DORA
Eve ne ara çıktığımı hatırlamıyorum bile.Sanırım kalbim sıkıştı eve girer girmez odama gidip yatağa yattım saten annemler felan uyumuştu.Yatağa atlayıp gözlerimi kapatım.Durup dururken gülmeye başladım.Bana dayanılmazsın dedi.Hahahahaah mutluluktan ölcem.Herhalde hayatımda yaşadığım en güzel gündü.Çok yorulmuştum.Gidip duşa girdim.Duştan çıkınca iyice uykum gelmişti.Gidip yattım.
PAMİR
Eve 1 saat sonra anca varmıştım evlerimiz çok ters yöndeydi.Acayip şekilde yorulmuştum.Yolda durup durup gülüyodum insanlar bana manyakmış gibi bakıyolardı aman çokta sikimdeydi beni öpmüştü laannnn.Hayatımın en mükemmel günüydü.Ve en yorgun.Eve girdiğim anda kendimi yatağa attım.
Uyandığımda saat 12ydi kıyafetlerimi bile değiştirmemiştim.Öylece uyumuşum.Bugün yaz tatilinin ilk günü.Bir anda Dora aklıma geldi okul varken onu her gün görüyodum ama şimdi 3 ay boyunca sadece birkaç kez görücektim.Ya birbirimizden koparsak başkasını bulursa birisine aşık olursa yemin ediyorum o çocuğu öldürürüm.Acaba tatile nereye gideceklerdi bizimkileride oraya kakalardım.Onu şimdiden özlüyordum.Birden elim yanağıma onun öptüğü yere gitti sanki oraya dokunuca onu hissediyordum.Yine kendimi gülerken buldum.Burayı yıkamıcaktım.Dudakları hep benle kalıcaktı.Ama hayatım boyuncada böyle yaşayamazdım.Bir tek şey biliyordum o an Dora kesinlikle benim olmalıydı.Gidip telefona baktım son görülmesi daha dün dü.Mesaj atıp uyandırmayayım en iyisi çok yorgundu.
DORA
Süpürge sesleriyle uyandım.Aağağağğağağa anne şimdi mi temizlik yapasın tuttu ya çok uykum var.Gözlerimi açtıktan sonra tavana bakmaya başladım hmm bugün ne kadar yakışıklısın sen güldüm.Ellerim dudaklarıma gitti dokundukça sanki Pamiri tekrar öpüyormuşum gibi hissediyordum.Onu özledim galiba.Gidip hemen telefonuma baktım.Pamirin son görülme tarihi daha yarım saat önceydi ve bana mesaj atmamıştı.Gerizekalı bi yanağından öptük diye götü kalktıişte şimdi gitmiş Selinle konuşuyordur amk çocuğu siktir git aagagagga çıldırcam şimdi amk ya bundan sonra sikimde bile değilsin Pamir.Annemin sesini duydum.-Doraaaaaa Eylül geldiii kalkk
-Tamamm anneee
Odamdan çıktım daha elimi yüzümü bile yıkamamıştım.Gidip Eylüle içeri gel diyip banyoya gittim.Eylül benim en iyi arkadaşlarımdan biriydi birbirimizin herşeyini bilirdik o çok harika bir insan kısa saçları var saçları sarı ama böyle tam sarıda değil değişik bişey biraz benden kısa ama az yani ela gözleri var hep kıskanmışımdır.Benim gözlerim kahverengi ne kadar sıradan hep yeşil gözlerim olsun isterdim.Babamın yeşil ama beyfendi benim bi yeşil gözlü yapamamış ama kardeşimi yapmış.Banyodan çıkıp mutfağa gittim.Annem Eylül bide Seda Teyze oturuyolardı.Seda Teyze E ylülün annesi çok iyi bi kadındır.Yanlarına gittim.
-Günaydınnnn
-Aşkımm Günaydın
-Valla Eylül sen gelmesen uyandıramıcaz prensesi
-Hahahahah
-Hayırdır bişey mi oldu Eylül
-Sana çok güzel bi teklif sunmaya geldim
-Ne ne teklifi lan
-Benim bi arkadaşım var ya Aslı
-Evett
-Onların Bodrumda yazlığı var o bütün yaz ordaymış daha yeni taşındıya hiç çevresi yokmuş dedi çok canım sıkılıyo siz gelirmisin?