Kõndisin kähku autosse ja tõmbasin ukse kinni. Aktus oli lõppenud ja ema tahtis nii kähku, kui võimalik minema minna, sest muidu me jääme jälle ummikusse, nagu eelmisel aastal. Auto käivitus ja sõitsime jalamaid minema. Vaatasin silmanurgast oma venda, kes vaatas aknast välja ja kuulas oma imelikku muusikat.
Jõudsime koju ja vahetasime pidulikud riided veidi mugavamate vastu ära. Ema küpsetas meile eile koogi, niiet läksime alla kööki, istusime laua taha ja hakkasime rääkima suveplaanidest.
"Kas te juba teate, mida te kavatsete suvel teha?" küsis ema ja hammustas tüki koogist.
"Ikka, ma ju lähen inglismaale 1 kuu pärast." ütles Gregori
"Mis sul seal oli?"
"Võistlused. Isa ütles, et tellib mulle uue ja parema rula selle jaoks." Ta lihtsalt eputas minu ees.
"Millal siis isa kavatseb tagasi tulla?"
"Ei tea, tal on ju igast asju veel Uus-Meremaal ajada ja siis ta ju tuleb minuga Londonisse ja läheb tagasi"
Järgnes pikk vaikus. Olin koogisöömise lõpetanud.
" Mia, mis sa siis teed?"
" Lähen Lizi juurde ju."
"Mis seal siis nii "ägedat" on" pööritas Greg silmi ja tegi jutukaid sõnale äge.
"Mul pole ju niivõinaa midagi mõistliku teha."
Jällegi oli piinilk vaikus.
"Kas te olete õnnelikud, et lõpetasite 11 klassi?
"Ilgelt" ütles Greg
"Mhmm"
Kes veel siiani pole aru saanud, oleme me kaksikud. Kõndisin oma tuppa ja võtsin läpaka. Läksin facebooki. Seal oli kiri mu tädilt ehk Lizilt:
Oleme juba maal. Millal sa siia tuled, pole sind nii ammu näinud :)
Mis mõttes oleme? Kellega? Vastasin talle:
Tulen ilmselt ülehomme, oleks vaja veel viimast päeva linnas veeta ;)
Seal oli samuti kiri mu bffilt: Hannalt
tulen ss ikka suga maale w? vasta ruttu
Vastus:
Muidugi, meil saab lõbus olema ;D
Panin läpaka kinni ja kell oli juba kaheksa läbi. Otsustasin minna pessu ja siis magama.
*
*
*
Ärkasin ja päike paistis juba tuppa. Vaatasin kella, mis näitas 8.46. Jäin uuesti magama
*
Ärkasin päikese peale, mis nüüd mulle otse silmapaistis. Olin saanud ainult tund aega veel magada.
Läksin alla ja kuulasin, kuidas Gregori ehk minu väike Gregike (ma tulin siia ilma ennem) mängis oma tahvlis. Kuulasin vaikselt mida ta mängib, kuid ei saanud muusikale pihta, sest rohkem oli kuulda tema karjatusi.
Ema vist veel magas, seega otsustasin veits telekat vaadata. Otsisin mingit vaadatavat asja, aga tulutult. Olin veel veidi unine ning panin silmad kinni ja kuulasin, mida telkus räägitakse. Panin just mingi suvaka kanali peale, kus räägiti 4 poisiga, kuskilt bändist. Lõpuks jäin ma magama.
*
*
*
"Ole nüüd, Mia! Mida sa ikka veel lösutad seal diivanil, tule sööma!" hõikas ema mind köögist laua tagant. Kell oli 11. 23. Hommikusöögiks olid imepeenikesed ja imemaitsvad pannkoogid.
"Mia, tead, me enne Gregikesega rääkisime, et...
"Emaaa..." ütles Greg.
" Noh, Gregiga, et...."
"Mida te rääkisite?" küsisin, endal suu pannkooki täis.
"Gregori tuleb sinuga algselt Lizi juurde. Nii on mul privaataega ja teil lõbusam."
" Ema, sa oled põhimõtteliselt koguaeg kodus niivõinaa. Sa võiksid ometi endale püsiva töö otsida."
"Mia, nii ei räägita." tundub, et ema solvus.
"Anna andeks, ma ei tea, kust see tuli."
Varsti said meil pankoogid söödud ja kirjutasin Hannale facebooki, mida tal seal vaja võiks minna. Otsustasin emaga poodi minna ja osta mulle sinna uusi riideid.
Läksime H ja M kauplusesse ja ostsime sealt: 2 paari lühikesi pükse, ühed mustad retuusid halli mustriga, 2 maikat, 3 toppi ja ujukad.
Igatahes sain ma kõik mis vaja ja võisin alustada pakkimist.
YOU ARE READING
Saatus \\ 5sos
FanfictionSuvi... selle kolme kuuga võib palju juhtuda. NB! KUI SA OLED UUS KES HAKKAB LUGEMA SIIS VÕTA TEADMISEKS ET ALGUS ON SITT AGA MA LUBAN ET SEE LÄHEB PAREMAKS!!! ;)