Deel 4

2.8K 95 18
                                    

Perspectief: laila

Ik maakte de deur open en zag...... Issam. Tfoee moest mijn vader weer zo een slechte keuze maken. Ya rabbi waarom over komt dit mij.

"Ga je mij nog naar binnen laten of wat" zei hij bot. Ik keek hem heel vies aan en zette een stapje opzij. "Ojaa voordat ik het vergeet deze zijn voor jou" zei hij en duwde toen bloemen in m'n handen.

"Wollah meh had gehoeven en sws nietvan jou"
Hij keek me dodelijk aan. Wollah als blikken konden doden was ik allang al 50km onder de grond begraven in maroc.

Hij liep naar de woon kamer en ik volgde hem. Hij groette iedereen en ging zitten. Ik zette die bloemen in een vaas enliep naar de keuken en haalde etay en die lekkere Marokkaanse koekjes😍

Ik bracht het op tafel en iedereen begon te eten. Ik nam alleen een glaasje etay en dronk die half leeg want m'n vader zei "laila ga maar met issam naar de tuin en ga maar wat praten minstens een half uur" "jaa papa".

Ik stond op en liep naar de tuin toe. Hij volgde me. "Eh spastische zeehond denk maar niet dat k met je gaat trouwen ik ga ruuustig nee zeggen" "phel k wou met een hoer trouwen" "WAT DENK JIJ HOER JE VERLOREN NICHTJE IS EEN HOER EH HOMO".

Even later voelde ik me wang prikken, ik hield me hand er tegenaan. Ik keek hem aan en zag geen enkel tikje spijt. 'Tuurlijk wat had k dan verwacht van izjen dealer' dacht k in me hoofd.

.

Ik liep de woonkamer in want ik kan nog geen enkel seconde bij hem blijven.

Ik zat tussen me vader en zus kaoutar. We kletsten en lachte, alleen ik was er niet helemaal bij. Maar dat merkte je niet echt want ik toverde soms een nep glimlach op mijn gezicht.

Na een half uur was het tijd waar ze voor gekomen zijn. "Laila el (.....) wil jij de vrouw worden van issam (......)" iedereen keek me afwachtend aan. Ik keek me vader aan en hij keek me aan met die ene blik van 'als je geen ja zegt ga je zien'. "Euhh j..ja". Er klonk een kreet van blijdschap. "Issam (......) wil jij de man van laila el (....) worden". "Sgoed". En weer klonk er een gejoel van blijdschap.

Perspectief: Issam

"Sgoed" zei ik. Ongeïnteresseerd. Iedereen joelde van blijdschap. We praatte nog wnnr we de bruiloft zouden doen enzo en toen was het tijd om te gaan.

Ik groette iedereen nog behalve laila en ging weg. Die kechie is wel pittig he, maar dat verandert binnenkort UAHAHAHAHA.

Thuis:

"Ewaa issi (issam) binnenkort getrouwd mannetje he" riep anouar van de keuken. "Fuck die shitt kga binnenkort gwn scheiden"er was geen enkele seconden  geweest en ik kreeg gelijk die gekke adidas slipper tegen me hoofd aan. Auchh. "MAMA K GA FF NAAR BUITEN" "WAGA". Me moeder weet al dat k in de drugs zit. Ze vindt het wel jammer enz maarjaahh.

Ik liep lounge binnen en ging naar me broeders. "EYY BARMAN NEEM IS LEKKERE APPEL MINT SMAAK SHISHA MEE VOOR ONZE BRADA" riep zakaria. Hij gaf me de shisha en k nam er een pof van. Ouahed slet liep me kant op en zei "heeyy lekkerding" ze trok me mee een kamer in en er gebeurde gekke dingen. Jullie snappen wat k bedoel😏

Heeeyy schatjess, sorry voor mij afwezigheid maar had echt druk met examens en ramadan dus verwacht bij de 25 stemmen een XXXL DEELTJE dus stem massaal en I know deze deeltje was kaolo saai sorry hiervoor!!❤️

~yasmine🤩🤞🏻

Uitgehuwelijkt aan een drugsdealer....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu