- Ти оставаш? - Мич попита отново с нетърпение и аз кимнах.
- Предполагам, че ще мога да намеря покой тук по време на бременността ми. Обичам провинцията и времето тук. Майка ми ще се премести тук, за да ми помага, ако нямаш нищо против. - казах, а той сви рамене. Къщата, в която си прекарал последните си дни е била наистина чудесна. Беше достатъчно голяма, за да приюти Мич, майка ми и мен.
Мич беше повече от щастлив да ми помогне. Той ясно каза, че не иска да ме натиска с 'любовта' си и да бърза. Той просто искаше да му дам шанс и аз го направих.
Ще остана в стаята, в която си живял последните си дни. Мич и аз отидохме в стаята ти, за да проверим всичко там. Стаята миришеше толкова много на теб. Разгледах обстановката и все още имаше дрехи закачени на закачалката, любимата ти колекция от книга на нощното шкафче и мобилния ти телефон върху тях.
Седнах на ръба на леглото и взех телефона ти. Мич докосна рамото ми и погледнах към него. Попитах - Кога каза, че е умрял?
- Двайсет и четвърти март.
- Знаеш ли кое беше последното съобщение, което е прочел от мен?
- Да, всъщност секунди след като прочете съобщението ти, влезе в кома и умря - каза Мич и се усмихна тъжно. Вдигнах вежда и бързо кликнах върху кутията със съобщения, за да видя кое е било последното съобщение, което е прочел.
Молех се в главата ми последното съобщение, което е прочел да е било припомнянето на сладките ни спомени или обясняването на любовта ми към него, или колко много ми липсва.
Чувствах се все по-неспокойна, ръцете ми лепкаха и пот се стичаше по челото ми, докато превъртах съобщенията. Сърцето ми се сви в гърдите, когато отворирих съобщението от двайсет и четвърти март. Ахнах на глас, очите ми се напълниха със сълзи, докато прочитах съобщението -
Мразя те.
КРАЙ
ČTEŠ
Reasons He Left
Povídky❝той я остави, но защо?❞ Ева живееше перфектен живот преди годеникът ѝ да я остави. Той я остави без да ѝ даде причина. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ All Rights Reserved to @wigglysubu Превод от Английски: Hunter Rose ( @antireputation ) ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬