2. Bölüm

39 5 1
                                    

Ozaman farketmiyorsunuz fakat sanırım ben kendim gibi birini üzerime çekmiştim. Ben birisinden kaçarken aslında şuan yanımdaki kim olduğunu bilmediğim biriside başka birilerinden kaçıyordu. Sanırım birileri ikimizi ayrı ayrı izlemeyi saçma buldu ve ortada buluşturdu.

Bakalım :)

***

Hayatımda o kadar çok yanlış kararlar sonucu acı çektim ki artık yolun ortasında insanları umursamadan "Senin ben karar veren kafanı sikeyim.." die bağırabiliyorum...

Evet insanlar tarafından pekte normal karşılanmıyorum fakat tam tükenme noktasında olduğum durumlada benden başka kimse mücadele etmiyor.

Belkide aldığım sikik kararlar birilerinden intikam almak için alınmış kararlardı.

Lanet olsun kafamı sikim... Neden normal mantıklı ve zeki bir insan değilim ki...

Şuan da elinde beyzbol sopasıyla kanıma susamış barbie bebeğide düşünürsek eğer şansım ve zekamla bu güne kadar nasıl hayattayım tartışmaya açık konu...

Yaşıtlarım iş sahibi, evli, mutlu ve çocukluyken ben ödenmemiş borçlar ve bana ait olmayan ödenmemiş borçlardan dolayı hukuk bürolarını peşime takmış ve genelde 1 işte barınma süremin 30 günü geçmediği için o ay başı denen kavramla başı belada olan başı her zaman belada ve başı belalı bir mahlukatım...

Neyseki hukuk büroları konusunda deneyimliyim hep asil bir avukat olmak istemiştim fakat zekam ve okul puanım ne yazık ki hukuk fakültesine yetmedi. Şuan bu durumdaysam eğer Hukuk fakültesi puanlarını yüksek tuta... Tamam tamam neyse Fuck the system....!!!

Hepiniz merak ediyorsunuz bu kadar şansız bir insanın ailesi kim.?

Ailemin beni tıp fakültesinde sanması dışında fazla bir şey demek istemiyorum... :)

***
Başlayalım mı ? :)

***

Cem son kez arkasını kontrol edip sarışın hatundan daha neler alabileceğini düşündü. Aynadaki görüntüsüne bakıp dudağının kenarıyla güldükden sonra geri geri yürüyüp kendini yatağa attı. Dün gece ki performansından dolayı kendine kızıyordu, hayır yatakta asla performans kaybetmezdi tek sıkıntısı hala kasanın şifresini öğrenememişti.

Yatağın yanındaki viskiden yudum alıcakken sırtında hissettiği soğuk elle irkilip, bozuntuya vermeden viskiye ulaşmaya çalıştı...

"Hayatım buraya gel.." yarı uykulu ses kendisine aynen bu şekilde demişti.

Sahte bir gülümsemeyle adını bilmediği hatuna dönüp onu zevkten dört köşe yapacak hareketlerde bulundu. Kadının eli Cemin boynunda gezerken, Cemin biranda kendisini geri çekmesiyle kadınla aralarınsa kısa süreli bir bakışma oldu..

Cem anlamsızca bakarak peltek bir şekilde "Kız kardeşin var mı.." die sordu. Bu soruyu beklemeyen kadın "Hayır neden.." die sordu. Cem çıplak bedenini kadının aksi yönüne çevirerek ilk önce az önce kadını öpme bahanesiyle kulağından aldığı elmas küpeyi avucunun içine aldı. Daha sonra kadının elini alıp baksırının üzerinde gezdirip kısa süreli bir kafa karışıklığının ardından.......

Küpe olması gerektiği yerdeydi...

Kadını tekrar içine girdiği ruh halinden biranda uzaklaştırdıktan sonra

"Ee.." diyip yataktan kalkıp beyaz gömleğini giyinmeye kalkıştı.

Fakat kadının onu gömleğinden çekip "Hayır.." diyip öpmesinin ardından tekrar konuşup "Gitmene asla izin vermiycem.." dedi ve güldü.

Başıma Gelen En Güzel Şey(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin