🔯Chapter 1🔯Eighth Page🔯

251 23 0
                                    

Mindig is azt hittem,hogy a létem utolsó perceiben lepereg az életem előttem,vagy látni fogom a fényt. De nem láttam semmit. Azt is hittem,hogy nincs olyan a való életben,hogy lassított felvétel. Mindig úgy gondoltam,hogy ez csak filmes paraszt vakítás. Nos...nem volt igazam. Ahogy megnyomtam a gombot érzékeltem szinte mindent magam körül. Éreztem a helyiség rezgését. Éreztem,ahogy a démoni energi kicsapódik az éterbe. És láttam. Láttam a fényt. Bár sose gondoltam,hogy az életem végén gyönyörű aranyszínű angyal szárnyakat látok majd. S aggódó zöldes barna szemeket,amelyek arany sávban kavarogtak. Éreztem az arkangyal kezét a vállamon,s éreztem azt is,ahogy kicsúszik a föld alólam. Aztán bummm. Nem volt semmi. Csak sötétség,és harmatos fű illat,minden hol. Kipattantak a szemeim. Először Gabrielt láttam magam előtt,ahogy felém tornyosulva állapítja meg,hogy jól vagyok. Pedig nem voltam,hogy is lehettem volna,amikor....
Emilia....
Félre löktem az arkangyalt,hogy oda kúszhassak a vadász nőhöz,aki lecsukott szemhéjjal feküdt az avarban,vérben ázva. Mintha csak aludt volna. Arca békés volt. S csakugyan,mintha édes álmot látna,annyi különbséggel,hogy a mellkasa nem mozgott fel s le. Sírva fektettem az ölembe.
-Ne..-zokogtam összetörten. Mert ez történ a szívem szakadt bele,hogy így kell látnom. A haját csókolgattam kétségbe esetten,s úgy öleltem mintha el akarnák tőlem szakítani. Ringatóztam vele,s folyamatosan a nevét kántáltam. A nevét....mintha vissza jönne,csak mert én szólítom. Aztán éreztem magam mellett Gabrielt. Hirtelen támadt a vadságból és kétségbeesésből bevillanó ötlet.
-Gyógyítsd meg!-néztem könnytől fátyolós szemeimmel a férfira.
-Nem lehet. Már halott.
-Akkor hozd vissza!-ordítottam torkom szakadtából.
-A lelke már nincs itt. Nem akarja,hogy vissza hozd.
-Mi?-kaptam fel a fejem.-Miért nem?
-Kaeden mindennek ára van.-nézett rám szomorúan az arkangyal. Visszanéztem Messer-re. Békés volt és halott. És én élve akartam látni. Azt akartam,hogy szántsa fel az országutat azzal a roncs motorjával. Lefektettem őt. Elpattant bennem valami,amikor a véráztatta ruhámra néztem.
-Hozd vissza!-suttogtam az angyalnak,aki már mellettem térdelt.
Nem válaszolt. Nem tett semmit. Ököllel estem a mellkasának.
-Nem hallod! Hozd vissza!
Gabriel próbált lefogni,de nem ment neki.
-Gabriel!-kiáltottam segély kérően,azt akartam,hogy használja az erejét. Az arkangyal erőszakos ölelésbe vont.
-Eressz!-próbáltam szabadulni,de erősebb volt nálam.
-Semmi baj.-suttogta fülembe. Még jobban kapálóztam.
-Kérlek.-ütöttem egy utolsót mellkasára s összerogytam az ölelésében. Sírva fakadtam.
Gabe nyugtatgató szavakat susogott fülembe.
-Fáj. Annyira fáj.-roskadtam bele eme szavakba. Aztán elveimet félre vetve át öleltem a férfit. Meglepődött,s egy kicsit lazult a szorítása. Egy pillanatig. Beletúrt a hajamba s fejemet a vállára fektette. Aztán csend lett. Gyásszal és bűntudattal teli csend állt be. Úgy vont be minket,mint az erdei sötétség.

🔯

Vadász temetés kapott. Tisztességeset. Az arkangyal segített nekem. S ott az erdei tisztáson szabadjára engedtem őt. El engedtem. A lángokat tanulmányoztam,amelyek lassan emésztették el. Láttam a tűzben kirajzolódni emlékeimet róla. Láttam,ahogy lőni tanított.
Láttam az első kocsmai verekedésünket.
Láttam,ahogy felnevel.
Láttam,ahogy ketten álltunk a máglya előtt,s búcsúztunk Nora Memphistől.
S most egyedül állok. Meredten bámulom magam előtt,ahogy az utolsó apró része a régi életemnek hamuvá lesz.
A nyakamon lévő láncot leakasztottam,egy ördögcsapdát ábrázolt. Gabriel kérdőn nézett rám.
-Az első vadászatom Emiliával volt,anya még csak nem is tudott róla.-mosolyodtam el szomorúan.-Egy vérfarkas volt. Rálőttem,de nem talált célba. Messer megölte a lényt. A töltényt megtalálta és beolvasztotta. Azért adta a medált,hogy emlékezzek rá. Emlékezzek arra,hogy az emberek hibáznak,megesik. Viszont egy vadász gyakrabban elköveti. Mert a cél szentesíti az eszközt.-néztem megtörten az angyal szemeibe. Aki elgondolkodott szavaimon,majd csendben vissza fordult a tűzhöz.
-Ég veled Emilia Messer. Pokoli jó ember,anya és vadász voltál.-búcsúztam el,s a nyakláncot a lángokba dobtam. Majd elmorzsoltam az utolsó könnycseppemet.

Hátat fordítottam és ott hagytam a tisztást

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hátat fordítottam és ott hagytam a tisztást. Gabriel követett.
Előhalásztam a zsebemből a telefonomat,hogy üzenetet írhassak Sam-nak. Miután megírtam az angyalhoz fordultam.
-Velem tartasz?-tettem fel a kérdést.
Össze vont szemöldökkel nézett rám.
-Hova lesz az út?
-Vadászni megyünk. -fordítottam neki hátat. Ám ekkor hátulról a halántékomhoz nyúlt,s elragadott a sötétség.
Az angyal elkapta az elájult lány. Ölbe vette,s a könnytől és vértől maszatos arcát tanulmányozta. Volt a lányban az angyal szerint valami furcsa földöntúli csoda. Hitetlenkedve rázta meg a fejét.
-Csak egy Winchester.

The Winchester GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin