Esok paginya....
Jihyo~selamat pagi mak...
Nak jihyo tolong ke...
Pn.kim~x yah jihyo...lagipon jihyo pakai baju uniform tu...nanti kotor...
Jihyo~x pe lah mak....meh sini jihyo goreng telur...
Pn.kim~eihhh....budak nie lah
Namjoon~selamat pagi mak...
Pn.kim~ohhh namjoon...selamat pagi...duduk mkn...hari nie sarapan jihyo masak tau...
Namjoon~iya ke....
Pn.kim~iya....
Jihyo~x tau lah sedap ke x...
En.song~ape nie semua jihyo masak ke...[terus duduk kat kerusi]...jihyo dah lama x masak kat ayh....jihyo masak sedap mcm mak jihyo masak malumlah ikut mak...
En.kim~iya ke...boleh lah rasa nie....
Namjoon~^pandai masak rupanya...sedap juga dia masak^
Pn.kim~namjoon sedap x...
Pn.kim~sedap sgt jihyo masak nie....[ckp makanan dlm mulut..]
Pn.kim~ehhh...oppa nie org tanya ank kite dia jawap...pulak...mkn diam2 lah
Hah namjoon sedap x jihyo masak...
Namjoon~boleh lah drpd x de...
Pn.kim~jawapan ape ko kasi nie...
Jihyo~^padahal sedap ckp jelah sedap ehh budak nie lah...Kat sklh...
Jihyo~woi korang lain kali jgn buat mcm tu tau...[marah satu kelas]
Dlm kelas semua terdiam....
Eunji~dahlah tu jihyo kesian deme nie...muka deme dah pucat nak mati dah tu...
Jihyo~yelah2..lain kali jgn buat lagi fhm x...
Eunji~jihyo meh sini duduk kat sebelah aq...ehhhh bukan ko memeng duduk kat sebelah aq ke...hehehe lupalah aq nie
Jihyo~iya2...hah ko nak ape...
Eunji~namjoon mrh ko ke semalam...
Jihyo~ko x nampak ke muka singa dia semalm
Eunji~aahlah...seram dohh...
Jihyo~tapi waktu mlm dia x mrh pulak kat aq pelik kan...
Eunji~aiikk..pelik lah
Jihyo~kan...Waktu rehat....
Eunji~jihyo ko gi x camp tu nanti...
Jihyo~camp ape ya....
Eunji~ko x dgr ke cikgu ckp tadi...ohhh aahaah lah ko tido..ko nie tido dlm kelas pon....pandai juga mehhh sini aq cerita kan...
Jihyo~ohhh...cer cer cer cerita....
Eunji~begini ceritanya....tadi waktu ko tido....sebelum ko tido cikgu dah masuk...semasa cikgu tgh mengajar ko pon tido...lepastu cikgu pon bagitau waktu ko tido tu...waktu ko tido tu cikgu pon bagitau...waktu tu ko tido lagi tau...
Jihyo~ko pernah mkn kasut sklh x cepatlah...tulah byk sgt tgk tv ko nie...tgk lagi cerita awie tu...
Eunji~hehehhe sorry aq x nak mkn selipar...okok aq citekan ya..Throwback...kat kelas...
Cikgu lee~ok pelajar buat keje sklh dlm kertas nie ya...[edarkan keje sklh]ohhh ya....nie pulak borang gi camp nanti tau kite gi camp nie dgn kelas A tau....
Semua pelajar~jerit yeaahhhhhh...iyalah mana x nya ahli bts dlm kelas tu...End throwback...
Eunji~mcm tu citenya...
Jihyo~ohhhh....ehhh tunggu kejap bts maksudnya ade namjoon kan...omg...yeaahhh
Eunji~pelik aq tgk ko nielah...punyalah bising dlm kelas tadi ko x dgr...baru skrg baru nak jerit....
Jihyo~lantaklah....Rumah namjoon...
Jihyo~ayh jihyo nak gi camp nie boleh x....
En.song~boleh gi lah...ay x halang...
Pn.kim~ohhh namjoon ko dpt x gi camp tuu...
Namjoon~dpt....nanti namjoon gi jugak...gan kwn namjoon..
Pn.kim~ohhh...boleh lah jaga jihyo kat sana kan nanti...
Namjoon~tgklah nanti....
Jihyo~x yah jihyo boleh jaga diri sendiri...Skip terus ya....
Dekat sklh...Cikgu lee~okay pelajar sila kumpul kat sini ...
Semua pelajar kumpul kat situ
Cikgu lee~okay kite gi dgn dua bas tau...okay cikgu bagitau ya...kelas A ade sikt so perlukan dua org lagi utk naik ya...dua org tu songjihyo dan jungeunji..
Pelajar yeoja~cemburunya dahlah duduk serumah dgn namjoon...naik bas sekali...cemburunya...
Eunji&jihyo~yessss
Dlm bas.....
Bersambung...
Sorry chapter nie sikt ya....
Bye...see u next time..
YOU ARE READING
CAN MY LUV BECOME TRUE....
Hayran KurguSONG JI HYO TIDAK MEMPUNYAI IBU....DIA HANYA MEMPUNYAI BAPA YG MEMBESARKAN NYA... AYAH JIHYO PUNYAI SEORG KWN YG BAIK HATI....KWN AYAH JIHYO MEMPELAWA AYAH JIHYO UTK DUDUK SEKALI DGN FAMILY NYA.... XXXXXX AQ SUKA DIA....TAPI DIA MATANG SGT AQ NIE DA...