12. osa

826 96 15
                                    

REEDE JEEEE!!! On aeg uus osa postitada :D Palun lugege lõpust A/N'i :)

*****

Hoidsin käsi suu peal ja pidin otsad andma.

"Mida?! Ma sain strike'i "karjusin ma õnnest hulluks minemas.

"Tubli!" plaksutas Mikey.

"Braavo." pomises Luke irooniaga.

"Ma olen ikka parem, kui sina." tuli Calum mu juurde.

"Kao eemale!" müksasin ma poissi ning istusin Mikey kõrvale.

*

Me lõpetasime mängu ning loomulikult Mikey võitis. Calum jäi teiseks ja mina kolmandaks, sest ma viskasin hiljem veel kaks strike'i. Kuid Ashton ei olnud minust kaugel. Luke oli kõige viimane.

Enne minekut, läksin veel Connori juurest mööda.

"Kes siis võitis?"

"Ühe mängu Jake, siis mina ja kolmanda Cameron." vastas Connor.

"Kuigi Brandon ei võitnud, on ta ikka parem, kui Luke." rääkis Cameron.

"Te vaatasite?"

Connor tõstis kulme.

"No okei, ma teadsin seda, aga miks?"

"Olgem ausad... Luke on täiesti nerd." ütles Connor, "Teda on naljakas vaadata."

"Ta isegi kaotas oma tüdruksõbra selle pärast." ütles Cameron.

"Õigemini selle pärast, et Connor ei ole nerd." parandas Jake.

Ma olin Connori käitumises üsna üllatunud, et ta minu ees Luke'st taga räägib.

"Me ei viitsi kaua passida." ütles Ashton ning viskas mu plätud põrandale.

"Miks sa üldse räägid mulle, kui nerd  ta on, sa tead, et ta on mu tädipoeg."ütlesin ma Connorile, kui Ash oli läinud.

"Ma usaldan sind, aga kui sa selle välja räägid..."jättis poiss lause poolikuks.

"Ma ei räägi." ütlesin ma ja võtsin bowlingu jalatsid jalast.

Äkki tundsin kellegi käsi mu õlgade peal. Vaatasin ülesse, ning seal seisis Luke.

"Unusta Mia ära, ta ei ole su järgmine ohver." nähvas Luke Connorile.

Poiss ainult naeris selle peale nagu tema sõbradki.

Panin plätud jalga, haarasin bowlingu jalatsid ja hakkasin Luke'ga ära minema.

"Lähed selle luuseriga ära või?" küsis Connor ja poisid hakkasid jälle naerma.

"Selle teemaga läksid sa küll liiga kaugele." hoiatasin ma Connorit, mille peale tema sõbrad pika ja dramaatilise "Ooo" tegid.

Ma väga hindan seda, et Luke minust hoolib. Nüüd ma saan aru, mida ta mõtles "paha tüdruku" all.

Sõidsime Ashtoni autoga linnas ringi. See oli nii tilluke ja tühi võrreldes Sydneyga. Kuidas seda saab üldse linnaks nimetada?

Käisime kähku poest läbi, sest Liz helistas ja ütles, et ta tuleb homme koju. Oleks ka aeg, eksole. Võtsime ühe leiva, sest see oli ilmselt juba ammu hallitama läinud. Võtsin omale jääkohvi hommikuks ja haarasime riiulilt purgi Vegemite'i.

Sõitsime veel veidi ringi ning peatusime muusikapoe juures. Miks siin muusikapood üldse on? Läksime sisse ja nägime ülihäid plaate. Aga kindlasti minu lemmik oli Little Mix'i oma. Ma kaalusin seda osta, aga mul polnud seda nii palju vaja.

Väljusime poest nelja plaadiga, millest üks oli Little Mix'i oma. Noh ma võibolla mõtlesin ümber.

Sõidsime juuksurisalongi eest mööda ning hakkasin mõtlema, miks mina pole veel omal juukseid värvinud? Mul on nii üksluised ja tumedad juuksed.

"Hanna, mis sa arvad, kui ma värviksin oma juuksed blondiks?" küsisin ma tüdrukult.

"Jah, väga ilus oleks!" ütles Mikey tagumiselt istmelt ning ma muigasin.

"Kas seda natuke liiga palju poleks? Ja pealegi peaks sa mingi tuhat korda neid värvimas käima, enne kui need blondiks lähevad." vastas Hanna.

"Sulle sobiks" ütles Ash.

Luke vangutas pead ja Calum oli omas mullis.

Raadiost tuli tuntud Martin Garrix'i "Animals" ning Ashton keeras volüümi juurde. See tegi Calumi mulli katki ning koheselt oli auto muutunud klubiks.

*

Võtsin klaasi ning kallasin sinna apelsinimahla. Võtsin oma uue plaadi ning panin selle mängima.

"Appi, pange see jama kinni!" karjus Mikey magamistoast.

"Jah, Mikeyl on õigus!" karjus Calum.

"Jumal küll, noh!" karjusin ma vastu ja keerasin selle veidi vaiksemaks.

Võtsin leiva, röstisin ära ja määrisin sellele Vegemite'i peale.

Hanna tuli tuppa ja pani plaadi kinni ning pani selle karpi tagasi.

"Sorry, aga Luke ei tunne ennast hästi." ütles Hanna.

"Mis tal on?" küsisin ma murelikult.

"Ma ei tea, aga me mõõdame ta temperatuuri." vastas tüdruk.

"Calum ja Mikey aitavad?"

"Ikka, aga Ashton läks Gregori juurde." ütles Hanna ja valas Cokat klaasi.

"Türa, Luke sa ei tohi praegu haigeks jääda!" ütles Mikey ja tuli trepist alla.

Tundub, et nüüd on nende plaadi salvestamine hiljem. Sorry, aga ma olen uudistega kursis.

"Mis teil siis on?" küsis Hanna nagu ta ei teaks.

"Meil tuleb varsti album välja ja me peame seda salvestama, aga come on  Calum ei oska laulda nii et meil pole mõtet sinna ilma Luke'ta minna." ütles Mikey pahuralt.

"Hanna, kümme minutit on möödas!"hõikas Calum.

Hanna võttis klaasi kaasa ja jooksis ülesse. Vaesekene, peab minu tädipoega põetama, sest ma ei oska.

*****

A/N: Ma lihtsalt tahaks teada, keda te shipite nii et kirjutage see komentaaridesse! :) Võite ka shipnames'e välja mõelda

NB! Kes ei tea, mis on Vegemite siis see on nagu Nutella, see 5sosi lemmik :D

Saatus \\ 5sosWhere stories live. Discover now