Četiri mjeseca kasnije...
ANDREA POV.
Tata je otišao u svog brata na neko vrijeme, a mama vec ima nekog novog. Mama mi je rekla da se za 1 tjedan selimo kod tog,, novog"
_______________________________________Uselili smo se u tog tipa prošli tjedan.
Ima lijepu kuću. Čak sam dobila i vlastitu sobu koja je moderno uređena. E da tip se zove Ivan i mamino je godište. Čini se pristojan. Ja i mama smo satima proveli pričajući o tome kako se trebam ponašati i da Ivan njoj puno znači i da joj ne zamjeram jer je moj otac svinja i ona nije više mogla biti njegova žena. Da, ispostavilo se da je moj tata varao mamu sa Sofijom njegovom tajnicom. Uvijek mi je bila arogantna i dvolična. Ivana još neznam najbolje i ne mogu mu baš vjerovati jer je ovo sve novo za mene. Ima dva sina. Nisam ih još upoznala jer su bili na nekim turnirima. Inače treniraju košarku i nogomet. Iskreno neznam ko su al imam osjećaj da su umišljeni i da imaju hrpu cura. Ukratko bad boys. U četvrtak dolaze iz Austrije pa ćemo se upoznati iako se baš i ne veselim.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Četvrtak...
U školi sam dobila dva keca. Nije me nešto briga jer imam i gorih problema. Danas dolaze Ivanova dva sina. Pričala sam sa Tinom i sve joj objasnila. Ona mi je velika potpora i jako sam joj zahvalna. Cijeli dan smo provele u shoping centru i pokupovale skoro sve trgovine.....19h, četvrtak
Ulazim u kuću i osjećam omamljujći miris muškog parfema. Zaljubila sam se u taj parfem. Uživam u tom mirisu kada osjetim kako me netko uhvati za rame. Bio je to Ivan.
Ivan: Andrea čekali smo te. Josip i Luka su došli, vrijeme je da se upoznate.Šta ko su Josip i Luka? Aaaaaaa došli su njegovi sinovi. Ostavljam vrećice i nervozna ulazim u dnevni boravak. Nervozna sam jer ću s njima provesti većinu svog života i oni će mi biti kao "braća." Nisam sigurna kako će me prihvatiti i kakvi su.
Josip :Bok ja sam Josip drago mi je. Ti si sigurno Andrea.
Ja:Da, nadam se da ste dobro putovali.
Josip:Bilo je okej.Josip se čini kulturan, ali ovaj Luka je tako arogantan. Nije me čak ni pogledao, bezobrazan je mislim ipak ću mu biti polusestra.
Luka:Dosta patetike ja sam Luka drago ti je. Sad možemo jest.
Kako odvratno. Moja očekivanja su se ispunila Luka je takav retard. Umišljen je al totalno.
Ivan:Luka ne budi bezobrazan pričat ćemo poslije večere.
Mama me gleda, a pogled joj govori da ostanem pristojna i smirena jer zna kako ja inače reagiram na ovakve debile.Večerali smo i sjeli za kauč. Ja, mama i Josip smo pričali o nekim uobičajenim stvarima. Josip se trudio upoznati me, a i ja njega. Ivan i Luka su otišli u njegovu sobu na onaj razgovor😂. Vratili su se za pola sata. Ivan je nabacio fejk osmijeh, a Luka je ljuto sišao i ispričao se. Ostali smo tako sjediti i pričati do 1h kada nas je mama poslala u krevet jer je sutra škola. Svi smo otišli u svoje sobe i naravno tipkali na mobitele kao i svi tinejdžeri kada idu spavat. Odmah sam nazvala Tinu i ispričala joj sve 9. Pričale smo do 3h i onda smo stvarno išle spavati.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Stepbrother
AventuraOvo je priča o Andrei. Kćeri razvedenih roditelja koja se zaljubljuje u svog budućeg polubrata.