Bodrum yolculuğu

91 4 0
                                    

Biliyorum çok çok fazla az kişiyiz ama benim çok canım sıkılıyo yazın boş geçmesini istemiyroum o yüzden yazıyorum bu hikayeyi okuyon bi kişi bile varsa yorum atsa çok sevinirim :))) sizi seviyorum

Tabi ya kalırsın öyle göt gibi oç Pamir kızlarla öpüş öpüş sonra gel bana yakın davran sikerim olum ben seni. Yazmadım tabiki sanki onu görmemişim gibi yaparak diğer arkadaşlarıma cevap verdim.Bir anda mesaj geldi.Mesajına cevap vermeyince beni aramaya başladı.Sonra durdu.Annem odaya gelip ev telefonunu bana uzattı.

-Al arkadaşın.Bunu sonra konuşucaz.

-Ne kim?

-Bi erkek


Hemen elinden telefonu aldım ve annemin çıkmasını bekledim.Kulağıma götürdüm.

-Alo

-Ya kızım sen manyak mısın daha ilk günden bodrum görüşmedik bile hem bana nasıl haber vermessin sen mesajlarıma niye cevap vermiyosun Doraa

-Sanane he sanane sana hesap vermek zorundamıyım hem sen ne cüretle bizim evi ararsın ya annem azıma sıçıcak şimdi benim

-Ya kızım sen ne diyosun sıçsın benim yerimede sıçsın sana şuan o kadar sinirliyimki bodruma felan gitmi-

-Kes sesini gerizekalı sana soran olmadı 

-Noluyo ya 

-Sen ne olduğunu bilirsin.

-Doraa ne oldu diyorum.

-Git çağlaya sor gerizekalı.

Telefonu yüzüne kapattım.Saat 9du bi saat sonra yola çıkıyorduk.Good bye aptal şehir.Hello Bodrum.O kadar heycanlıydımki.Zil çaldı.Eylülün geldiğini anlayıp hemen kapıya koştum ve açtım.Kapıyı açınca Eylül ve ondan büyük iki bavulla karşılaştım.

-Eylül bavulların çok küçük değil mi??

-Hahahahahha çok komik 3 ay lan bu bütün herşeyimi koydum.

İçeri girdik tam odama giderken annem seslendi.

-Buraya gelinn. O anda sıçtığımı anladım işte.Bide Eylül hiçbir olayı bilmiyordu bide o bana kızıcaktı.

-Noldu anne?

-Şu telefondaki çocuk kimdi?

-Arkadaşım kim olcak

-Normal bi arkadaşın pek evi arıcağını düşünmüyorum Doracım.

-Ne telefonu ne çocuğu ya

-Anne gerçekten sadece arkadaşım hatta nefret ediyorum ondan

-Eskiden çıkıyomuydunuz?

-Hayıırrr.Anne dedim ya önemsiz birisi.

-O sanki seni seviyomuş gibi geldi bana.

-Yok öyle bişey saten sevdiği kız var onun.

-Hıı peki madem öyle olsun.

Odaya girdik.Bir anda Eylül beni yatağa attı ve üstüme çıktı.

-Bana nasıl söylemessin bi sevgilin olduğunu

-Sevgilim felan yok gerizekalı 

-Nasıl yok o telefondaki çocuk kimdi o zaman 

-Bi üstümden kalkarsan her şeyi anlatıcım

-Tamam ama herşeyi anlat.

-Peki.

Ona herşeyi anlattım.Vialandta olanları onu öptüğümü bana dayanılmaz dediğini ve o mesajı.İlk tepkisi şuydu.Vay oropu çocuğu.Bu beni güldürmeye yetmişti.İkimiz karşılıklı gülerken zil çaldı ve ikimizde aynı anda saate baktık saat 10 olmuştu.Kesin Aslılar gelmişti.Bi hışımla koşarak kapıyı açtık gelen Aslıydı ve ablası bavulları arabaya yerleştirmemize yardım ettiler.İyiki araba çok büyüktü gepgeniş bi bagajı vardı.Yoksa bunları asla sığdıramazdık.Bavulları yerleştirdikten sonra ailelerimizle vedalaştık ve yola koyulduk.İlk önce bize biraz Bodrumdan bahsettiler.Sonra herkes susmuştu.Kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım.Kafamı cama koydum.Ve kendimi uykuya bıraktım.

PAMİR 

O Canı sikicektim.Öldürücem onu o fotoyu Doraya atmasının bedelini çok ağır ödücek.Canın evine geldim.Saat gecenin biriydi.Telefonu çıkarıp Can malını aradım.Açtı.

-Hemen aşağı in yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim.

diyip kapattım.İki dakika sonra Can dışarı çıktı kolundan tutup binanın arkasına çektim onu.Ve yakasından tutup duvara yasladım.

-Ulan seni öldürücem

-Noluyo be rahat bırak beni

-Sikicem olum seni 

-Ne niye naptım 

-Doraya o fotoyu atmanın bedelini çok pis ödüceksin.

-Doranın nasıl bir insan olduğunu görmesini istedim. dediği anda yumruğu geçirdim.

-Ulan o foto 1 yıl öncesine ait daha Dorayı bile tanımıyordum.

-Umrumda değil senin ona zarar vereceğini görmesi lazımdı.

-ULAN BEN ONA ZARAR VEREMEM AŞIĞIM BEN ONA AŞIK!!!!

-Şimdi ara ve o fotonun çok eski olduğunu söyle.

-Tamam 

Telefonu çıkardı ve Dorayı aradı.Ama kimse açmadı.

-Açmıyo uyuyodur bugün Bodruma gidiyoya yoldadır.

-Ona ulaş mesaj at ve gerçeği söyle yoksa seni öldürürüm.

Tam arkamı dönmüş giderken telefonu çalmaya başladı arayan Doraydı.

-Aç hemen

-Alo.Dora bak o foto çok eski 1 yıl öncesi bunu bilmeni istedim.Hayır korktuğum felan yok.Hayır hayır gerçek sölüyorum.Beni tehdit felan etmedi.Dur Dora.Kapattı.

-Ne dedi 

-İnanmıyor senin beni tehdit ederek söylettiğini düşünüyo.

-Burda olanları bir kişiden duyarsam çok kötü olur.

-Tamam.

Lanet olsun.Dorayı geri kazanmak zorundayım.Ne yapmalıyım.Bütün gece sahil kenarında oturup düşündüm.Gidicem.Bodruma gidip ona herşeyi anlatıcam.

Hasiktir aşık oldum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin