Bugün sonunda okul bitiyor karneleri alıyoruz vuhuu :DD O kadar çok seviniyorum ki yaz geldiii :D Bi yanımda üzülüyo çünkü arkadaşlarımdan uzak olucam.Okula her zaman ki gibi erken geldim.Okulda bi tek Can ve ben vardık.Şimdi Can kim derseniz.Can beni seviyor.Gerçekten çok iyi bir çocuk ve benim için herşeyi yaptı ama ben onu bi türlü o gözle bakamadım.Sanırım vazgeçti şuan arkadaşız.Camdan bakarken onu gördüm Pamir.Aslında onu seviyormuyum bilmiyorum bazen acayip sinir ediyor ama kendimi onu düşünmektende alamıyorum.Saçma sapan bişey.Şimdi aşık oldum desem daha önce hiç aşık olmadığım için ne olduğunu pek bilmiyorum ama değil yani.Çünkü aşk daha büyük birşey sanırım bu hoşlanma.Bi sesle düşüncelerimden sıyrıldım.
-Günaydın
-Günaydın
-Bugün vialanda geliyosun dimi
-Evet sen?
-Aynen
-Can gelmişmi? :D
-Hahaha çok komik gerizekalı git kendin bak
-Niye atarlanıyosun ya
-Git şurdan Pamir
-Hahahahah
-Gülme salak
Gerizekalı ya nasıl sinir etti beni yine hep yapıyo şunu mal.
-Aşkım günaydın
-Günaydın
-Noldu yine ya sinirlisin
-Gerizekalı Pamir yine sinirlerimi bozdu.Can geldimi diyo mal
-Kızım varya bence bu seni seviyo
-Saçmalama amk
-Valla bence öyle sonuçta erkekler sevdiği kızları sinir eder.
-Hı ok.
-Benle tuvalete gelsene
-Niye kendin işiyemiyomusun :D
-Çok komik Dora.
-Tamam tamam.
Pamir sınıftan çıkarken bana çarptı.
-Yuh öküz.
-Pardon abla
-Gülme Melisa.
-Bence bilerek yaptı.
-Hay Allahım
Karneleri aldık ve vialanda yola çıktık.Tam 15 kişiydik.İçlerinde Pamir ve Can da vardı.Pamir bağırdı.
-Eee burda kimler nefeskesene bincek kimin götü yiyo? :D
-Ben binicem valla.
-Yer mi Dora?
-Yer salak
-Görücez
-Görürüz.
Vialanda geldiğimizde nefeskesene bakakaldım biraz tırstım ama binicem kararlıydım o Pamiri göt edicektim.Bir anda arkamda birisini hissettim.