Perspectief:
Ik hoorde de wekker en deed m uit.hij was toch niet nodig, omdat ik niet kon slapen om het feit dat vandaag mijn hand wordt gevraagd en ik het woordje 'JAA' moet zeggen.
Ik sprong me bed uit en liep naar de badkamer. Ik waste me gezicht en nam een korte douch van 7/8 minuutjes. Ik deed me satijnen badjas aan en liep naar me inloopkast.
Ik pakte een Ros truitje en een spijkerbroek met kniegaten der in (zie omslag alleen outfit). Ik deed nog mascara en roze lippenstift. Ik spoot nog deo en lady million parfum en keek nog in de spiegel. Ik keurde mezelf goed en liep naar beneden.
Ik trok me adidasjes aan en deed me Canada Goose jas aan. Ik pakte nog 2 croissantjes en groette me moeder en liep de deur uit. Ik pakte me oortjes en luisterde naar the partysquad & equalz -lit. Ik rapte zachtjes mee.
Aangekomen op school werd ik al gelijk besprongen door mij alligators. We kletsten over kalfjes en koetjes en liepen richting onze les.
Ik was helemaal niet geconcentreerd, ik dacht steeds aan wie ik wordt uitgehuwelijkt. "Laila, ik zie dat het hele les jou niet boeit dus dan ken je vast wel het antwoordt"
"euhm euh ja 90183" "wollah meh k weet waar jij het over hebt we zijn bezig met geschiedenis"zei mo "juist mo ik vindt dat je aan hem een voorbeeld moet nemen laila" zei mevrouw Gerts terwijl mo wiebelde met z'n wenkbrauw.
"Kifech we moeten leren over geschiedenis terwijl die mensen toch al dood zijn UAHAHAHA wollah jullie laten mij gwn aan het lachen en meh dat ik voorbeeld van hem neem mocht je dromen"
"LAILAA IK BEN HELEMAAL ZAT VAN JOU GEDRAG NA SCHOOLTIJD BEL IK JE OUDERS EN JE GAAT JE NU MELDEN" "Jaja mohiem lay3awn ik ga thalla"zei ik lachend en ging weg ik melden nehh.
Ik liep naar huis omdat k toch geen zin had in deze dag. Ik hielp me moeder met die Marokkaanse koekjes maken voor de handvraging🖕🏻😒. Later toen jk klaar was kreeg ik een appje van souf (soufian) 'Heyy ik haal je om half 1 op maak je klaar' 'Heajjj ja sgoed zal k doen' 'saff sgoedd doeii❤️😍' 'doegg'💗.
SHITT wat bezield me om die hartje te sturen over een paar maanden moet ik m'n leven met een wildvreemde delen. Wejjoww mijn vader heeft gwn me hele toekomst bepaald wollah ik zou dit echt niemand gunnen.
Ik liep naar me inloopkast en keek wat ik aan zou moeten trekken. Ik pakte een zwart maxi jurkje met m'n jack die d'r bij past. Ik ging ook heel even douche.
Toen ik klaar was met douchen. Trok ik het outfitje aan en ik deed een dag crème op en deed daarna mijn make up. Ik deed mascara, highlighter, lipgloss en bronzer. Ik spoot ook nog me Black opium Armani parfum op en deo. Ik pakte me beige MK tas en trok me beige louboutin hakken aan.
"Mama k ga ff met vriendin naar stad" "saff maar niet laat komen" "okej". Ik zag een zwarte matte range rover voor me deur. En zag dat soufiane het was. "Heyy"zei hij. haaii" "alles goed" "goed hmdl met jou" "hmdl". "Je ziet er echt leuk uit" "Dankje" zei ik blozend. Hij hield de deur voor me open en ik stapte in ik bedankte hem nog en hij antwoordde op geen probleem.
"Waar gaan we eigenlijk naartoe?"vroeg ik. "Dat zie je zo wel"zei hij lachend en knipoogde. DAMNN ZIJN LACH JE ZIET GWN DIE LEKKERE KUILTJES ZOO.
20 min later vroeg ik weer "waar gaan we naartoehoe?" Hij negeerde mijn vraag en concentreerde zich op het weg. WEJJOWWW k haat het als mensen zo geheimzinnig doen. Na 5 min waren we er.
We waren bij zo'n hele mooie restaurant. Omgg kappot moooiii!😍. We liepen naar binnen en souf liep naar de balie dinges. Daar gaf hij zijn naam en achternaam op. We liepen naar ons gereserveerde tafeltje.
Er kwam een ober naar ons toe en die nam ons bestelling op. Ik nam nam pasta met zo'n hele lekker saus ofs daarover en hij nam vis schotel ofzo iets.
"En wat vind je der van" "wollah is echt leuk en gezellig k heb Het echt naar me zin" we praatte nog wat totdat ik werd verstoort door me tel die af ging. '😍Myqueen😍' stond erop.
Ooww SHITT k ben die handvraging vergeten."Sorry maar ik moet naar huis" " ooww jammer volgende keer dan inshallah" "ja inshallah" mompelde ik. Als er nog een volgende keer is dat ik met hem ben.....
Hij bracht me naar huis en ik maakte de deur open. Ik ging snel naar me kamer en ging beetje op me tel. Ik ga me dus echt niet omkleden. Het enige wat ik deed was alleen een beetje me make up bij te werken.
Ik hoorde de deurbel gaan en liep naar beneden. "Laila maak de deur open"zei me vader. Ik gunde hem geen blik en liep naar. De deur. Ik maakte de deur open en zag een oud vrouwtje. Mijn toekomstige schoonmoeder dus. "Salaam benti"zei ze "3alikomsalaam"zei ik Ze3ma enthousiast.
Ik groette me toekomstige schoonvader. En verder zag ik ook een meisje rond mij leeftijd. "Heyy ik ben youssra, je toekomstige schoonzusje." "Oh heyy leuk om je te ontmoeten" zei ik en groette haar. En k groette nog 4 jongens met een hand. Ze lijken echt heel erg veel op issam.
Ya rabbi wordt ik niet aan hem uitgehuwelijkt. Ik liep de keuken binnen en zei tegen me moeder met welke jongen ik MOET trouwen. "Issam is ff z'n auto aan het parkeren hij komt zo"hoorde ik van achter ik zag me toekomstige schoonmoeder en glimlachte. Jaa nu weet ik het zeker ik wordt uitgehuwelijkt aan de grootste drugsdealer van heel Europa. Ik ging zitten op de bank naast me toekomstige schoonzusje (als jullie het irritant vinden als k steeds toekomstige zeg moet je zeggen in reacties😉) en naast me vader. We gingen praten over random dingetjes. Ik hoorde deurbel en slikte een brok weg. Ik deed de deur open en zag.....
-wie zag laila bij de deur?
-wordt laila ooit nog gelukkig om het feit dat ze is uitgehuwelijkt?Dat komen jullie allemaal te weten in de volgende deeltje! Dus bij de 15 stemmen ga ik verder!❤️ p.s vergeet niet om rea te schrijven of k door moet gaan💗😊
~yasmine💕🤤
JE LEEST
Uitgehuwelijkt aan een drugsdealer....
RomanceLaila is 19 jaar oud en heeft een lichaam waar elk meisje van droomt. Ze is bezig met haar HBO studie. Ze is geliefd in de familie en heeft de beste vriendinnen genaamd:Dina en Yasmina. Ze lijdt een gelukkig leventje totdat haar vader zegt dat het e...