Perspectief: LailaIk werd wakker gemaakt door me telefoon die telkens afging. 'MyOneAndOnley💍👀' stond er op de display. Dina dus.
Ik nam op en zo ging de gesprek een beetje.⬇️D:fakaa Doornroosje
L: hewaass
D: ik belde jou shan 20x wesh wachtte je op jou prins die je wakker komt kussen ouela?
L: HA HA HA wat zijn we weer eens grappig bezig
D:awhh is laila weer chagrijnig in de ochtend
L: jaja vraag snel wat je wilt of laat me weer slapen
D: kom vandaag stad pakken met yasmina
L: sgoed hoe laat?
D: 13:00 ben k bij jou oké?
L: saff
D:doeii Doornroosje
L: beslemaa berggeit
Ik hing op en sprong me zachte bedje uit en keek Hoe laat het is 12:15. K nam een sprintje naar de badkamer en nam een heerlijk douch. Verder waste ik me gezicht en wikkelde me krulletjes in een handdoek. Ik trok me badjas aan en loop me kamer in. Ik pakte een lingerie en trok die aan. Ik koos een leuke outfit (zie omslag). Ik bracht nog wat concealer, lipgloss,mascara aan en dat was het.'Triiiiinggg' ik liep naar de deur en zag dina en Yasmina. We omhelsden elkaar en riep "beslemaa eh yemma" "beslemaa"riep me moeder. We stapten in dina's auto en scheurde de straat uit.
Stad:
"Wejjoowww kheb gekke maccie neigingen"zei ik "jaahh ik ook eh sahh"zei Yasmina. We liepen de maccie in en namen plaats. Ik liep naar die balie (kweet niet hoe je dat noemt maar oké #schrijfster) en gaf onze bestelling op.
Net toen in terug wou gaan werd ik getikt op m'n schouder. Ik draaide me om en zag. Soufian. "Heeyy laila" "hee" "alles goed" "ja goed hoor" "met mij ook fijn dat je het vraagt Hahaha"lachte hij waardoor je zijn schattige kuiltjes zag. "Met wie ben je hier?" "Met 2 vriendinnen jij?" "Met paar neven en een vriend" "maar ik moet gaan" "saff veel plezier" "zelfde".
Ik ging zitten op me plek en het eten lag al op tafel. "En wie was dat?"vroegen yasmina en dina tegelijk. "Gewoon een vriend" "ik ruik liefde"zei yasmina. "Nee het is gewoon een vriend wollah" "dat zeggen ze allemaal"zei dina. Ik snapte dr even niet maar liet het gewoon zo en begon aan m'n burger te eten.
Perspectief: Soufian
Ik liep naar me plek en ging zitten. Jaouad vertelde over wat ie van plan was met izjen chick. Ik probeerde mee te luisteren maar dat lukte niet doordat, ik steeds moest denken aan laila. Hoe mooi ze wel niet is, dr lach, haar stralende ogen, het zachte stem dat ze heeft en het natuurlijke gezichtje van dr. Letterlijk alles. Zij wordt hoe dan ook m'n wifeyy😍
Perspectief: Laila
"Die is echt leuk" zei dina. "JAAA kom die alle 3 halen dan matchen we"riep yasmina. "HAHAH Saff". We paste een blauwe jurk met zilveren details. We keken in de spiegel en maakte een goals foto. Ik zette die op m'n verhaal en keek nog wat rond.
We liepen de winkel uit en zagen issam en een of andere chick hem zoenen. "Is dat niet issam?" Vroeg yasmina. "J..ja"zei ik. Huilen? Nee dit is toch niet de man waar ik om geef. Denk je dat? "Eh zemmel je gaat trouwen en kijk wat je doet" schreeuwde yasmina tegen issam. Ze stopte en keken ons vies aan en gingen weer verder. "Gaan we naar osso ben kappot" "Isgoed"
Thuis:
Nadat we yasmina hebben afgezet gingen we naar huis en besloot Dina toch nog om met mij te blijven slapen. Gezellig. Niemand was thuis want ze zijn allemaal naar m'n tante Halima gegaan.
JE LEEST
Uitgehuwelijkt aan een drugsdealer....
Lãng mạnLaila is 19 jaar oud en heeft een lichaam waar elk meisje van droomt. Ze is bezig met haar HBO studie. Ze is geliefd in de familie en heeft de beste vriendinnen genaamd:Dina en Yasmina. Ze lijdt een gelukkig leventje totdat haar vader zegt dat het e...