T:Andrea, Andrea! Znaš šta se dogodilo?
Ja:šta je bilo pričaj?
T:Nisam se odljubila tj. još sam se više zaljubila! Danas mi je prišao i znaš kako me pogledao ajme znači trebala si bit samnom i njegovi prijatelji su ga pogledali znaš ono. Mislim da mu se sviđam!
Ja:Dobrooo, dobro smiri se hhhahahahhahahah. Sve je u redu.
T: Šta ću sad? Ajme danas na odmoru idemo na tribine. Od tamo sve vidim pa i njega. Moramo ga danas špijunirat.
Ja:Nego Tina kako to sad odjednom? Jučer si me uvjerila da si se odljubilq od njega i da je sve prestalo. Moram priznati sebe sam počela kriviti zbog toga što smo vas zaključali. Mislila sam da sam ja kriva, a ti sada dođeš i govoriš kao da nisi ista osoba od jučer.
T:Ma lagala sam samu sebe. Neznam. Nešto sam se naljutila jer sam mislila da me ignorira, a zna da sam zaljubljena u njega, ali mi se danas javio i totalno sam hepi.
Ja:Ja vas dvoje nikad neću prokužit, al drago mi je ajde. Baš ste lijep par.
T:Ah, znaam. Hahhahaah to mi svi govore.
Počele smo se smijati i to baš onako glasno kada je došao Luka. Nije da nismo bile na sred škole i da su svi blejili u nas.
L: Šta se vas dvi keserite tu? Izgledate isto budale.
Ja i Tina u isto vrijeme:Nije te briga!
L:Okej nemorate me odmah razapeti, samo pitam.
Otišao je svojim prijateljima, a ja i Tina smo krenule prema učionici. Naravno, na putu do učionice smo se glasno smijale i čak nas je i nastavnica u čudu gledala, a prije nikada nije obraćala pozornost na nas tj nismo je zanimale.
......................................................................
Nakon sata
Izasle smo iz učionice i još uvijek smo se smijale, ali ne onqko kao i na početku sata. Josipu je bila povijest, a to je učionica do matematike pa ga je Tina mogla sresti. Ja i Tina smo bile jedna kraj druge i odjednom je Josip povukao Tinu i odveo je na drugi kraj škole. Ja i Luka smo u čudu gledali, a i njegovi prijatelji su nam prišli svi u čudu i rekli bit će tu nešto. Svi smo se počeli smijati.
Josip...
Počinje mi se sviđati Tina. U zadnje vrijeme primjećujem kako me gleda jer i ja nju gledam i jednostavno je pre očito. Danas ću joj reći, ma ne neću. Možda bi ipak trebao? Što ako se odljubi? Ma reći ću joj. Nakon sata sam je povukao sa sata i točno sam znao kako joj prići, a da ne posumlja. Vidio sam kako se zacrvenila. Rekao sam joj da se moj prijatelj zaljubio u jednu iz njihovog razreda, naravno da sam slagao. Rekao sam joj da mi treba pomoći spojiti ih i da nisam htio pitati Andreu za pomoć jer znam da bi ne odbila. Super sad ću moći provoditi vrijeme s njom. Samo sad moram reći za sve to Anti, da se može organizirati.
YOU ARE READING
Stepbrother
AdventureOvo je priča o Andrei. Kćeri razvedenih roditelja koja se zaljubljuje u svog budućeg polubrata.