%

14 2 0
                                    

Videoya devam edebileceğimi düşünemiyordum, odadan dışarı çıktım.

İçeride kimse yoktu.

Mutfakta biraz vakit geçirdim, canım istemese bile bir şeyler yedim ve salona gittim.

Kitaplıktaki kırmızı ciltli kitapların siyah ciltli olanlardan daha fazla olduğunu fark ettim.

Ya da sadece kendimi oyaladığımı.

Odama döndüm.

Odamda beyaz rengin fazla olduğunu fark ettim.

Videoyu devam ettirdim.

"Ve bilmeni isterim Michael, tekrar dünyaya gelsem yine seni severdim." Gözünü elinin tersi ile hafifçe sildi.

"İlk tanıştığımız zaman seni çok sevmiştim Michael. Sarı saçların vardı ve yanakların çok güzeldi. Evet yanaklarını hep çok severdim."

Güldüm, o da güldü.

"Biliyor musun Michael ilk benden ayrıldığın zamanı da çok iyi hatırlıyorum." Tırnakrarımı koparmaya başlamıştım.

"Senin yarışmayı kazanıp ilk kaydını adından ilk şarkını çıkardığın ve barlarda takıldığın zamanlardı. Bir gece seni aradım, sen açtın ama arkada başka insanların sesleri vardı. Meşgül olduğunu söyledin ve ben de sana ihtiyacım olduğunu. Ne olduğunu sordun ben ise annemin kendini tekrardan asmaya çalıştığını ve hastanede olduğumu söyledim. Ama sen ise sesimi duyamadığını ve kapatman gerektiğini söyledin."

Vicdanım yanımda oturmuş ve üzerime yaslanarak videoyu benimle beraber izliyordu.

"O gün anneme bir şey olmadı ama ben senden bir parçanın ellerimden kayıp düştüğünü hissettim. Sen sadece ülkeden ayrılmıyordun Michael, sen benden de ayrılıyordun"

Gözlerini sildi. "Tanrım, ben bu günlük bu kadar dayanabilirim. Daha fazla bu işkenceyi çekmek istemiyorum."

Ve 2. Kaset bitti.


Kısa bölüm yazmak ne eğlenceli lan wkmeotnwkndpgn

Lonely \\ m.cHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin