Není to dlouho, co mi jméno Johnny Weir nic neříkalo a krasobruslení pro mě ni nic neznamenalo. Předtím pro mě byla Olympiáda jen o hokeji a pár známých českých sportovcích. Jak jsem si tedy vypěstovala tak velkou oblibu na bývalé hvězdě krasobruslení? Někdy během Olympiády se mi na domovské stránce Youtube objevilo „Johnny Weir – Poker face". Normálně by mě nenapadlo si to pustit, ale nuda se sešla s náhodou a zajímalo mě, jak sakra vypadá krasobruslení na Poker face? A dostalo se mi odpovědi „takhle sakra," protože není snad nikdo, kdo by to zvládl lépe. Zůstala jsem na to zírat v němém úžasu a byla si jistá, že pokud toto je krasobruslař, tak miluju krasobruslení a především jeho.
Samozřejmě, že to bylo v noci, to bych pak nebyla já, kdy jsem si pouštěla jedno jeho vystoupení za druhým a za celou dobu mě neopustil ten pocit úžasu. Hned mě napadaly věci jako „ten kluk je Lady Gaga na ledě, ne extravagance na ledě, sex na ledě!"
Nebylo vystoupení, které by nežral snad víc než fanoušci a to naprosto miluju. Udržoval si neustále ten svůj arogantní výraz, který ho dělal sexy a spojoval ladnost s vulgaritou. Na jeho videa jsem se mohla dívat stále dokola, protože tam neplatilo pravidlo, čím víc se díváte, tím méně vidíte.
Začala jsem jej sledovat na Instagramu a naprosto jsem nechápala, jak to, že je tato celebrita tak strašně návyková. Normálně by mě ho ani nenapadlo sledovat, ale teď jsem projela většinu jeho profilu a závěr je „kdo ví?" Krasobruslařů je moc, sympatických lidí ještě víc, tak co ho dělá tak návykovým? Je to snad ta energie? Ten přístup k životu? A možná je to proto, jak se říká „toho jde vidět a slyšet."
Co jsem si hned oblíbila, je jeho pohled na život. Když jsem poslouchala jeho proslov, kde vyprávěl, jak přijel na Olympiádu po medaili, ale na ledě si to rozmyslel a zajel to pro sebe a fanoušky, řekla jsem si „jó, bejby! Takhle se žije!" Vždycky jsem byla ujetá na věci kolem dýchání, boje, nevzdávání se, žití, a pak se objevil Weir s jeho energií a tetováním Я буду, a tak si říkám „není on shrnutí toho, jak by měl člověk žít?"
Jestli je něco, za co bych mu jednou ráda řekla díky (jo, kéž by), je to, že mi svými videi vždycky vykouzlil úsměv. Občas jsou prostě špatné dny, a pokud jste na střední, máte ty špatné dny pravděpodobně furt. Vždycky mi stačilo shlédnout jeho video na Insta, kde zpívá písničku od Lady Gaga Cure a hned mi bylo lépe. Má u toho takovou energii a dobrou náladu, že jsem se vždycky začala smát a bylo jedno, jak mi předtím bylo blbě. Stejně tak miluju, když zpívá There's nothing holding me back od Shawna Mendese. Nejsem jeho nějak extra velká fanynka, ale tahle písnička je skvělá a se spojením, jak si ji Johnny užívá, tomu se nedá odolat.
Johnny byl snad vždycky terčem urážek a co jsem tak prohledávala internet, ať už videa na Youtube nebo články, většinou nebyly moc dobré. Byly tady taky videa nebo fotky, kdy jsem si říkala „bože, co to ze sebe děláš?" protože chlap tančící ve slipech, který se natáčí a pak to zveřejní, asi není moc vhodný idol, co si budeme nalhávat. Lží, co na sebe vymýšleli se svým ex manželem, bylo taky požehnaně moc, ale na to mám asi takový názor, nikdo nemáme rádi své ex. Taky jsem četla, jak prý Weir fyzicky ubližoval svému ex. No, když jsem viděla, jak ukazuje své „rány" tak jsem si vzpomněla na scénu ze Zoolandera, kdy Jeníček odkryje svou "zohavenou" tvář, Derek řve, že je to odporný a on tam má mini škrábaneček. Že je někdy vzteklý, tomu bych věřila, sám o sobě tvrdí, že je hodně dominantní a to my takové vztekliny jsme. Jo i já jsem celkem pán a nenechávám si rozkazovat. Že dostal pár facek od něj, no tak to my je fakt líto. Co se týče té dětinské blbosti, co udělal Voronov Weirovi, že mu popsal mega drahou kabelku sprostými slovy, nad tím jsem se jen smála, jestli si dělají prdel, nebo teda spíš Voronov.
Názor na to mám asi takový, že je prostě člověk a ten není nikdy dokonalý. A pokud je to celebrita, jde to hodně vidět. Třeba o Taylor Swift jsem kdysi četla, že je žárlivka, že Brown je pořádný hovado, protože zbil Rihannu nebo třeba že Selena Gomez skončila v psychiatrické léčebně. Myslíte si, že by tohle normálně někoho zajímalo, kdyby nebyli tak slavní? Když si představím, že mí přátelé, rodina nebo lidi, které jen potkávám, jsou celebrity, fotografové a reportéři by se měli jako selata. Vždycky si na člověka něco vyhrabou, takže mě nepřekvapuje, že někoho, kdo si vše dělá po svém, chtějí média snad rozcupovat. Vždycky jsem si říkala, jak musí být skvělé být zpěvákem, hercem nebo čímkoliv, co je slavnější, než obyčejný člověk. A teď když nad tím tak přemýšlím, jak se jim musí žít, když jsou podle všech úžasní a teď vyjde na světlo něco, co nechtějí a všichni si to potom s nimi spojují?
Co bych tak ještě na konec chtěla přidat, je, že mi je docela líto, že Johnny nezkusil konkurz na nějaký film. Jistě, je pár show, ve kterých ho můžeme vidět, ale většinou jsou to show, které jsou přístupné buď jen větším státům, nebo jsou jen anglicky a ve špatné kvalitě. A s tím přístupem to myslím vážně, protože i tolik slavný Lip Sync Battle mi nechtěl jet, dokud jsem si nezměnila natavení, jakože se dívám z USA. Jo, zřejmě jsme Narnie. Ale jde mi o to, že já ho úplně vidím ve dvou filmech. V parodii na Ledové ostří a to je komedie Ledově ostří. Umím si ho představit, jak hraje elegantního narcistického extravagantního a lehce zženštilého krasobruslaře a třeba jeho kamarád Plushenko klasického Rusa podle stereotypů, jaké známe. Bože, to by byla dokonalost. Už vidím, ty hlášky, kdy Weir spadne na zadek, řekne „bolí mě zadek" a Plushenko „to bych být tebou neříkal," nebo jak Weir říká „Ha, Ivan!" Joooo, občas si říkám, jak mě něco takového může napadnout. A taky ho vidím v Zoolanderovi. Ano, fakt si ho představuju, jako velkého modela v roli Dereka Zoolandera, jak s někým soutěží o to, kdo je ten nejlepší manekýn. No, škoda, že to neexistuje.
YOU ARE READING
Johnny Weir
Phi Hư CấuHned na začátek, tohle není příběh. Johnny Weir je krasobruslař, který byl jistou dobu velkým fenoménem. Někdo ho nenáviděl, někdo miloval. Pro mě se stal Weir po jediném videu ze soutěže synonymem pro krasobruslení. Byla by škoda, aby se na něj zap...