(Afra'dan....)
Lanet olsun ! Hep bir değişiklik
Ne mi oldu ? Ne olabilir ki ? Annem sayesinde yine okulum değişti . Ooofff !
Annem bir oyuncu . Arada bir şarkıcılık ve seslendirmenlik yapıyor. Ama onun bu işi bana hicm hiç yaramıyor . Şu an Amerika 'da . Ben de önceden orda okuyordum . Tıpta üniversite 2 'de doktor olma yolundayim. 2. Sınıfın bitmesine henüz varken annem bana şöyle dedi
"Afra sana bir şey söylemeliyim ". Benim artık daha çok isim var , biliyorsun . Hergün seyehat etmek zorunda kalıyorum . Bu sırada sen hep yanlız kalıyorsun. Ne yaptığının hakkında hiçbir fikrim olmuyor . Ayrıca Amerika hiç de güvenli bir yer değil... sözün nereye varacağını bile bile "Eeee ? " dedim .
Annem devam etti . " Demek istediğim , sana paris te bir ev ayarladım . Artık paris te okuyacaksin . Ama merak etme. Sana tanıdığım bir bakicida tuttum . Seninle ilgilenecek . Yemeğini yapacak . Ayrıca sana benim yerimede bakacak . Yani yanlız olmayacaksin .........."
Annem artık herşeyi ayarlamisti . " Hayır , istemiyorum ! " desemde hiçbir şey değişmedi . Tatil sonunda yeni evime , yeni okuluma, yeni yaşam yerime yani Paris ' e giden ilk uçakla yola çıktım . Yeni evime geldim her yer doseliydi ..
❤❤❤❤❤❤❤
Evet alıştım 1.5 haftadır buradayım. Şimdi de başka bir problemim var OKUL!!!Kafamda birçok soru dolanıyordu. Nasıl bir yer? , arkadaşlarım olacak öğrenciler nasıl ? "Beni sevecekler mi ? " ve daha bir sürü benzer soru ......
Kalım çalındı ve gelen annesi . "Günaydın !"dedi. Bu eve geleli 1.5 hafta olmuştu ve o sırada annem yanımda kalmıştı. Fakat okul başladı ya . O da gidecek şimdi . Amerika 'da bir film çekimi varmış !
"Günaydın !" diye cevap verdim anneme . Annem gülümsüyordu . Giyinmiş , saçını başını hazırlamış ve suslenmisti . "Afra "dedi . Gelip yatagimin kenarına oturdu. "Efendim anne ?" dedim.
Konuşmaya başladı : " yeni bakıcı' nın adı Daisy. Çok tatlı ve hamarat bir fransız hanımıdır. Türkçe bilmiyor.Bu yüzden onunla fransızca konuşmalısın. Hem fransızcanı da geliştirir. Dedi. Gözlerimi devirerek.
" Tamam , anne " dedim. Annem kalktı ve kapıya doğru yöneldi .
" Benim gitmem gerekiyor . Toplantim var . Sonra da uçağa yetisecegim . Kendine iyi bak olur mu ? ''
Annem yanagima bir öpücük kondurdu ve gitti . Evde Daisy olmadığından şu an yalnızdım. Kalktım ve yeni gün için hazırlanmaya başladım.EVET ARKADAŞLAR İLK KİTABIMIN İLK BÖLÜMÜ BURAYA KADARDI UMARIM BEĞENİRSİNİZ YENİ BÖLÜM KISA SÜRE İÇERİSİNDE YAYINLANIR GELECEK BÖLÜMLERDE MÜTHİŞ ŞEYLER OLACAK BEKLEMEDE KALIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Misali🌼
ChickLit"Sen benim yaşama biçiminsin... Yüzüne hayran hayran bakarken vakit su olur akardı... Yanındayken unuturdum her şeyi... Geride kalırdı rezalet geçmişim... günahlarım , sıkıntılarım , acılarım... Sanki bir dalga, gelir de götürürdü onları... Se...