Sıcacık bir yaz gününde güneş mükemmel ışığını dünya ile karşılıksız paylaşıyordu.Güneşten gelen o cömertlik ve sıcaklık tüm yeryüzüne yavaş yavaş yayıldı.Hafif hafif ağaç hışırtıları çocuk sesleri ve araba kornalarıyla Dünya biranda ses cümbüşüne kapıldı.Herkes mutlu gözüküyordu.İnsanların yüzünde tatlı bir tebessüm vardı.Evlerin içindeki kahkahalar sokaklarda bile yankılanıyordu.
Ama bu mutluluk seranın evi için geçerli değildi.Evin etrafının güzel dekore edilmesi bile kötü enerjisini kapatamıyordu.Adeta evin üstünde kara bir bulut dolaşıyormuş gibi.
Sera oldulça alımlı uzunca boyu yemyeşil gözleri ve sarı saçlarıyla insanlardaki tüm ilgiyi anında kendisine çekerdi.Günlük yaşamında da oldukça şanslıydı.Annesinden kalma bir arsayı yoğun uğraşlar vererek aile ortamını aratmayan sıcacık bir kafe haline getirmişti.Sera'nın dünyalardan çok sevdiği eşi ona ailesinin yokluğunu aratmıcak bir sevgi vermişti.
Sera yine o mutlu ve huzurlu günlerini düşünürken saatin kaç olduğuna bakmak için oturma odasına gitti . Telefonunu yanına almayı hep unuturdu yada kendine telefonunu hep unuttururdu.Çünkü bütün kötü haberlerini hep telefondan almıştı ve telefona ne kadar uzak kalırsa kötülüklerinde uzaklşacağını zannederdi.Uzun ince karanlık koridordan geçerken ürperdi , fazla ışıklı ortamları sevmezdi ama karanlıktan da bir hayli çok korkardı.Salonun lambası geçen haftalarda patlamıştı , başından geçen olaylar ve uykusuzluk lambayı değiştirmesi gerektiğini hep unutturuyordu ona. Gözlerini kocaman açarak korkuyla odaya geçmeye çalıştı ama yapamadı. Biranda vazgeçti , saatin okadar da önemli olmadığını yeniden sabah olduğunu ve güneşin doğduğunu pencereden görebiliyordu.Uykusuzluktan başı döner gibi oldu , biranda dengesini kaybedip yere çöktü , kalkmak için kendini zorlamadı , ağlamaya başladı. Kendini hiç olmadığı kadar yalnız hissediyordu.
Ağlamasının birçok nedeni vardı , ama şuan en çok içini acıtan canından çok sevdiği oğlunu kaybetmesiydi. Oğlunu kurtarabilirdi belkide , rüyasında görmüştü öldüğünü tıpkı diğer insanların ölümünü de gördüğü gibi ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA
ActionSera alımlı ve bir okadar da güzel bir kızdır. Ailesinin ölümünden sonra gördüğü rüyalar hayatını değiştirmeye başlar , olumsuzluklar yaratan rüyalar artık sera'nın canını sıkıcak noktaya kadar gelir ve geleceğini değiştirmeye çalışır.