🔯 Chapter 1🔯Seventh Page🔯

258 19 2
                                    

Szaladtam,ahogy csak bírtam. Éreztem,s tudtam,hogy baj van. Kettős érzés keringett bennem. Az egyik a rettegés volt,féltem mert női sikolyt hallottam. A másik részem,a próféta lelke pedig izgatott volt a bekövetkező harc miatt. Már a főúton szaladtam,amikor meg láttam Emiliát a földön feküdni. Vérben ázott,s mintha hadakozott volna valamivel. A bátyáim mögötte voltak s pár démonnal küzdöttek.Lefagytam.Sam a harc egy röpke ideje alatt rám nézett,s el kiáltotta magát.
-Kaeden pokol kutya!
Emre vezettem a tekintetem,aki már alig volt magánál,s az a valami a lábát tépázta. Feléjük rohantam,s a kezemben lévő baseball ütővel a láthatatlan állat felé ütöttem. Érzésre talán az oldalát érhette az ütés. Akkorát sikerült rá mérnem,hogy az a dög vagy két méterrel arrébb csúszott. Eszeveszett morgást hallottam. Több se kellett felnyaláboltam Em-et és a legközelebbi épületbe szaladtunk,ámbár Messernek nehezen ment sérült lábával.
-Dean!-ordítottam feléjük,hogy segítsenek. Hirtelen végezték ki a meg maradt démonokat. Felénk szaladtak. Bemenekültünk az épületbe. Körbe néztem. Egy barkács bolt volt. A fiúk rögtön neki láttak meg erősíteni a bolt védelmét. Emiliát egy sarokba ültettem. S próbáltam meg vizsgálni. De amit láttam,az gyomor forgató volt. A pokol kutya szinte kizsigerelte. Csak azt a sok vért láttam. Remegő kezekkel dörzsöltem meg az orrom hegyét. Próbáltam nem a torkomban keletkezett gombócra gondolni. Emilia halványan de magánál volt,s mosolygott rám. A fájdalmai ellenére is. A pulcsim anyagából téptem le egy darabot,s a hasához nyomtam.
-Kaeden.-hangzott a lágy hangja fülemben.
-Nyugi Em rendbe jössz. Nem lesz semmi baj. Varrtalak már össze egy párszor ez....ez semmiség.-sírtam fel hírtelen. Hideg keze az én vértől ázott kezemet szorongatta.
-Kicsim. Hagyd.
Jobban zokogtam s még erősebben nyomtam az anyagot a sérült területhez.
-Sam!-kiáltott valaki rekedten,akinek a hangja eltorzult volt,s aki én voltam.Mire észbe kaptam már mellettünk térdelt a fiú. Megnézte Emilia állapotát.
-Messer saj...-kezdteba bátyám,mire én a melkassába vágtam egyet nyitott tenyérrel.
-Nem!-kiáltottam fel.-Rendbe fog jönni.-csapkodtam továbbra is sírva. Aztán Dean felrántott maga mellé. Szorosan fogta vállaimat.
-Rendbe hozzuk őt,oké? De a démonok körbe vettek minket és ki kell jutnunk innen. Segíts! Muszály koncentrálnod.
-Ha Mary feküdne ott tudnál koncentrálni?-hangzott fel a jeges karc a hangom mélyéről. Düh söpört végig rajtam,s mintha belülről ekszakadt volna valami. Mintha a másik lélek szabadulna. Megdörzsöltem a mellkasom,s idegesen kezdtem fel alá járkálni. Feléjük sem néztem. Nem bírtam a pótanyukámra nézni. Megszakadt szívem.
-Tudunk démonölő bombát csinálni.-dobta be utolsó tervét a vadász nő.
Dean körbe nézett az alapanyagokat figyelte.
-Megoldható,de valakinek aktiválnia kell.
Aztán Em hangjától összetörtem.
-Jelentkezzen az,akinek a fél gyomra a padlón van. Ja..azt hiszem ezt én nyertem.-köhögött fel némi vért. Rögtön mellé csúsztam. A fiúk bele álltak a bomba készítésbe.
-Neked el ment az eszed?
-Nézd Kaeden.-kezdte el kapkodni a levegőt- Ha ki is jutok innen....itt a vége. Akkor már egy vadász módjára távozzak. Vissza küldök néhány mocskot oda ahova valóak.
-Nem...nem szó sem lehet róla.-ingattan a fejem határozottan.
-Ebbe nincs bele szólásod. Én mentelek meg téged.-nevetett fel köhögve.
-Mindig...mindig te mentesz meg. Most az egyszer kérlek...had..had mentselek meg én.-szorítottam meg könyörgően a kezét. Dean guggolt le hozzánk.
-A detonátor.-adta oda a kapcsolót Emiliának. Tekintetéből sütött a sajnálat és az önvád. Nem lesz semmi baj. Mondta Dean egy órája. Nem lesz semmi baj.....
-Em kérlek ne tedd ezt.
-Tudnod kell...-kezdett el durván köhögni. A vér az álláról,mint egy megnyitott vízcsap lett volna. Bőre falfehér volt,szőke rövid haját vér festette. Sose akartam így látni.-...A meg nem született lányom vagy. Az én kicsi lányom,szeretlek. Nem lesz baj veled,jó kezekben vagy.-hajolt felém nagy nehezen s a homlokomra véres csókot nyomott. Abban a pillanatban elvesztem. Nem akartam tovább küzdeni. Aztán Deanre nézett.
-Örülök,hogy megismerhettelek titeket. Egy élmény volt. Vigyázzatok rá oké?
Dean arcáról semmit nem lehetett leolvasni,de határozottan bólintott,s tudatta Em-mel,hogy a kérésének eleget fog tenni.
Ekkor tört be az első ablak. Összerezzentünk. Kezdődött a démonok támadása.
-Mennünk kell.-magasodott felénk Sam,s a bolt hátcsó ajtójára mutatott. Nagy nehezen Dean fel rángatott a padlóról. Már majdnem az ajtóhoz értünk,amikor Em Dean felé kiáltott. Hátra fordultunk.
-Remélem többé nem találkozunk. Haláli egy társaság vagytok.-mondta és a zsebéből előhalászott egy cigarettát,majd rágyújtott. Sam kivágta a hátsó ajtót. A két fiú kilépett rajta. Hátra néztem. Láttam odaveszni családokat a munkám során. Láttam a túlélők fájdalmát,a küszködést. És láttam magam előtt Em-et,aki fordított helyzetben sose lépne le,hogy túlélje. Dean felém fordult,s akkor már tudta. Megindult dühösen felém,mire én csak mosolyogva szalutáltam.
-Kaeden!-ordított rám.
-Sajnálom.-suttogtam,s magamra zártam az ajtót,a kilincset pedig letörtem. A fiúk dörömbölni kezdtek.
-Szeretlek titeket srácok.-suttogtam feléjük.
Aztán az ajtót nem ütlegelték.
-Cass ne!-kiáltott Dean. S csend lett. Az angyal kimenekítette őket. Vissza ültem Emiliához,aki csak szomorúan nézett rám.
-Pont olyan vagy,mint Nora Memphis.
-Nem hagylak egyedül. Veled kezdtem az első vadászatom,veled is lesz az utolsó.-vettem ki a kezéből a detonátort. A démonok egyre több ablakot vertek be,s legutoljára az ajtót törte be egy pokol kutya. Lassan lépdelt felénk. Hallottam mérges csaholását.

 Hallottam mérges csaholását

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Felkészültél?-kérdezte Em.
-Szeretlek anya.-néztem rá hirtelen,s a szemeiben meghatottság tükröződött. Megnyomtam a gombot.

The Winchester GirlWhere stories live. Discover now