Z olympionika komentátorem

29 1 0
                                    

V roce 2014 se objevil na Olympijských hrách v Rusku jako komentátor, kde vysílal s Tarou Lipinskou (bývalou krasobruslařkou) a hned se stali internetovou senzací.

Po návratu byl Johnny požádán o poskytnutí módního komentáře k Oscarům v roce 2014. O měsíc později se zjistilo, že Johnny hrál jako host v dokumentu To Russia with love. Projekt zkoumá lidská práva skrze objektiv LGBT sportovců a ve světle ruských drakonických anti-gayových zákonů. Tento dokument byl v roce 2015 nominován na ocenění GLAAD Media Awards jako vynikající dokument.

V roce 2016 byl oceněn jako vůbec první Winter Village Skating Ambassador v newyorském Brant Parku. Jeho poněkud drzé vystoupení na „Santa Baby" ohromilo rekordní dav. (Omlouvám se, jestli to moc nedává smysl. Měla jsem docela s překládáním tohohle.)

Na přání fanoušků, jsme taky mohli vidět Johnnyho a Taru na letošních Olympijských hrách v PyeongChangu v Jižní Koreji.

Brilantně talentovaný, neochvějně otevřený, vždy zábavný Johnny získává fanoušky po celém světě každým vystoupením.

Edward Z. Epstein o Johnnym kdysi napsal: „Zatímco, se odvážil být jiný, ve skutečnosti dosáhl vyššího cíle: odvážil se být sám sebou."

Johnny WeirWhere stories live. Discover now