#11

60 2 1
                                    


Ross pov.

O data ce am intrat in camera m-am sprijinit de usa rasufland greoi. Nu stiam ce se intampla, stiam doar ca aproape am fost prinsi in camera fratelui meu de catre fratele ei, care nu pare ca ma prea place. Vreu sa ma placa, pentru ca intr-un fel sau altul, eu si sora sa avem o relatie, poate ca e doar fata de public, dar asta e ce o face importanta. Am sarit intre pernele de pe pat si am asteptat sa adorm, eram foarte obosit si sincer, fratele brunetei ma obosește.

             *3:07 A.M.*

Am fost trezit de cateva zgomote, asa ca am sarit din pat cat de repede am putut si am alergat spre sursa zgomotului. Sunetul provenea din camera Emmei. Am ezitat sa mai bat si am intrat direct.
Emma era pe jos, dormind bustean, iar patura era jumatate in pat si jumatate in bratele ei. Am ras in soapta de situatie dupa care am mers spre ea si am ridicat-o in stil mireasa, dupa care am asezat-o in pat. Am incercat sa plec, dar manutele sale mici mi-au inconjurat talia. Am decis sa nu o trezesc si sa raman cu ea in seara aceasta pentru ca nu parea sa fie nimic rau in asta avand in vedere ca fratele sau a plecat cu cateva ore in urma.
M-am pus langa ea in pat, iar in momentul in care m-a simtit mai aproape de ea, bratele sale s-au strans mai tare in jurul meu, iar eu am mi-am pus mana dupa umerii sai incercand sa o tin in brate.
Nu realizam de ce anume fac asta, dar nu ma deranja, putea sa fie considerat un gest prietesc sau poate mai mult. I-am sarutat crestetul capului dupa care am adormit.

          *9:37 A.M.*

Am deschis ochii incet, lumina soarelui deranjandu-ma, dupa care am privit bruneta din bratele mele, eram la fel, imbratisati ca acum cateva ore. Am zambit la imaginea asta si m-am gandit cum ar fi sa ma trezesc asa in fiecare dimineata, cu aceasta fiinta in bratele mele, dar mi-am dat imediat o palma mintala.
Privirea mea a cazut pe chipul ei inca adormit si am observat o suvita de par care urma sa ii intre in gura. Am luat suvita de par castaniu pe deget si am îndepartat-o, la cateva secunde aceasta trezindu-se.
-Neata!am spus zambitor.
-Neata, Ross. a spus ragusita.
-Esti gata de o noua zi? am incercat sa fac conversatie.
-Imediat ce am imi spui ce cauti tu in patul meu.
A spus asta in timp ce isi tinea ochii inchisi si capul pe umarul meu.
-E o poveste lunga, dar sa zicem ca somnoroasa din tine m-a oprit aici.
A chicotit dupa care si-a deschis ochii si mi-a spus.
-Fie ca tine. Acum vreu sa ma schimb.
-Ah, sigur. Pai cred ca ne vedem la masa. -eram putin stanjenit,ne cunoastem de o săptămâna si eram deja destul de apropiati, totusi nu vedeam ceva rau in asta.

Emma pov.

Nu mi-am batut capul pe subiectul "ce faci in patul meu?" pentru ca nu avea rost, asa ca mi-am facut rutina de dimineata, dupa care am ales ceva mai lejer pentru ziua de azi. O pereche de pantaloni galbeni si un tricou alb, iar in piciore papuci de casa.
Am coborat la bucatarie si am observat ca toata lumea era acolo, mai putin Ross.
Mi-am pus un pahar cu suc de portocale si am mers spre sufragerie. Am deschis telefonul si am observat cateva postari pe twitter  in care eram etichetată, dar una mi-a sarit in ochi. Era postarea lui Rydel, iar eu simteam ca imi iese fum pe urechi.

Era o postare cu textul.
"In dimineata asta am vazut cel mai frumos cuplu din lume dormind. Gresesc?" , iar mesajul avea atasata o poza cu mine si Ross dormind imbratisati.
-RYDEL!!!!! am tipat nervoasa.
-In apararea mea, erati foarte draguti.
-Chiar orice facen trebuie postat pe internet?
-Intrebarea e ce faceati voi imbratisati in patul tau?
-...

Va urma....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 18, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Crazy Stupid LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum