4.poglavlje

760 23 0
                                    

Došli smo u Makedoniju. Bit ćemo u jednom hotelu. Već mi nedostaje Tina. Danas smo trebale ići u kino, ali zbog ovog glupog obiteljskog  izleta neću je vidjeti cijeli tjedan. Uporno joj šaljem poruke da se javi poslala sam joj 500 poruka i još nije odgovorila. To je čudno za nju. Inače mi se uvijek javi bila u školi ili kući.
Nakon 30 min
Napokon sam dobila odgovor od Tine.
Napisala mi je:"Ee Andrea dolazim u Makedoniju,tj. već sam tu i to u istom hotelu. Uspjela sam nagovorit brata da idemo. Siđi brzo dole sam na recepciji."
Odmah sam se izvukla iz deke u koju sam bila zamotana i odmah istrčala. Nisam mogla čekati lift pa sam se spustila niz stepenice al doslovno spuštala sam se niz ogradu. Napokon sam došla na recepciju i ugledala Tinu. Ne mogu vam opisati koliko sam bila sretna što je došla. Mislim da nebi izdržala da sam ostala sama s njima. Vjerovatno bi bila u svojoj sobi i blejila u mobitel.
Ja:Tiiiinaaa! Kako mi je dragooo sto si dosla. Odmah uzmi sobu br. 56 ja sam 57 hehehe.
Tina me zagrlila i nasmiješila se. Bilo joj je drago što me vidjela. Uzela je sobu br. 56 i zajedno smo krenuli. Ovog puta liftom. Putem smo pričali o tome kako je uspijela nagovoriti svog brata da dođe.
Nakon što se uz moju pomoć raspremila sišle smo u kafić. Ondje su bili i Ivan, mama, Josip i Luka. Tinin brat je otišao sa svojim društvom.
M:Bok Tina lijepo te vidjeti. Sad ce Andrea imati s kime pričati i neće joj biti dosadno. Upoznaz je sa Ivanom.
Nakon što se Tina upoznala s Ivanom i Lukom došao je red na Josipa, ali on nije bio tu zato smo odlučili sjesti i razgovarati. Luka je za promjenu bio doista pristojan. Pošto ga Tina nije znala otprije činio joj se kao sasvim fin i ljubazan dečko, AALI ja sam tu da je vratim na pravi put pa sam joj rekla kakav je on zaista preko poruke jer su svi gledali u nju, a znate u društvu se ne šapće pa zato služe društvene mreže. Bilo je već deset sati i polako smo krenuli prema svojim sobama. Ja i Tina smo bile u sobi gdje smo trebali biti ja Josip i Luka. Oni dvojica su otišli vani, a nas dvije smo ostale u miru razgovarati. Bile smo budne do tri sata i razgovarale o svemu i svačemu kada su u sobu ušli Luka i Josip. Luka je ležerno bez pozdrava izvuo svoje tene, skinuo košulju i lego u krevet kao da u sobi nisu bile dvije djevojke. Ja sam se navikla jer to kući stalno radi, ali Tini je bilo neugodno. Josip mu je rekao da se obuče jer je vidjeo izraz Tinina lica. Upoznao se s njom i poprilično su se dugo rukovali. Bilo je dosta čudno, ali to je vjerovatno zato što je Josip po prvi put vidi i nije bio upoznat da je ona moja prijateljica. Poslije je Tina otišla u svoju sobu, a ja sam Luki održala bukvicu na što je on samo uzdahnio i nastavio tipkat na mobitel.

StepbrotherWhere stories live. Discover now