1. rész

324 22 0
                                    

Telefon csöngésre ébredtem. Félálomban ugyan de, ránéztem a telefonra amin az a szó villogott "fodrász". Gyorsan kimásztam az ágyból majd, a nagy bükk fából készült, egészen nagy szekrényhez siettem. Kikaptam belőle a fehér Gucci-s pólóm, hozzá egy szakadt farmert. Gyorsan fogatmostam, majd indultam a fodrászhoz. Szöul utcáit jártam, majd végül a fodrásznál kötöttem ki. Az épület szép nagy volt, gondoltam ideje bemenni. Bent megpillantottam egy lányt aki gyermekkori barátom.
-Szia Tae! - köszönt udvariasan.
-Szia Amy! - köszöntem vissza majd leültem hozzá a székbe.
-Milyen hajat szeretnél?
-Kéket! És kicsit ha betudod hullámosítani megköszönném!
-Simán! - mondta majd elkezdte. Pontosan időre nemtudom meddig tartott, de viszonylag gyorsan megvolt.
-Kész! - mondta majd a tükörbe néztem.
-WoW. Nagyon köszi. Hálám jeléül fogadd el ezt a gumikacsát. - mondtam majd röhögni kezdett.
-Jajj Tae nem változtál. - mondta, miközben majd meghalt a röhögéstöl. Elköszöntünk, majd elindultam fizetni. Ki is tudtam fizetni, kedvezményt is kaptam, na látjátok ezt kapja aki visz ajándék gumikacsát! El is indultam hazafelé de gyorsan beugrottam az ottani kisboltba hogy vegyek magamnak valami nassolni valót. Vettem 2 zacskó chipset, majd útközben megettem egyet. Mikor haza értem váratlan látvány fogadott.... Egy fiú épp a házam ajtaján kopogott....
.
.
Ha tetszett a rész és szeretnétek folytatást nyomjatok egy "Vote" ot. ❤❤

Secretly Stranger (Magyar Vkook ff.)Where stories live. Discover now