Muzeul de Istorie al Germaniei

14 0 0
                                    

Câte statui prăfuite, nici nu le pot număra. Stau in fata Muzeului de Istorie al Germaniei și văd din geam câte statui stau acolo. Muzeul e deschis in fiecare marți de la 10:00 la 19:30, un interval de timp numai bun de venit la muzeu. Usa era închisă și nu puteam sa intru, dar pana la urma...
O, doamne ce frig e aici. Am intrat in muzeu cu ajutorul uni pietroi. Pana la urma am venit cu treaba. Intru in cabina de Recepție și văd doar sticle de whisky din Spania, și cică ăștia sunt normali in muzeu,întotdeauna. Pe bune,nu sunt! Am plecat de la Recepție și m-am dus glonț la sala de istorie a Muzeului, o sala numai buna pentru cei pasionați de istorie. Trec de statuia lui Lincoln, ocolesc miniaturale indiene din secolul  al unsprezecelea și nimic. Nici un indiciu. Ajung la "grădina botanica" fac și acolo un tur printre machetele din poliester,și culmea nimic. Dau fuga la mașinile de pe atunci... Doamne niște frumuseți. Ei bine acolo era indiciul, de data asta intr-un scris mai diferit.
"Cel ce nu găsește sensul vieții îl caută"
Unde am mai auzit eu asta? Cineva celebru a zis-o înainte sa moara de cancer. Aaaaa,stiu! Celebrul Marco deRosi, marele inventator de becuri din orașul asta. Întotdeauna venea cu ceva nou. Și asta explica un sigur loc: Fabrica de iluminat de la capătul orașului. Locul unde mulți au venit pentru sfaturi și au plecat cu inima curată. Doar ca...eu cum naiba ajung acolo?

Detectivul: Misterul Annei-MarrieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum