Nem hittem a szememnek. A pisztoly a földön hevert ugyan úgy mint Jungkook.... nem volt jól...Sírt... nem tudtam mit tegyek...e-egyszerűen nem kaptam levegőt....Jungkook már épp a pisztoly után nyúlt amikor félbe szakítottam.
-JUNGKOOK MEG NE MERD FOGNI!!!!
-miért akkor mi van? Végre meghalok azt kész...
-TE TELJESEN HÜLYE VAGY!!!
-miért? Akkor nem kellene szenvednem... szemvedek, mert nincsenek barátaim. Szenvedek, mert senkise szeret, szenvedek, mert a szüleim meghaltak... nekem is ez lenne a sorsom...
-NEMNEMNEM... nem hiszem hogy az én nevem senkise lenne de no problem. ÉN szeretlek, ÉN a barátod vagyok, ÉN gondoskodok rólad, ÉN titkolok előled valamit....
-na tessék még titkolózol is elöttem...
-de Kookie... ne csináld ezt.
-mit??? Oks. Most bevallom. Én is titkolok előled valamit. Iszonyatosan belédzúgtam az első pillanattól kezdve egészen idáig. Szeretem hogy vigyázol rám... szeretem amikor hülyülsz. Szeretem amikor sírsz. Szeretem amikor aggódsz értem... de tudom hogy semmi esélyünk sincs....-amint ezt meghallottam Kookie szájából, egyszerűen nem bírtam megszólalni. Csak ültünk a szoba közepén. Ültünk,és ültünk. Végül úgy gondoltam hogy el kellene mondanom hogy ugyan így érzek...
-tévedsz kookie...
- miben???
-v van esélyünk.
-mi a fasz??? Hogy hogy???
-szeretlek. Ez a titkom. Szeretem hogy erős vagy. Hogy ügyes okos. Hogy szeretjük egymást. Hogy 5 éve az utcán laksz. Mi egymásnak vagyunk teremtve. De úgy gondoltam hogy semmi esélyünk sincs...
-amm... akkoooor....
-egy randi holnap?
-jó lesz. Hol??
-hmmm... -gondolkodtam, majd megadtam a címet. Úr isten... holnap randizok Kookie val. Össze fogunk jönni érzem!!! Istenem életem napja.. gondoltam magamban majd elindultam aludni.
-jó éjt Kookie.!!
-jó éjt Tae. -majd e mondat kíséretében egy puszit nyomott a homlokomra... de egész éjszaka másra se tudtam gondolni mint kook ra. Kookie val végre randizok. OMG. De ha nem alszok akkor a randin fogok....ez volt az utolsó gondolatom majd gyorsan lehunytam a szemem és elaludtam...
.
.
Sziasztook!! Remélem tetszik a rész. Ha tetszik nyomj egy "Vote" ot és ha érdemes lenne folytatni írj kommentet. Köszi.😚💕
YOU ARE READING
Secretly Stranger (Magyar Vkook ff.)
FanfictionKim Taehyung egy csöppet sem átlagos fiú,ugyanis kicsit különcebb mint az átlag. Sokkal többet nevet,vannak eléggé ócska,de iszonyat jó viccei,természetesen van komoly,s romantikus oldala is. Szóval Tae-(hogy jobban bele ne menjek a sztár jellemzésé...