Deel 2

3.3K 120 6
                                    

Perspectief:laila

'TUUT TUUT' Jupp dat is mijn wekker. Ik stond met tegenzin op en deed me routine. Ik liep naar me inloopkast. Ik pakte een wit shirtje,met zwarte broek en een kaki groene bomber Jack. Ik trok die aan en liep naar beneden.

Ik zag amine&damine weer ruzie maken wie de knapste is. Wollah meh ze zijn barkie. Ik liep naar me moeder en groette haar. "Eyy redouan kun je mij naar school brengen" "euhmm nee" "pleasseee"smeekte ik als een klein kind. "Euhm okej snel dan"zij hij geïrriteerd. Ik knikte en pakte me zwarte huaraches en me Canada Goose jas. Ik pakte nog heeeeel snel me tas en liep richting de auto.

Onderweg was het kappot stil maar,was wel beter zo. "We zijn er"zei hij droogjes. "Johh wist ik niet man"zei ik sarcastisch. "Hou je bek hou maar hoelaat ben je uit"vroeg hij. "Half 4" "Isgoed dan ben ik hier kwart over 3 saff" "okej".

Ik stapte uit en rende gelijk naar my mongooltjes. "Ewaaaa"zei dina "fakaa"zei ik. "Alles goed vandaag?" "Jawel, alleen ik heb niet gedoucht vandaag" "waa...."voordat dina haar zin kon afmaken moest yasmina weet verpesten met "ieuwww, zeg wollah je hebt nog steeds niet gedoucht ga douchen waar wacht je nog op je stinkt naar izan"riep Yasmina hysterisch.

We schoten allemaal in de lach tot we werden verstoord door de bel. We liepen ons klas binnen en het was kaulo saai.

Na school:

K zat met redouan in de auto. Het was stil maar redouan verstoord de stilte en vroeg "met wie ga je eigenlijk trouwen" "i..ik weet n..niet"zei ik gebroken. Hij knikte en concentreerde op de weg.

Ik zag dat we waren aangekomen en stapte de auto uit. Ik pakte de sleutels en maakte de deur open. Ik liep naar binnen en groette iedereen. Ik liep de keuken binnen en zag me madre eten klaar maken. "Moet ik je helpen mama" "nee bijna klaar eten" "oké". Ik liep de woonkamer binnen en checkte al me appjes. Ik scrolde wat door insta en ging toen eten.

Na het eten:

Ik hielp me moeder met tafel opruimen. En deed de afwas. Toen ik klaar was liep ik me kamer binnen en deed me Marokkaanse huiskleedje aan. Ik kreeg een appje binnen van een onbekend nummer. 'Heyy ben dat ene jonge van kantine Xsoufian' 'Heyy, alles goed'
'Ja nu ik jou spreek wel jy' ik bloosde en typte 'hmdl' 'wat ga je morgen doen' 'nix hz' 'kom dan morgen iets leuks doen ofs' 'euhmm sgoed' 'okejj doei❤️😍' 'bslemaaa'.

Ik liep naar beneden en trof mij vader op de trap. "Ze komen al morgen"zei hij. "Maar je zei zaterdag" "de plannen zijn gewijzigd". Kifechh ze wijzigen plannen zonder met mij te overleggen ughh. 'TRIIIING' wie dafuckk is dat?! Ik liep naar de deur en zag kaoutar.

Ik groette haar en ze liep naar binnen. "LAILAAA"riep mij madre. "Jaaa" "ga vor mij nar abert hain" "sgoed wat moet ik halen" "melk, suiker, drinken en brood" "oke" ze gaf me geld maar k nam het niet aan. Ik liep naar appie.

SDaar aangekomen zei iemand "Eyy zina geef je nummer dan" ik draaide me om en schrok toen ik issam zag. (btw issam is een drugsdealer) "Wollah meh je krijgt m niet denken ik ben net als die hoeren waar je elke dag een One Night Stand mee houdt" "niemand weigert mij"siste hij kalm maar toch eng. Ik wilde net weg lopen maar hij hield me tegen door mij arm vast te pakken. Hij trok me dichter bij hem en streelde mijn wang. Op dat moment rinkelde zijn telefoon. Gered door de bel dacht ik. "Ik ben nog niet klaar met jou"siste hij.

Ik trok me uit zijn greep en haalde snel de spulletjes die k moest halen ik haalde ook spulletjes voor mezelf zoals 7 pakken redband 3 chipszakken 11 milka repen en 10 red bulls. YOU KNOW FOOD IS BAE😍 ik rekende die af en snelde naar huis.

Thuis:

Ik deed de spullen waar het hoort en ging Netflixen omdat ik toch niks te doen had. Zo keek ik paar afleveringen van prison break. En zo viel ik uiteindelijk in slaap.

Heajj people, k weet kapot lang niet geplaatst sorry daarvoor had beetje druk met omstandigheden. Maar Ben weer actief en k beloof dat ik verder ga plaatsen bij de 8 stemmen❤️

~yasmine💋

Uitgehuwelijkt aan een drugsdealer....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu