8.poglavlje

608 19 0
                                    

Došla sam kući. Na kauču sam našla Luku kako gleda neki film.
Ja:Ej, gdje su svi?
L:Tvoja majka i tata su otišli na neku večeru, a Josip je na košarkaškom igralištu.
Ja:Šta gledaš. Upitala sam jer mi je bilo dosadno, a mobitel mi se ispraznio pa nisam znala što raditi
L:Gledam jedan film. Neznam kako se zove, ali je zanimljiv.
Ja:Mogu i ja gledat?
L:Slobodno.
LUKA POV.
Super sam sam doma. Sad će doći Andrea. Mogao bi gledati film. Andrea je došla. Kako ću joj reći? Nešto osijećam prema njoj. Znam da to i nije baš normalno, ali sviđa mi se. Ma neću joj još reći. Nije još vrijeme za to.

Legla sam na kauč i počela gledati film. Baš je zanimljiv. Luka dobro bira filmove. Nisam znala da imamo isti ukus. Bila je ponoć i odjednom sam osjetila kako mi se počelo spavati. Samo sam utonila u san i poslije toga se nilega ne sijećam

Luka
Što? Jeli to ona stavila glavu na moje rame? A spava. Neću je sada buditi, iskreno ne smeta mi, pokrio sam je dekom i pustio da spava. Film je završio pa sam otišao u svoju sobu. Kada sam legao u svoj krevet razmislio sam kako joj reći. Neznam kako će reagirati. ZNAM! Reći ću onoj njenoj prijateljici Tini. Da sutra ću joj reći na povijesti. Ionako sjedimo skupa.

Sutra
Došao sam na sat povijesti. Sada ću reći Tini. Znam kako ću je nagovoriti da urqdi sve kako joj ja kažem
Ja:Čuj Tina. Moraš reći Andrei da mi se sviđa.
Ona:MOLIIIM? Jesi ti normalan pa ona ti je kao sestra.
Ja:Staniii. Znam u koga si zaljubljena. Vidi se iz aviona. Mogu ti govorit šta radi i gdje izlazi. Znam da to vas ženske zanima.
Ona:Štaaaaa? Kako da ja znam da ti znaš da sam ja baš u tog na kojeg ti misliš?
Ja:Ok šta? Ja vas ženske nikad razumio nisam. Znam da si u mog brata.  Stala je koda je duha vidila i zacrvenila se.
Ona: Dobro, štq trebqm napravit?
Ja: Sve ću ti objasnit. Zazbonilo je pa sam joj sve napisao na papir jer me profa iz povijesti mrzi. Još jedna jedinica mi nebi dobro došla. Pao bi povijest i nebi mogao na turnire.
Zazvonilo je. Tina mi je rekla da previše tražim od nje. Znao sam što mi je činiti. Josipu je bila matematika, to je bio kabinet pored povijesti. Počeo sam se derati:" Tina svima ću reći u koga si zaljubljena. Dame i gospodo to jeeee!" - povukla me za ruku.
Ona:Doooobro hoću. Nesmiješ nikome rećii!
Pa onda neki kažu da ja nisam profesionalac u ovome.
Slijedeći sat nam je bio likovni pa sam mogao šetati po školi. Na stepenicama sam vidio Josipa sa još nekom dvojicom. Neznam ko su, ali su mi bili poznati. Josip me povukao sa strane i pitao me zašto sam se derao ono na odmoru o Tini.
Čekaj Štaaaaa? Zašto te to zanima.
J:Pa brat si mi nije da ostavljaš dobar dojam po školi. Drečiš se. Izgledao je kao da ne zna šta će reći.
Ja:A ne ne stani, pogledao sam ga dobro. Zi si zaljubljem u Tinu. Ooooopaaaaa op op uuuuuuuu pa moj se braco zaljubioooo. Jaaaaaooo kako je to slatko, šalim se odvratno je.
J:Moolim! Nisam se zaljubio u Tinu odakle ti to?
Ja:Ne laži me, još sam ga jednom pogledao ispod oka jer znam da tako uvijek kaže istinu. Šta će nije na svov brata.
J: Dobrooo jesam al prestani s tim jer dobro znaš šta te doma čeka kad dođeš nastaviš li tako - nebi mi ništa mogao jer bi rekao tati, a tata bi odmah otišao u njegovu sobu na razgovore koje smo često imali, šta ćete voli čovjek puno razgovarati.
Hahahhahahahahhaha-počeo sam se glasno smijati i rekao ok brother. Otišli smo na nastavu jer je već prošlo većinu sata.

StepbrotherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu