Mul on lapsepõlve trauma
*****
Ashtoni bandana sobitus imehästi
tema särgiga.
Stiilitunnetus on asi mis võiks perfektsel poisil olla.
Ashton?
Unusta ära Mia.
Loksusime kaua selles maasturi moodi autos.
Kodu uksest sisse astudes oli tunda, et keegi oli midagi küpsetanud.
Calum tuli vastu ja andis mulle riidest poekoti,:"Mine käi poes ära." Ütles ta.
"Üksi?"
"Jah, meil on veel tegevust, Hanna ja Ashton kutsusid su liiga vara koju."
"Kas ma pean jalgsi minema?"
"Jah."
"Tead ka kui kaua see aega võtab?"
"Mine juba!" Ajas Calum mind välja
"Aga mu telefon..." ei jõudnud ma ütelda, sest Calum pani ukse lukku ja mul polnud võtmeid.
Vaatasin poekotti. Seal oli ostunimekiri ja raha.
Kui ma jõudsin selle tee otsa peale, kust saab koju, istusin ma maha. Toetasin selja posti vastu, kus olid bussiajad. Aga aegadest oli hetkel vähe kasu, sest kella mul ei olnud. Aga ma oletasin et kell on kolm. Aga kell kolm ei tulnud ühtegi bussi. Nii siis lonkisin ma vaikselt poe poole.
*
Istusin poe ees olevas bussipeatuses. Kaugelt oli juba tossu näha ning tõusin vaikselt püsti. Tõstsin pöidla taeva poole. Buss peatus ning astusin sisse.
"Connor!" Üllatusin, kui nägin poissi bussis.
"Sina siin?" Küsis ta ja muigas.
Istusin ta kõrvale. Andsin talle igaks juhuks oma Sydney maja aadressi ja buss oligi nii kaugel, et ma pidin maha minema.
"Varsti näeme, Con" ütlesin ja tõusin püsti.
"Jah. Ma luban, et ma tulen sulle külla."
Bussiuksed läksid lahti ning ma vaatasin veel korraks tagasi ja lehvitasin talle.
*
Koputasin uksele juba neljandat korda, aga keegi avama ei tule. Istusin kiiktooli peale maja ees ja vaatasin loodust.
Loodus on ikka üks vapustavalt ilus asi.
"Mia, mida sa siin teed?" Küsis Calum, "Me ootame sind juba pikemat aega."
"Geenius, sa lukustasid ukse, mul pole telefoni ega võtmeid ning ma vannun, et ma koputasin, nii kõvasti kui sain, aga mind ei kuuldud."
"Tule siis sisse."
Kõik ootasid meid söögilaua taga. Hanna jooksis mind kallistama. Ma polnud ammu ta lõhna tundnud. See oli selline... nagu ta elaks vannipommides. Iga päev erinev. Aga hea.
Embasin teda vastu ja istusin lauda. Täna oli tehtud prantsuse toitu.
*
Pakkisin suurem osa asjadest ära, mida mul hommikul enam vaja ei lähe ja läksin elutuppa. Calum, Hanna ja Luke vaatasid seal mingit filmi. Hanna tegi mulle ruumi ja ma istusin tema kõrvale.
Võtsin peotäie popcorni ja toetasin oma pea Hanna õlale.
*
"Mia?" Sosistas ema.
Ma mõmisesin vastuseks.
"Film sai läbi ja kõik teised magavad juba."
Mu ema aitas mind püsti ja viis mind magama. Nii lapsik kui see ka poleks tõmbas ta mulle teki peale ja tegi laubale musi.
YOU ARE READING
Saatus \\ 5sos
FanfictionSuvi... selle kolme kuuga võib palju juhtuda. NB! KUI SA OLED UUS KES HAKKAB LUGEMA SIIS VÕTA TEADMISEKS ET ALGUS ON SITT AGA MA LUBAN ET SEE LÄHEB PAREMAKS!!! ;)