7.poglavlje

632 18 0
                                    

Jutro
Ustala sam se u 7 sati kao i obično. Ona dvojica se nisu još probudili pa sam ih ja morala buditi su mama i Ivan otišli na posao. Spremili smo se i krenuli u školu. Dogovorila sam se s Tinom da me čeka kraj svoje kuće. Bilo je usput pa su i Luka i Josip išli sa mnom. Kada me Tina ugledala bila je doista čudna. To je vjerojatno bilo zbog toga što su i Luka i Josip išli s nama. Pitala me kakva joj je frizura i kako se obukla. Bila je doista sređena i lijepo našminkana. Onako kako ona najbolje zna. Izgledala je prirodno i doslovno je sjala. Pored nje sam izgkedala kao strašilo jer se danas nisam šminkala i obukla sam crnu trenerku i zavezala punđu jer znate oni su dani u mjesecu. Kosa mi je bila masna, a ja sam izledala krepano. Putem u školu Luka i Josip su bili ispred nas i lesto su se okrećali. Nisam znala zašto i nije me previše zanimalo. U školi se nije ništa posebno dogodilo osim toga što smo pisali test iz engleskog. Sigurno ću dobiti ili 5 ili 4.Engleski mi najbolje ide. To je zato što stalno gledam engleske filmove i serije. Sutra će nastavnica donijeti ocijene pa ću sutra reći mami za ovu jedinicu iz matematike kako bi bar malo ublažila.
Sutra
Došli smo u školu i prvi sat nam je engleski. Super dobila sam 5. Tina je dobila 1 MOLIM! Tina je uvijek bila dobra učenica rijetko bi dobivala loše ocijene, najlošija ocjena joj je bila 3. Ja sam ih dosta rijetko dobivala. I sad ona govori da se nije zaljubila. Nikada prije nije dobila jedinicu iz engleskog. Moram je nagovoriti da mi kaže u koga je. Neće biti teško jer ona ne zna čuvati tajne. Bar ne svoje jer moje nikada nije nikome otkrila. Nakon škole sam je odlučila pitati.
Ja:Dobro Tina znam da si zaljubljena jer inače ne bi dobila jedinicu. Pokušala se opravdati, ali je ubrzo shvatila da joj to neće pomoći.
T:Dooobro jesam.
Ja:Tko? Kako je zove? Koji je razred i kako izgleda? Obasula sam je pitanjima.
T:Oprosti, ali ti nemogu reći. Nisam još sasvim sigurna  i prekomplicirano je.
Ja:Reći ćeš ti meni već jednom, osim ako ja to prije ne saznam.

StepbrotherDonde viven las historias. Descúbrelo ahora