EP2

83 15 0
                                    

Jihyo~kau buat ape kat sini hah....
Xxxx~aq yg patut tanya benda tu kat ko.....nie umah aq...ko buat ape kat sini...
Jihyo~ape nie umah ko namjoon...
Namjoon~ahah...nape....^nie ke ank kwn ayah aq^...ohhhh so ko lah ank kwn ayah aq en.song....
Jihyo~^adoi mampus aq kena duduk sekali gan crush aq omg^....nae...ayh aq en.song...
Namjoon~ohhh okay...cepatlah aq tolong angkat bag nie....emak aq suruh....
Jihyo~thanks
Namjoon~welcome...dah jgnlah tgk aq mcm tu aq taulah aq crush ko....x yah tgk mcm tu...
Jihyo~^adoi malu habis aq nie...nie semua pasal kwn aq eunji adoii^...mana ade aq tgk ko...perasaan betul...
Namjoon~eleh...satu sklh tau kut...ko suka aq....dahlah malas aq nak sembang gan ko....^angkat bag bawa masuk dlm^
Jihyo~[muka merah gila baiiii...]....

Throwback at school...

Jihyo~hah tu lah mamat yg aq suka tu...handsome kan...aq tau dia handsome...comel..baik...
Eunji~tu ko suka...boleh lah daripada x de kan...huyyooooh jihyo dah ade crush....
Pelajar pompuan~ehh...tu namjoon kan...hensemnya dia...
Eunji~^ohhh nama dia namjoon^menjerit YAHHH NAMJOON KWN AQ SONG JIHYO SUKA KO...KWN AQ SONGJIHYO....JIHYO...JIHYO BUAT HIGHNOTE BAIII....
Jihyo~WOIII...ape ko buat eunji...semua org tgk lah...malulah aq...
Eunji~aq nak tolong ko je la....jihyo tu pon nak malu..
Jihyo~malulah ko yalah x tau malu...kalau dia dtg mcm mane...
Eunji~kuang ajorrr punya member...woii tgk dia dtg2 lah...
Jihyo~mampus aq...
Namjoon~sape suka aq...aq nak tgk orgnya...
Eunji~nie hah[tunjuk kat jihyo]
Namjoon~boleh tahanlah tapi.. aq x de taste gan ko...sorry..
Semua pelajar pompuan~HAHAHHHAHAH....
AUTHOR~KESIAN JIHYO KENA GELAK...
Jihyo~malunya aq.....

Eunji adalah kwn rapat jihyo dari sklh rendah sebenarnya...jihyo ade kwn lagi seorang lelaki Park bogum...yg suka jihyo...tapi jihyo tolak cinta dia....sebab jihyo hanya cintakan namjoon seorang jeee....

END THROWBACK...


DLM RUMAH NAMJOON....

PN.Kim~jihyo tu bilik kamu sebelah bilik namjoon...okay
Jihyo~oh okay...^adoii...nape sebelah bilik namjoon...adoii parah nie parah^..
Pn.kim~jihyo nape nie...JIHYO...
Jihyo~ohhh ya...terkejut jihyo dari lamunan nya tadi...
Pn.kim~berangan ape...berangan kawin gan namjoon ke...dahlah masuk bilik...rehat,tido,mandi tau
Jihyo~okay..pn.kim..

Pn.kim turun tangga....

Dlm bilik jihyo...

Jihyo~aq nak mandi dulu lah...kejap mane bilik air...jgn kate bilik air kat luar bilik nie...adoi lagi parah...

Toktoktoktok....
Jihyo~buka pintu...ohh pn.kim nak ape ya...
Pn.kim~ohh lupa nk bagitau kome nie bilik air kat luar bilik nie hah...depan je bilik kamu nie ok....
Jihyo~okay...pn.kim..
Pn.kim~lagi satu panggil emak ya jgn panggil pn.kim lagi tau...nanti jadi menantu juga...
Jihyo~okay...senyum sinis

Jihyo~aq nak mandi dulu lah...keluar bawa tuala

Kedubuk...

Namjoon~ko buta ke...
Jihyo~sorry..
Namjoon~nak gi mandi pon kena lari ke....betul childish lah ko nie...
Jihyo~sorry...mianae
Namjoon~yelah...aq nak gi mandi dulu lah yae...byeee...
Jihyo~tunggu aq yg sampai dulu lah...
Namjoon~nie umah aq so ruled dlm umah nie aq tentukan okay...bagi ko jelah ruled kena ikut ckp aq okay..
Jihyo~apahal pulak x nak aq...masuk bilik...cepat sikit mandi okay...



BERSAMBUNG..

Wait next chapter.....

CAN MY LUV BECOME TRUE....Where stories live. Discover now