Elegance nebo extravagance?

20 0 0
                                    

Johnny Weir, i přes hnusné urážky hlasatelů, jiných krasobruslařů, reportérů a celkově lidí sledujících krasobruslení, byl a možná stále je jedním z nejlepších krasobruslařů všech dob. Jeho styl? Kdo ví. Johnny dokáže zajet perfektní číslo jak na pop, tak na něco něžnějšího. Co mu ale jde lépe, bychom e mohli jen dohadovat. Za mě je to rozhodně extravagantní číslo na pop, ale kecala bych, kdybych tvrdila, že nejsem ohromená jeho vystoupeními na Siu.

I přes to, je tu něco, co dělá snad jen Weir, protože jsem se dívala na několik dalších krasobruslařů a ještě jsem to u nikoho neviděla, navíc tomu hodně lidí říká jeho jménem, a to je Johnny Weir's slide. Jde o to, že se z velké dálky rozjede, pak poklekne jedno nebo rovnou obě kolena, zakloní se a sklouzne. Možná to někomu přijde snadné, když to vidí, jistě ale není. Vždyť se klouže v tenkém materiálu holeněmi a koleny po ledě! A někteří máme i problém se takhle vůbec zaklonit. Mě osobně to přijde jako naprostá nádhera. Když jsem to viděla prvně, byla jsem z toho unešená, jak z ničeho jiného, co udělal. A když jsem viděla, že to na dalším a zase dalším vystoupení dělá znova, přišlo mi to k němu charakteristické a v každém jeho dalším vystoupení jsem na to čekala, a on to vždycky udělal. A nikdy mě to nepřestalo uchvacovat.

Viděla jsem snad všechny jeho vystoupení, ale spíše ty s rychlejšími písničkami, protože některé písničky mi přišli hrozné a jen kvůli ní jsem se na to nevydržela dívat. Samozřejmě jsem ale viděla i jeho úplně první nebo starší vystoupení, které jsou z Olympiády. Mezi mé oblíbené patří rozhodně tyhle a ty vám taky doporučuju. Většina z nich je na Lady Gaga, kterou mi docela připomíná a většinou má na nich fakt šílené oblečky, které prostě řvou „hej, já jsem tady," a to je pro celebritu docela dobře. Na jeho LMFAO vystoupení se mi líbí, že nám krásně ukazuje, že nemusí mít na sobě siptivé krajkové oblečky, aby byl skvělý. I přesto to strašně baví. A Sia, co k tomu říct, to je nádhera, ladnost samá.

Lady Gaga – Poker face
Lady Gaga – Bad romance
Lady Gaga – Just dance
Lady Gaga – Born this way
LMFAO – I'm sexy and i know it
Sia – Human
Sia – Chandelier

Co tak ještě chci zmínit, on si to opravdu užívá, jde to hodně vidět a je to proto mnohem víc procítěnější, než některé vystoupení. Schválně jsem se dívala na našeho (zřejmě nejlepšího) českého krasobruslaře Michala Březinu. Měl úžasno písničku a to Human od Rag'n'Bone Mana. On to zajel dobře, fakt moc dobře. Měl tan moc těžkých věcí, ale já to řeknu asi tak, vypla jsem to v půlce, protože to byla zatracená nuda. Ten kluk to neprožívá, jako by snad záleželo jen na tom, aby to udělal všechno správně, a to není všechno. To je jeden z důvodů, proč si myslím, že je Johnny tak strašně dobrý. Pro něj je to hlavně zábava, což jde fakt vidět. 

Johnny WeirWhere stories live. Discover now