Ușa camerei mele s-a deschis și pe ea a intrat Ross. O încruntătură i-a apărut pe fața, iar privirea sa era plină de confuzie.
-Ce naiba vrei să faci? A spus închizând ușa în spatele său pentru a nu auzi nimeni ce vorbim.
-Vreau să merg la film cu prietenii mei, dar tu ce cauți în camera mea?!
-Am vorbit cu restul și voiam să ne cunoaștem mai bine așa că am venit să te caut.
-Poate când mă întorc.
-Și ce ar trebui să îi spun mamei tale?Dacă îi spun că nu te simți bine o să vină la tine să vadă ce ai.
-De ce încerci să mă ajuți?
-Nu vreau să încep cu stângul având în vedere că o să ne petrecem toată vara împreună.
-Stați aici toată vara?
-Nu. Mama ta nu ți-a spus nimic?
-Ce anume ar trebui să îmi spună?!
-De luni de zile planificăm asta și tu nu ști nimic?
Părea foarte cofuz și îi ochii săi puteam vedea faptul că e speriat, speriat că el trebuie să îmi zică ce anume se întâmplă. A început să se agite, a venit spre mine și mi-a făcut semn să mă dau de lângă fereastră. A scos capul și s-a uitat spre mașină, după care spre sol.
A sărit. M-am uitat confuză la el în timp ce își scutura mâinile acum pline de praf de la pământul uscat.
-Ce încerci să faci?
A scos din buzunar cheile unei mașini clătinându-le puțin.
-Hai să te ducem la filmul ăla.
Am zâmbit, dar totuși mă întrebam ce anume îmi ascunde mama. Am sărit, iar acesta m-a susținut ca să nu pup pământul.
A dat din cap spre masina si am inceput sa alergam ca sa nu fim vazuti pe una dintre ferestre de mama.
Cand am urcat in masina acesta a pus mana pe telefon si a sunat pe cineva.
Ross pov.
Conv. telefonică:
-Rydel?
-Ce este?
-Trebuie să ieși din sufragerie ca să îți pot spune.
-ok?!
-Gata?
-Da, spune.
-Emma și cu mine mergem la film împreună cu prietenii săi, am ieșit pe geam, trebuie să ne acoperi.
-Cum aș putea face asta?Mama sa ar putea crede ca faceți altceva.
-Spunei că eu sunt în camera de oaspeți și că sunt foarte obosit, iar Emma în camera ei.
-Ok, dar care e treaba cu filmul?
-Emma nu știe nimic.
-Legat de L.A?
-Da.
-Acum înțeleg.O să fac tot ce pot. Veniți înainte de cină.Conv. încheiată .
Emma pov.
După ce Ross a pornit motorul mașnii, mi-am lăsat capul pe geam și am căzut pe gânduri. Ce anume se întâmplă, ce nu știu și de ce nu îmi spune nimeni ce este?!Sper doar ca totul este ok si ca totul o sa revina la normal de maine sau poate într-o săptămână.
-Ți-ai pus centura?
-Da. Mă întrebam câți ani crede că am, 5?!
-Bun, pentru că dacă pățești ceva, mama ta are toate motivele să mă omoare.
Am chicotit la gândul că Ross ar putea fi batut de mama pentru că m-a ajutat sa ma strecor la film și nu a avut grijă să îmi pun centura de siguranță.
Și-a întors pentru o clipă privirea spre mine lăsând la vedere un zâmbet strâmb dupa care s-a întors la drum.
Nu după mult timp am ajuns în fața unui mall urias unde ne asteptau Violet si David.
David s-a uitat puțin strâmb, iar Violet a venit și m-a strâns într-o îmbrățișare de urs.
-Credeam ca nu mai vii. a spus dupa ce mi-a dat drumul si s-a uitat cu coada ochiului spre Ross.
David s-a apropiat si m-a îmbrățișat și el după care s-a întors spre Ross.
-Bună, sunt David, ea este Violet. spune acesta ridicandu-și ochelarii mai bine pe nas.
-Sunt Ross. A spus sec după care s-a uitat la Violet și a facut un gest cu mana în semn de salut.
-Ce ziceti să intrăm la film?Am încercat să opresc acel moment stânjenitor pentru că știam cât de timizi pot fi prietenii mei, pot spune ca gestul lui David m-a uimit.
Am intrat în mall, iar Ross intrase la cinema pentru a cumpăra bilete la un film ales de David. Eu și Violet rămânând în urmă.
-Nu e prea mare? Adică arată de cel puțin 20 de ani.
-Ce? Despre ce vorbești?
-Nu sunteți împreună.
-Nu, logic că nu, îl știu de cel mult o oră.
-Atunci de ce...
Nu a continuat caci baietii se apropiau de noi si nu cred ca voia ca ei sa auda conversatia noastra, mai ales Ross.Filmul începea în 10 minute așa că ne-am grăbit să ne prindem locurile.
*
Rydel pov.
Dupa ce am închis telefonul m-am îndreptat spre sufragerie.Acolo toti vorbeau despre L.A.,iar eu încă nu pot să cred că Emma nu știe nimic. M-am așezat la locul meu lângă Riker, iar acesta s-a uitat spre mine de parcă ar fi vrut răspunsuri. Mi-am îndreptat privirea spre Rosa.
-Rosa, eu și Riker mergem să vedem ce fac Emma si Ross.
-Nu vreti să merg eu?
-Nu e ok.Ne-am îndreptat spre holul mare plin cu camere si am intrat în prima găsită. Era mare cu un pat micut la perete, peretii fiind verzi, un birou din lemn statea intr-un colt al camerei, langă el fiind un dulap. Pe birou erau poze cu Emma si un baiat, probabil era fratele ei, Jonas pe care doar Riker îl cunoștea.
M-am întors spre fratele meu după ce am închis ușa, iar el se uita la mine cu o față întrebătoare.
-Ross a mers cu Emma la film.
-De ce?
-Emma nu stie nimic despre L.A. de asta era atat de confuză când a venit de la liceu, ea până acum 30 de minute nu știa nimic despre noi, nici nu cred că știa de existența noastră.
-Wow, dar tot nu înțeleg de ce ea și Ross au plecat la film pe furiș.
-Sunt și cu prietenii ei și probabil el a dus-o ca să pentrecă o ultimă zi cu ei.
-Ah!Pai si ce îi spunem Rosei?
-Ross e în camera de oaspeti,doarme pentru ca este obosit,iar Emma nu iese din camera pentru că nu se simte bine?
-Si sa înțeleg că noi trebuie să îi acoperim?
Am dat din cap afirmativ. Riker si-a lăsat capul pe spate oftând. Și-a dus mâinile pe fata dupa care le-a lasat în jos.
-Să o facem și pe asta.Va urma...
Capitolul #2
Sper ca va placut!
CITEȘTI
Crazy Stupid Love
Fiksi Penggemar"Crazy Stupid Love" este o poveste dintre o tanara de 17 ani si Ross Lynch. Tânăra, Emma este trimisă de mama sa din marele New York în alt oraș, L.A. pentru a petrece vara cu copii unei prietene de familie. La început nu este foarte încântată, dar...