De eerste keer dat ik derry zag, viel mijn mond open. De wind waaide door de bomen terwijl de volwassene achter hun stuur zatten met in hun andere hand koffie.
Kinderen waren aan het spelen op de straat, ze waren met krijt vanalle tekeningen aan het maken en spelletjes aan het spelen. Zoveel als ik mijn oud huis miste, wou ik derry verkennen. Mijn vader reed bijna een jongen met zijn fiets omver, maar hij kan nog net de andere kant opdraaien.
Hij opende deur en begin te schreeuwen tegen de jongen voor hem. De jonge duwde zijn bril hoger op zijn neus als hij verder luisterde naar mijn vader zijn beklach. Ik grinnikte licht om mijn vaders gedrag. Hij zou altijd zo worden als iemand hem irriteerde. De jongen keek naar me en grijnsde.
Ik glimlachte vriendelijk terug. Als ik de jongen waa mijn vader tegen stond de roepen goed bekeek, was hij eigenlijk wel knap. Hij had messy haar en schattige sproetjes. De jongen keek terug naar mijn vader.
De jongen zei iets waardoor de jongens en het meisje achter hem, aan zijn schouder trok voor hem terug te trekken maar de jongen luisterde niet.
Hij ging gewoon verder.
Hij kreeg nog een grotere grijns op zijn gezicht.
Mijn vader werd kwader en roder.
Toen besloot ik dat het tijd was om in te grijpen.
Ik duwde de deur van de auto open en stapte uit.
De groep bekeek me voordat hun ogen terug naar mijn vader gingen.
Ik wandelt naar de groep en mijn vader.
Ik ging langs mijn vader staan en legde een hand op zijn schouder.
Hij keek me aan.
Dan keek hij terug naar de groep tieners voor me.
'Komaan papa, het is tijd om verder te gaan, ik wil de stad verkennen.'
'Ik moet eerst di-'
'In de auto. nu.'
Mijn vader zuchte.
Voordat hij terug keerde naar de auto.
Ik knipoogde naar de jongen voor me.
Hij kreeg terug een grijns op zijn gezicht.
Ik draaide me om en wandelde samen met mijn vader terug richting de auto.
'Je dochter is hot!'
Roepte de schattige jongen met de bril.
Ik draaide op en gaf hem een knipoog en een grijns.
Hij knipoogde terug voordat hij op zijn fiets hopte en snel door fietste.
Mijn vader stapte in de auto en gooide de deur kwaad dicht.
JE LEEST
small story//finn wolfhard,richie tozier,mike wheeler.
Fanfiction" you can't break a heart that's already broken" Hoogste rank: 37 (06/03/2018)