4. rész

163 12 0
                                    

Kezdek félni.... Kookie már 2 órája elment "sétálni" vagyis hogy összeszedje magát...  félek...mivan ha elrabolták?. Mivan ha megölték?. Mivan ha??.... nem nem nem!!! Ebbe bele gondolni is rossz!! Biztos csak sokáig tart a "séta" és  hamarosan hazaér.
1 óra telt el megint..  már a sírás határán voltam mikor Jungkook belép az ajtón.
-JESSZUSOM MI TARTOTT EDDIG????!
-nyugi jól vagyok csak össze szedtem magam.
-3 ÓRÁIG??? MÁR MAJDNEM UTÁNAD KÜLDTEM A RENDŐRSÉGET!!!!
-Nyugi nyugi nyugi.
-pffffff.... -mondtam majd egy-két könnycsepp hullott le a padlóra.
-te te sírsz??? -mondta majd megöleltem. Igen igen megöleltem. Nem érdekelt hogy mit gondol rólam!!! És ekkor....vissza ölelt!!!! Nem engedtem el! Nem láthatja a vér piros arcom!! Nem tudom... életemben nem szerettem még így senkit mint őt...
-Jungkook?!
-igen??
-m-m-m-megígéred hooogy.....
-hogy???
-soha többé nem hagysz itt?! -mikor kimondtam hatalmas mosoly lepte be arcát. Azok a gödröcskék.....aaawwe...
-megígérem TaeTae. -mondta majd elengedtem. Siettem a mosdóba. Végülis nem láthat meg így.... mikor kipihentem magam kimentem és megkérdeztem újból. "Mi történt??"... egy kis idő múlva megkaptam az elég hosszú de őszinte választ.
-hátt.....
-nyugodtan mond.
-az anyukám meghalt amikor én 4 éves voltam. Egy autó balesetben mikor épp campingezni mentünk és énekelt. Az a dal még mindig megvan a fejemben. Imádtam. Amikor azt énekelte egyszerűen csak nevettem. Boldoggá tett... és mikor hátranézett hogy megnézze hogy röhögött belehajtott az árokba.....később a kórházban voltunk. Anya a gépre volt kötve és apa pedig a sebészeten volt. Anya nem ébredt fel többet. El sem tudtam tőle köszönni... azóta a kórház szobája az ágy, a gép, és az elhunyt anyukám képe... mind megvan a fejemben... rémes. Apukámat elengedték és én is mehettem haza. (Velem semmi sem történt) a Temetésen sem voltam ott... Majd később apukám is meghalt. Apukám próbált eltartani de mikor 6 éves lehettem oda adott a nagymamámnak és fejbelőtte magát.... apukám után is sokat sírtam. Majd kb 5 évvel rá (11 éves voltam) a nagymamám is meghalt. Ő természetes úton. Majd bevittek egy ilyen fura alakhoz aki vigyázott rám. Megszöktem. Így tehát 5 éve az utcán vagyok. Egyedül. Néha be engednek valahova... -mondta majd elment a szobába és bebújt az ágyba és aludni próbált. De nem ment neki. A szüleit szeretné. Szegény. Úgy sajnálom. Mondtam majd bementem és megláttam amint épp egy pisztolyt szorongat, majd a fejéhez tartja..... odarohantam és kilöktem a kezéből.....
.
.
Sziasztook!! Ha tetszik nyomjatok egy "vote" ot és írjátok meg hogy érdemes e folytatni!💕💕

Secretly Stranger (Magyar Vkook ff.)Where stories live. Discover now