Merhabaaa.Ben bu hikayeyi bırakıcağımı söylemiştim ama kalbim el vermedi çünkü çok güzel planlarım var.Hasiktir aşık oldum devam ediyor arkidişler.
En sonunda varmıştık.Bekle bodrum ben geliyorum.Eylülle birlikte sarıldık.Sonradan Aslıda bize katıldı.Çok çok mutluydum.Gece yoldayken beni Can aramıştı ve çok eski bir fotoğraf felan olduğunu söylemişti.
Pamirin korkuttuğunu anlamadım sanki.Şu şu saniyeden sonra sikimde bile değilsin Pamir.Bodrum aşkı bulucam kendime ben.Hadi inş ya.
Arabadan indikten sonra şöyle bir siteye baktm müthişti.Ev saten ayrı bi güzeldi.2 katlı bir villaydı.Sitedeki bütün villalar aynıydı.Ve en az 25 tane villa vardı burda.Eve girip salona kendimizi attık.Biraz oturduktan sonra ayağı kalkıp evi gezmeye başladım.Masanın üstünde sitenin tanıtımı vardı.
Sitede tahmin ettiğim gibi 25 tane villa varmış.Evlerin etrafı ağaçlarla ve dere gibi bişeylerle çevriliymiş.Ormanın içindeymiş gibi.Derenin üstünden köprüler varmış.Evlerin arkasındaki tarafta spor salonu,spor sahaları ve piknik yapmak için bir yer bulunuyormuş.Ön tarafta ise Havuz , Aqua Park , restorant market varmış.Villarınen bir ucunda bar ve disko diğer ucunda ise animasyon sahnesi felan varmış.
Bu ne lan cennete düştük.Bizim ev 12 numaraydı tam ortada kalıyorduk.Bizimkilerin yanına gittim ve hangi odalarda kalıcağımızı kararlaştırdık.Ev 5+1di.Üst katta 4 oda vardı.Aşağıda 1 oda salon ve mutfak vardı.4müzünde kendi odası olucaktı.
Yukarı çıktık ve odalara yerleştik.Eylülle ben karşılıklı Aslıylada ablası karşılıklı odalarda kalıyorduk.Odaların hepsi bembeyazdı.Sadece koltuk sandelye yastıklar ve aksesuarların rengi farklıydı.Benim kırmızı.Eylülün mavi.Aslının mor.Müge ablanınsa yeşildi.Herkesin kendi banyosu ve giysi dolabı vardı.
---------------------------
Sonunda bitmişti.Odaya tamamen yerleşmişti.Yatağa yatıp whatsappa girdim.Bizim gruba odayı felan anlattım hepsi kıskançlıktan öldüler.Pamir hiç birşey yazmamıştı.Son görülmesine baktığımda en son dün geceydi.Meraklanmıştım doğrusu.
Telefonu yatağa atıp kalktım cama yaklaşıp dışarıyı izledim.Az tük insan vardı dışarda saten daha sabahın körüydü.Ama yol boyunca uyuduğum için tabi sıfır uyku bende.Telefonum çalmaya başlayınca annemdir diye tahmin ettim ama Alaraydı.Sevinçle açtım.
-Alo aşkısı
-Bırak aşkısıyı şimdi ırıspı sana feci haberim var
-Noluya be ne haberi
-Pamir bodruma geliyomuş
-Ne!!!!!!!
-Kızım sağır olcam ya
-Ne ni niye geliyomuş ya
-Sana herşeyi anlatcakmış biz bütün olayları öğrendik tabi sen hiç söyleme bana biç.
-Ya aşkısı herşey çok hızlı oldu haber veremedim
-Hı tabi tabi.
-Valla bak
-Tamam tamam e napıcaksın
-Ne napıcam
-E çocuk gelliyo özür dilemeye
-Banane ne bok yerse yesin onu benimle çok yakın olup sonrada çağlaya koşmadan önce düşünseydi.
-Kızım sen harbi malsın lan o foto bir yıl öncesine ait 8in yazında dc oynarken olmuş bi olay
-Şaka yapıyosun dimi Can doğrumu söylüyodu yani
-Aynen öyle
Biz konuşurken zil çaldı.Kapının açıldığını duydum.Birisi hızlıca merdivenlerden çıkıyordu.Eylül biranda odaya girip üstüme atladı.
O burdaa Pamir aşağıda.
Neee
Çabuk in aşağı
Hayır inmicem Eylül.
Biz Eylülle tartışırken Alara telefondan bana bağırıyordu.
-Dora çabuk in aşağı
İkisine birden tamam diye bağırıp telefonu kapattım aynanın karşına geçtim ve bi kaç düzeltme yaptım.Yavaş yavaş aşağı inmeye başladım.Kapıya bakınca onu gördüm.Pamiri.Ve sanki içimdeki bütün sinir eriyip gitti.Aptal aptal sırıttığımı fark edince hemen kendimi topladım ve sinirli bir yüz ifadesi takındım.
Beni görünce kocaman gülümsedi ama ben karşılık vermeyince yüzü düştü.
-Dora lütfen konuşalım
-Konuşucak bişey yok Pamir
-Lütfen beni bi dinlesen lütfen
-İyi tamam
diyip dışarı çıktım.Bana gülümseyip.
-Biraz yürüyelimmi?
-Tamam
Baya uzaklaşmıştık etrafda kimse gözükmüyordu.Ona dönüp
-Çok dazla uzaklaştık ne söyliceksen söylede gidiyim artık.
-B-ben bak o foto çok çok eski.Sanırım açıklamasamda göstersem daha iyi olucak.
-N-ne göstermesinden bahs-
Hasiktir.Pamir dudaklarıma yapışmıştı.
Umarım beğenirsiniz.Vote ve yorumları unutmayın lütfen.Onları görmek bana çok büyük mutluluk be gaz veriyo jdaslkhdj şimdiden teşekkürler sizi seviyorum <3 <3 < 3 <3 :***