tepi tingkap dan tgk kat langit...waktu tu juga namjoon duduk kat tepi tingkap tapi jihyo x perasan...

Jihyo~mak2...jihyo nie...mak jihyo dah suka kan seorang namja nie...nama dia namjoon..tapi jihyo x tau lah dia suka kan jihyo atau x...mak jihyo rindu mak...pelukan mak....kasih syg mak...ciuman mak pada dahi jihyo...suara mak..masakan mak...jihyo rindu semua tu...dan air mata jihyo mula turun dgn perlahan lahan....mak aman x kat atas sana tu mak...hiskhhh...mak jihyo nak ikut mak boleh x...bolehlah mak...maj sorang je faham perasan jihyo nie...ayh x fhm sgt hati jihyo nie....mak.....naape x jawab...hish hish hish...

Namjoon dengar semua ape yg jihyo ckp kan...

Namjoon~^aq pon suka kan ko jihyo...^kesiannya jihyo nangis...

Namjoon x leh tgk pompuan nangis...dia akan rasa bersimpati...dan sedihhhhb.....

BERSAMBUNG...

OMG APA DAH JADI NIE NAMJOON DAH SUKA JIHYO.....OMG....

TUNGGU CHAPTER SETERUSNYA....YA....OKAY BYE....

CAN MY LUV BECOME TRUE....Where stories live. Discover now