#3

51 7 0
                                    


Riker pov.
Ne-am întors în sufragerie unde Rosa le spunea baietilor câteva povești despre Emma și Jonas pe care le știu deja având în vedere că eu sunt cel mai mare am apucat să îl cunosc pe Jonas și am rămas prieteni la distață, dar Emma era foarte micuță ca să își aducă aminte de mine. Ea având 3 ani, Jonas 7, iar eu 13. Timpul a trecut foarte repede, eu sunt într-o trupă, Jonas e la facultate, iar Emma aproape a terminat liceul, asta chiar e o nebunie.
Sunt fericit în legătură cu L.A., practic Emma face parte din familie, nu suntem rude, doar prieteni de familie.
-Ross a decis să se odihnească pentru că este foarte obosit, iar Emma nu vrea să iasă din cameră pentru că nu se simte bine. - m-am trezit vorbind când Rosa și-a întors privirea spre noi. Nu e o persoană înfricoșătoare, dar când vine vorba de copii ei este foarte protectivă și îmi e teamă că o să îi zboare capul lui Ross pentru că s-a furișat cu Emma la film chiar dacă nu e o întâlnire sau ceva de genul.
-Ar trebui să văd cum se simte, probabil nu a mâncat la școală.
-Nu!spunem eu și sora mea la unison fixându-ne în fața Rosei.
-De ce?
-Ăm. Emma a spus că vrea să fie singură, probabil e vorba de un băiat. Mai bine mă duc să o ajut, sunt probleme adolescentine.
Rydel nu prea mințea, dar de data asta a facut-o și încă foarte bine. După cele spuse a fugit pe scări, asta însemnând că eu trebuie să mint de acum.
  
                                            *
Emma pov.

După ce fimul s-a terminat, Violet și David au plecat spre casă deoarece deja era târziu, iar Ross a rămas în urmă. M-am mai plimbat prin mall după care am mers în parcare, dar când am ieșit nu îmi puteam aminti unde este mașina, iar când m-am întors spre Ross el nu era lângă mine. Probabil s-a plictisit și m-a lăsat aici, am strâmbat din nas și am mers spre primul taxi văzut, am urcat și i-am spus să mă ducă în parcul central.
Mi-am lăsat capul pe spătarul scaunului și am oftat destul de tare, dar șoferul nici nu s-a uitat spre mine, privirea sa părea fixată pe șosea. Eram bucuroasă că nu îmi acordă atenție pentru că nu voiam să dau explicați despre nimic pentru că nici eu nu stiu ce a însemnat aia de mai devreme.
După câteva străduțe am ajuns în parcul central, i-am plătit domnului și am iesit din mașină.
Acesta a lasat geamul în jos și mi-a spus:
-Dacă starea ta e din cauza unui băiat, nu uita că mai sunt pești în baltă și nj merită să te consumi pentru nimeni și nimic.
Am zâmbit cald și m-am întors pe drumul ce ducea la intrarea în parc.

Naratiune la persoana a 3 a.

După încheierea filmului, Violet și David au plecat, iar Ross a rămas în urmă fiind asaltat de câteva fane. Își iubea fanii/fanele așa că nu a putut refuza câteva poze, pentru un moment părea că Violet și David plecă, dar nu o putea vedea pe Emma. S-a ridicat pe vârfuri, dar o fata scundă cu părul roșcat i-a cerut un autograf și a trebuit să se aplece.
A semnat câteva huse de telefon, carnețele și a făcut poze cu toți. A plecat spre parcare unde presupunea că Emma îl așteaptă, dar tot ce a văzut a fost ea urcându-se într-un taxi. A alergat spre mașină, a urcat la volan , punându-și centura de siguranță, dar era prea târziu, mașina deja era prea departe. Nu putea merge acasă din 2 motive, nu putea fara Emma pentru că mama sa probabil o să îl omoare și taxi-ul a mers în direcția opusa casei brunetei. A decis să o caute prin marele oraș chiar dacă părea aproape imposibil să o găsească.
A cautat prin cateva cafenele, restaurante, dar nu era nicăieri. Mai erau doaua variante,sa ia la rand toate cublurile în care s-ar putea duce o adolescentă de 16 ani sau parcul central. A oftat adânc după care a băgat mașina în viteză spre parcul central sperând că se află acolo. Desi era vara,afara au aparut cateva picaturi de ploaie asa ca a accelerat, dar traficul unui oras atât de mare nu îl ajuta cu nimic.

Dupa o ora pierduta în trafic a ajuns în fata parcului,a gasit un loc de parcare si a zburat din masina. Afară ploaia era din ce in ce mai intensa, iar asta il facea sa se grabeasca. A aprit cateva persoane intreband daca au vazut o fata bruneta scuda îmbrăcată într-un tricou negru,geaca de blug si blugi, dar parea ca nimeni nu o vazu-se.
În centrul parcului era un foișor vopsit în albastru marin, cu un acoperis de aceasi culoare, în el se aflau cateva bancute, din tavanul curbat iesid o lustra ce lumina mica încăpere.
Ross a observat parul putin ondulat al brunetei și jacheta acesteia. Pentru o clipă s-a orpit mulțmind îngerului că a găsit-o după care s-a îndreptat spre ea puțin furios, dar mai mult ușurat.

Emma pov.

Am simțit o prezență intrând, dar la gândul că poate este doar o altă persoană care se ascunde de ploaie a refuzat să își scoată ochii din telefon până când persoana respectiva s-a apropiat și i-a smuls telefonul din mână.
-Nu ai idee cât te-am căutat!Părea supărat, dar el era cel care a plecat deci eu ar trebui sa fiu cea suparată.
-De ce? Tu ești cel care a plecat acasă.
-Nu am plecat, am rămas în mall pentru că a trebuit să fac poze cu fanii. Tonul său era puțin mai ridicat față de acum câteva secunde.
-Fani?Nu înțelegeam cine e el de are fani.
-Tu nu te uiți la televizor sau nu asculți muzică?
Mi-am dat ochii peste cap și am întins mâna spre telefonul meu, iar acesta mi l-a dat întorcându-și capul spre parcul acum acoperit de ploaie.
-E târziu, probabil mama ta deja a aflat că am plecat fără știrea ei.
-Ai dreptate!Nu voiam ceartă, voiam să ajung acasă.
Am alergat spre ieșirea din parc, iar Ross aproape că a căzut de 2 ori. Am urcat în mașină și m-a bufnit un râs isteric.
-Ce?parea confuz,dar și amuzat. De ce râzi?
Am continuat să râd, iar acesta a început să conducă spre casă. Am pornit radio-ul, iar una din melodiile mele preferate răsuna în toată mașina. Am început să cânt cu Ross, acum drumul nostru fiind plin de versuri ale melodiilor cunoscute de la radio. A parcat în liniște, am coborât și ne-am apropiat de geamul camerei mele. Acesta și-a unit degetele și s-a lăsat puțin în jos. Am pășit pe mâinile sale ținându-ma de gâtul său. Am intrat în camera fiind urmata de Ross la scurt timp. În camera mea lumina era aprinsă iar Rydel stătea întinsă în patul meu citind o carte.

-Pentru numele lui Dumnezeu,ați apărut într-un final. A venit și ne-a îmbrățișat pe amândoi chiar dacă eram mai uzi ca după o baie în mare.
-Am avut câteva probleme. A spus Ross și și-a lăsat privirea în jos spre mine după izbucnind în râs simultan.
-Nici nu vreau să știu. Vă schimbați și veniți jos, e timpul să discutăm pe tema L.A.
M-am uitat confuză la fata blondă din fața mea după care la Ross.
Au părăsit camera, iar eu m-am schimbat căci dacă mergeam la duș m-ar fi auzit mama așa că am decis să îl las pentru mai târziu. M-am îmbrăcat cu o pereche de pantaloni scurți gri și un tricou cu "Nirvana" parul uscându-l și lăsându-l pe spate.
Am ieșit din cameră, iar în fața mea pe hol era Ross îmbrăcat cu un tricou alb și niște pantaloni scurti de blug.
Am asteptat sa ajunga în sufragerie dupa  care mi-am continuat drumul. Nu voiam sa se creada altceva plus ca e foarte posibil ca tata să fi ajuns.
Și chiar așa era. Se afla pe un fotoliu,mama pe un scaun, iar toti frații Lynch și Elington pe canapea.
M-am așezat pe mânerul din piele al fotoliului.
Rydel s-a uitat la Ross după care la mine și a spus.
-În timp ce discutam cu Emma în camera sa aceasta a părut că nu știe nimic despre vara aceasta.
-Da,mamă, ce se întâmplă?!
-Scumpo, îmi cer scuze, cu toată organizarea am uitat să îți spun chiar ție.Vara asta o să o petreci în L.A cu frații Lynch.
-Și cu mine. a spus Elington zâmbind spre mine.
-Dar aveam planuri cu David si Violet.
-Emma, îți petreci fiecare minut cu ei,e timpul să mai ieși și să cunoști alți oameni. Îi iubesc pe David și Violet, dar e timpul să treci de timpul petrecut în NY și să te distrezi.
Am dat din cap dupa care l-am lasat în jos fiind paralela cu tot ce se discuta în jurul meu.
Eram suparata pentru ca au uitat să îmi spună un detaliu atât de inportant. Niciodată nu am părăsit marele New York, iar acum plec în L.A cu 6 necunoscuți,par drăguți și amuzanți, dar sunt tot necunoscuți.


Va urma....

Capitolul 3 e gata, sper ca va placut.

Crazy Stupid LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum