ГЛТ на Сон Мин
След като се оправдаха, момчетата седнаха на местата си. До мен трябваше да седне един от тях. Преди да седне ме погледна на кръв. Помислих си що за идиот за кво гледа така? След като часа свърши беше голямото междучасие и аз не знаех какво да правя. Изведнъж Да Хюн дойде при мен и ме попита ако искам да се разходим из училището. И аз разбира се приех тъй като ми беше скучно и нямаше с кой да стоя.- Ъмм.. Да Хюн?
Да Хюн- Да? Какво има?
-Амии благодаря че искаш да стоиш с мен
Да Хюн-Разбира се, че ще искам! Като цяло обичам да се запознавам с нови хора.
- Не бих казала същото за себе си! Хаха.
Да Хюн- Това не ми е проблем. Аз също се преместих тук преди 2 години. Бях изцяло сама и не знаех какво да правя и при кой да отида.
-Аха ясно. Просто се опитвам да кажа, че сме съвсем различни. Ти не си като мен.
Да Хюн: Именно това ми харесва в теб. Ако се даваше лесно щеше да е скучно, а аз харесвам различните хора.
-Хахах, нека започнем отначало, защото се държах ужасно.
Да Хюн- Няма смисъл.
-Е, добре щом казваш. Можеш да ме наричаш Мин.
Да Хюн- Супер!- усмихна се тя.{Като цяло тя не беше толкова лоша. Аз се държах ужасно. Такава съм, защото преди 4 години се опитах да се сприятеля с едно момиче. Тя ми каза че иска да сме приятелки също. След 2 дена тя разказа на всички как съм била психично болна и всички страняха от мен. Нямах никакви приятели до сега. Все тая вече е минало.}
Да Хюн- Оууу нее недей да се обръщаш.
-Ъмм защо?
Да Хюн- Просто недей.
-Кажи или...- тогава някой ме прекъсна и аз се обърнах.
Джунгкук- Така, така, така какво си имаме тук. Две недорасли тъпачки.
-Лол, лол, лол аре по-леко с езика.
Юнги- Или какво ще го набиеш.-всички запознаха да се смеят и се ядосах адски много.
Джунгкук- Много си отворена малката.
Да Хюн- М-Мин по-добре да тръгваме.
-Никъде няма да ходим, докато тези безмозъчни гадняри не кажат какъв им е проблема.
Джимин- Не че нещо, но на твое място бих внимавал с езика.
-Да ама аз не съм теб.
Джунгкук- Ако наречеш мен и групата ми още веднъж безмозъчни гадняри ще ти стъжня живота.
-Само се опитай и ще видим кой на кой ще го стъжни.
Джунгкук
{Тази беше доста отворена и ме дразнеше прекалено много, но все пак ми хареса колко нахъсана беше. Жалко че нямаше да е за дълго.}Джунгкук- Знаете ли какво по-добре да си тръгваме. Не искам да си пилея времето с тези дребоси.
-Чакайй, накъде?
Джунгкук- Какво да не ти липсвам вече?
-НИКОГА! Просто исках да попитам защо се опитваш да се оттървеш от ситуацията?
Джунгкук- Не се опитвам да се оттърва. Просто ми губите времето.
-Ами ти дойде сам да си го изгубиш!{Тогава всички започнаха да се споглеждат. Разбрах, че съм го затапила и се в чувствах страхотно. Той нищо не каза и тръгна след, което другите го последваха. Отдъхнах си и се опитах да се успокоя.}
Да Хюн- Лол, Мин това беше страхотно.
-Така ли? Как се справих?
Да Хюн- Беше невероятна. Никой не е затапвал Джунгкук откакто аз дойдох тук.
-Не беше голяма работа. Просто ме ядоса толкова много. Ще ти кажа един факт за мен. Лесно избухвам.
Да Хюн- Хахахахахахаха.
-Защо се смееш?
Да Хюн- Мислиш ли, че не съм го забелязала.
-Хахахаха добре де имаш право.След училище
{ Прибрах се вкъщи и честно казано бях изморена. Последните ми два часа бяха спорт. Спорт сериозно? Извиках, че съм вкъщи, но нямаше никой. Бях напълно сама, а това означава само едно. КУПОННН!ГЛТ на Джунгкук
{Не мога да спра да си мисля за днес. Това момиче ме затапи. ЗАТАПИ МЕ! До сега никой не го е правил, но тя успя. Като цяло не е толкова зле само, че аз обичам да играя игрички. А тези на нерви са ми най- любимите! А тя, тя е подходящата пионка.ГЛТ на Сон Мин
{Легнах да поспя малко. И започнах да си мисля за днешната случка. Докато съм си мислела съм се унесла и съм заспала. Сънувах как пак се карам с този кретен. Беше доста странен сън, защото бяхме само аз и той. Бяхме на някакъв парк. Като цяло мястото беше хубаво, но сънят ми не. Изведнъж се събудих. Бях цялата потна. Погледнах часът и видях, че съм спала 2 часа. Реших да се изкъпя и да гледам някой филм.Здравейте ;)
Сори ако има правописни грешки.
Пишете си мненията.⬇️
Джунгкук се държи като пълен задник, но спокойно. Всичко ще се промени по-нататък.
Чао, хора!
MinSeBaek_934 добавете я моля ви! Има страхотни истории! ❤️
YOU ARE READING
In love with you
Teen FictionКогато Сон Мин се мести в Соул със семейството си, тя трябва да ходи в ново училище с нови хора и с нови приключения. Нова любов. Обаче всичко се обърква когато 3 момчета от групата се влюбват в нея. Важното е в кой ще се влюби тя! (cover made by ho...