Lip Sync Battle

26 0 0
                                    

Johnnyho jsme také mohli vidět v Lip Sync Battle, kde je důležitá hlavně zábava. Bohužel, nejsme si jistá, zda si celebrity vybírají písničky sami, nebo je mají přidělené. Johnny měl první Celine Dion My heart will go on a potom od Lady Gaga Bad romance. Mě se poštěstilo vidět celé Weirovo vystoupení na YouTube, bohužel, tam už se na to nekouknete, protože video bylo z důvodu porušení autorských práv smazáno. Teď vám zbývá jedině se podívat na celou epizodu, kterou najdete na stránkách paramountnetwork.com. Další bohužel, protože se ani tam na to zřejmě nepodíváte. Já když jsem to zkoušela, nastal první problém „nejste přihlášení." Fajn, udělala jsem si účet. Bum, druhý problém „video is not available in your country," okey, tohle je celkem urážka Česka. I tohle se dá řešit, stáhla a nainstalovala jsem si Hola!, kde jsem si pak nastavila, že se dívám z USA. Jo, zdálo se, že problém je vyřešen, než se to kouslo po půl minutě a internetová stránka přestala odpovídat. Takže karma (kdo ví za co) vyhrála a já měla smůlu, protože po několikátém pokusu mi došly nervy. Kámoš byl samozřejmě vyřechtaný jak pětikoruna, protože jsem mu každých pět minut psala „zase to nejde," a „konečně to jde," několikrát dokola.

Ovšem, můžu vám to aspoň popsat. Škoda, že mě to v tu dobu nenapadlo stáhnout. Začnu tím, že Johnny měl na sobě blonďatou paruku, strašně moc make-upu, černý obleček bez rukávů na zip a černé kraťase, vše z koženky. Taky měl na nohou síťované punčochy a podpatky. Když jsem to viděla prvně, říkala jsem si proboha, co to je? Jo, ano vám to vlastně bude sedět, když dělal Lady Gaga. Jeho vystoupení bylo fakt skvělé. Opět, jako vždy, si ho užíval a společně s dalšími tanečníky udělal číslo, u kterého jsem nevěděla, jestli mám zírat s otevřenou pusou nebo se smát. Byla to fakt pecka a nechápu, jak mohl v interview před tím tvrdit, že neumí tančit, že mu to jde jen na ledě. Ten kluk se hýbal líp, než kdy já v životě budu. Jo, to je možná moje mínus... Samozřejmě Johnny vyhrál nad jeho kamarádkou Tarou Lipinski, které číslo bylo sice dobré, ale ani ne zdaleka tak jako Johnnyho.

Před tímhle vystoupením jsme taky mohli sledovat krátké vystoupení, asi minutové, jak Johnny předvádí Celine Dion. Proboha to je dokonalé. Vložil se do toho naplno a tak si to prostě užijete. Teď se mi vždycky u té písničky vybaví Johnny v bílých kraťáskách s vlečkou, papírovým Titanicem a následný perfektní smích LL Cool Je, který tuhle show moderuje.

Johnny WeirWhere stories live. Discover now