ГЛТ на Сон Мин
{ След разговора ми с Джунгкук се почувствах много странно. Сякаш знаех, че го лъжа и той казва истината, но не исках да си призная. Както и да е не ми се мисли за това особено след като имам спорт следващите часове и ще се умирааааа! Взех си нещата и отидох в спортната зала. В женската съблекалня беше Да Хюн. Щом я видях веднага тръгнах към нея.}-Здрасти, Да Хюн.
Да Хюн- Оо, Мин здравей.
-Да Хюн, знаеш ли какво ще правим днес по спорт, защото съм изморена и ще умра?
Да Хюн- Ами лошо, защото точно днес ще тичаме.
-Ах все тая, ясно е, че ще се умира. Нека поне да се оправям.
Да Хюн- Хахахах, шегувам се. Ще играем волейбол. Ще сме момичета срещу момчета.
-Повече не се шегувай за спорт! Мразя гооо!
Да Хюн- Добре де, няма.ГЛТ на Сон Мин
{Вързах си косата, облякох си една черна тениска и си сложих черни къси спортни панталонки. Беше време да излизаме от съблекалнията и аз и Да Хюн тръгнахме. Когато влезнахме в залата всички погледи паднаха върху нас. Мен ме привлякоха три. Те бяха на Техьонг, Юнги и Джунгкук. Техьонг гледаше все едно си каза " Яки мацета" Юнги сигурно си казваше "Ехааа, добре, че ги познавам тия двете, а Джунгкук ... той гледаше много странно. Той гледаше само мен.}Тренерът- Така деца, днес ще играем волейбол. Разделяйте се на отбори. Момичета срещу момчета.
{ Джунгкук веднага се обади.}
Джунгкук- Еее, тренер, не може ли ние да си изберем отбор.
Тренерът- Не, щом съм казал, че така ще играете значи така ще играете.
Юнги- Хайде, брато да ги размажем.
Тренерът- Ще ви пусна музика за мотивация, само, че аз ще я избера!{ Тренерът ни пусна- We will rock you на Queen след, което почнахме да играем. Ама сериозно ли? Вярно, че почти всички я знаят, обаче тренерът ни ахахахаха не вярвах. }
1 час по-късно
ГЛТ на Джунгкук
{ Не е за вярване, че ни победиха! В момента съм ядосан, но и от части не ми пука. Когато Мин влезна в залата не можех да си откъсна погледа от нея както и другите. Беше толкова гореща и привлекателна!}Юнги- Ако си мислиш за мацките, когато влезнаха, аз също си мисля за тях.
Джунгкук- Спри сеее! Не си мисля за тях а за това как загубихме (отчасти).
Юнги- Недей го мисли! Хаха.
Джунгкук- Мда, ХаХа.
Техьонг- Аре де брат, днес може да не сме спечелили, но не означава, че следващият път ще загубим. Нали?
Джунгкук- Мейби.{ Изведнъж влезнаха Хоби, Джин, Джимин и Рап Монстър.}
Джимин- Ооо, кво става бе. Как мина спорта? Кво играхте.
Юнги- Волейбол и загубихме. Играхме момичета срещу момчета.
Хоби- Вие наред ли сте? Как ще изгубите и то от момичета?
Джунгкук- Тихо, приятелката ти също беше там.
Техьонг- Ахахаххах.
Хоби- Спри да се смееш, Техьонг!
Рап Монстър- Хайде да се умитаме!
Омръзна ми да ви слушам!Здр Хорааа!
Сори, че не съм писала от няколко дена, но телефонът ми се счупи.
Съжалявам, че тази част е къса, но обещавам следващата да е по-дълга! ❤️
YOU ARE READING
In love with you
Teen FictionКогато Сон Мин се мести в Соул със семейството си, тя трябва да ходи в ново училище с нови хора и с нови приключения. Нова любов. Обаче всичко се обърква когато 3 момчета от групата се влюбват в нея. Важното е в кой ще се влюби тя! (cover made by ho...