6. rész / 2

123 7 2
                                    

*Jungkook szemszöge*
Amint felkeltem gyorsan kikaptam pár ruhát, nem kell túlzásba vinni, és elkészülődtem. TaeTae még alszik nem keltem fel. Gyorsan vágtam össze egy kis almát, sütit, elővettem a gitáromat....amit még apától kaptam...(kicsit bekönnyeztem) mindegy jobb ha nem erre gondolok. Gyorsan elővettem egy takarót, majd kimentem a kertbe, mert rohadt jó idő volt kinnt. Vártam, vártam. Gondoltam elindulok felkelteni Tae-t, de ekkor kilépett az ajtón ilyen aggódott majd végül megkönnyebbült, fejjel. Megöleltük egymást, majd elindultunk. Az úton sokat röhögtünk, mert tök sok vicces dolgot láttunk. Egy idióta bácsit, és egy nőt. A nő volt a legviccesebb mert épp a biciklije után rohant. Na ebbe a legviccesebb az volt hogy nem volt biciklije. Csak rohant az úton, miközbe azt ordibálta hogy "segítség a biciklim" Tae val jót röhögtünk majd megérkeztünk a helyszínre. Egy üres szép tisztásra, ahol senki sem volt csak ő meg én. Letettük a takarót, rá a cuccokat, majd leülrünk. Csináltunk képeket, vicceket meséltünk, és énekeltünk. Tae nak iszonyat jó hangja van!! Miközben gitárral kísértem a 2U-t, egymás szemébe néztünk. Majd....közeledtünk egymáshoz... aztán össze ért a szánk bejutást kértem majd beengedett. Csodás volt. Majd abba hagytuk és kézen fogva bámultuk a felhőket... azon gondolokdva..most járunk? Most akkor minden reggel nyomunk egy puszit egymás szájára? Most akkor happy end? Ezeken járt az agyam....
.
.
Tiattok! Itt is lenne Kookie szemszöge. Remélem tetszik. Ha tetszik és szerintetek érdemes folytatni írjatok kommentet és nyomjatok egy "vote" ot💕💕

Secretly Stranger (Magyar Vkook ff.)Where stories live. Discover now