🎶13.🎶

1K 50 20
                                    

Szeptember 11. Hétfő

Hétfő.Egyetlen egy szó,de mégis képes elrontani az ember kedvét ,éljen bárhol is a világon.A hétfő mindenhol ott van.És mindig eljön.Sajnos.

Reggel eféle gondolatokkal és "ha hozzám szólsz megöllek!" fejjel ballagtam le a lépcsőn és vetettem le magam egy székre.Márk nem sokkal utánam (és hasonló kedvel) lépett be a konyhába és állt neki kávét főzni.Utálom a kávét.Kövezettek meg érte de így van.Jobban preferálom a forró csokit.Az sokkal finomabb.
-Márk...mond meg kérlek de őszintén -kezdtem ,míg ő egy bögrébe kitöltötte azt a keserű löttyöt.-Miért van ennyi kacsintós bögrénk,de komolyan?-néztem furán az igazi és a bögrén szereplő Márkot felváltva.
-Ez egy márkcsintós bögre húgi -emelte meg jelentőségteljesen.-A kettő nem ugyanaz.
-Én bocs -emeltem meg a kezem megadóan.A bátyám hülye.

Az iskolába szokás szerint késve értem be.És szokás szerint feketében,nomeg Nirvanát hallgatva. Ami meglepő volt az az,hogy a termünkből Reni jött kifele.Gazdag órája közben.
-Hogy mindig akkor történik valami amikor kések -néztem tettetett szomorúsággal felé ,amire ő csak ki került.Jó tudni ,hogy Renike is odavan értem.
-Legközelebb talán gyere időben -förmedt rám a tanárnő.Látom ő is a Lüszi rajongói klub tagja.-Most pedig ülj le és a késést beírom.
-Tőlem osztán-vontam vállat és leültem a helyemre.És nem az sem kerülte el a figyelmemet,hogy Cortez idegesen rágózott mögöttem.Lesz miről faggatnom az is szent.

Óra végén (mi véletlen) kicsengettek és mindenki hálát adott e csodáért.Már ha az őrület kezdete hálát jelent.Én csak álltam a padom mellett és néztem a (most már) megszokottá vált káoszt.És tettem volna még ezt egy darabig ,ha Cortez elém nem áll.
-Tessék-nyomott a kezembe egy türkizkék uzsonnás dobozt.
-Miért is?-néztem meredten a dobozra amin egy sárga post-it díszelgett "Lüszinek!" felirattal.
-Nem tom a nagyim adta reggel-vont vállat és mellém lépve felnyitotta a dobozt amiben egy sárgarépa,egy bűn kicsi káposzta és három darab brokkoli foglalt helyet.
-Miért?Tán kecskének néz?-néztem a kék szemekbe döbbenten míg tulajdonosuk egyszerüen kiröhögött.
-Szerintem fél ,hogy húsz évesen elhunysz cukormérgezésben-mondta a tegnapi töménytelen mennyiségű pitére célozva amit szerény személyem elfogyasztott és folyamatosan vigyorgott az osztálytársaink értetlen tekintetét figyelembe se véve.
-Igen.-bólogattam tetetett komolysággal.-Látom is magam előtt.Egy kórházi ágyon fekszem nyöszörögve a cukormérgezés kínjaitól míg te mellettem ,szintén egy kórházi ágyon,koffein mérgezés miatt sanyarogva szemléled a BlackBerryd kijelzőjén látható kólás dobozt-szónokoltam drámaian a kezében tartott Coca-Colás dobozra mutatva míg a teremben tartózkodó legtöbb ember vagy sírt a röhögéstől,vagy még mindig furán nézett.-Még néhány kósza könnycseppet is elmorzsolsz a szemed sarkában attól a tömény kíntól amit legjobb barátod,Coca-Cola elvesztése okozott-szipogtam párat meghatottan figyelmen kívül hagyva a többiek folytonos röhögését.
-Jó, jó megértettem-bólogatott Cortez még mindig vigyorogva.-Vettem a lapot,veled nem lehet szórakozni-nézett végig rajtam mosolyogva és a helyére sétálva levetette magát a székre mert időközben a tanár is bejött már a terembe.Épp hogy csak leültem,máris Reni robogott el mellettem.Nem túl jó kedvűen.Ezek szerint látta a kis csevejemet Cortezzel,aki a mögöttem duzzogó hölgyet számba véve tévedett. Renit tuti ,hogy érdekli Cortez.

Persze ezt a fejleményt nem osztottam meg amcsi barátommal.Amilyen hülye úgy sem hinne nekem.A napot túlélve szinte menekülés szerűen rohantam haza ,ahol vagy három órát elszórakoztam Rolfal.Mielőtt elaludtam volna (természetesen) még ráírtam kedvenc hülyémre.

Lulu te KECSKE!!! 😆: Héj Tina fenn vagy???

Tina-Mia-HARAMIA!!!😜:Találgass😑

Lulu te KECSKE!!!😆:Ezt igennek veszem.

Lulu te KECSEKE!!!😆:Mi volt ma a suliban?

Tina-Mia-HARAMIA!!!😜:Csak a szokásos.A 10/c felrobbantotta a kémia teremben a szekrényt,a végzős Tamás legurult a lépcsőn és az alján vetett egy szaltót ,Feró meg szokás szerint az igazgatóiban kötött ki (tüzet rakott a könyvtárban).

Lulu te KECSKE!!!😆:Remek.Ehez képest a Szent Johanna tömény unalom😭.

Tina-Mia-HARAMIA!!!😜:Na azért annyira csak nem rossz.

Lulu te KECSKE!!!😆:De...🙄

Tina-Mia-HARAMIA!!!😜:LÜSZI!!!😠

 Lulu te KECSKE!!!😆:Na jó.Az osztálytársak annyira nem rémesek (már a többség),de csak Cortezt ismerem ténylegesen,aki éppen Romeót játszik.

Tina-Mia-HARAMIA!!!😜:Cortez,Cortez...ja igen.Az amcsi haverod ugye? 

Lulu te KECSKE!!!😆:Ja

Tina-Mia-HARAMIA!!!😜:Csak nem szerelmes?😍

 Lulu te KECSKE!!!😆:De.

Lulu te KECSKE!!!😆:Sajnos😔

Tina-Mia-HARAMIA!!!😜:????

Lulu te KECSKE!!!😆:Amilyen hülye azt sem veszi észre ,hogy a csajnak is bejön ő.😒

Tina-Mia-HARAMIA!!!😜:Akkor kerítősdit játszol?

Lulu te KECSKE!!!😆:Naná!😁

 Lulu te KECSKE!!!😆:Bocs most mennem kell.Anyu elkapott😪.

Tina-Mia-HARAMIA!!!😜:Még él a tizenegykor már nuku telefon szabály?😆

Lulu te KECSKE!!!😆:Sajna.Na jóccakát!

 Tina-Mia-HARAMIA!!!😜:Jóééééét!!



🎸Nagy Márk húga (bexi,szjg)🎸حيث تعيش القصص. اكتشف الآن