-Helló segíthetek?
-öhhmm.... Szia. Csak egy telefon hívást kéne elrendeznem. Tudod elveszett a telefonom, és senki nem akarja oda adni a sajátját, mert félnek hogy ellopom...
-ohh. Sajnálom tessék itt az enyém. - majd mosolyogva oda nyújtottam a telefont.
-köszönöm.! - mondta Kissé könnyes szemekkel. Majd be írta azt a számot akit keresett, beszélt vele majd letette és visszaadta a telefont.
-még egyszer hálásan köszönöm!
-igazán nincs mit. Ohm. Kim Tae hyung.
-örülök. Jeon Jeong Guk. Sietnem kell viszont haza szia.
-szia. - mondtam majd elkezdtem gondolkodni. 2 órája járja az utcát hogy valaki oda adja a telefonját, ahelyett hogy hazement volna, a lakásba majd az otthoni telefonon felhívni valakit.... Mikor már a gondolkodásban is elfáradtam elindultam aludni. De... Elmúlt a fáradtság amikor kinéztem az ablakon.... Az ablakom pont egy fára, meg egy padra nyílik.. És... A padon ott feküdt a vékony fekete dzseki jével betakarózott Jeon Jeong Guk. Nincs vele kapcsolatom, de meg sajnáltam úgyhogy végig rohantam a lépcsőn, egészen a fehér ajtómig. Felkaptam a kabátom, majd ki siettem. Lassan oda léptem a fiúhoz majd le ültem mellé.
-te nem haza mentél Jeon Jeong G.... - mondtam volna tovább mire félbe szakított...
-hívj Jungkooknak.
-Jungkook. Hmm...
-mi az?
-szép név. Szóval nem otthon kellene lenned?
-ott vagyok...... - mondta könnyező szemekkel, halkan. Nagyon szomorú volt. De mostmár mindent értek. Nincs otthona....
-bejössz?
-ha szabad.
-szabad - kacsintottam rá. Majd behoztam. Be kísértem a vendég szobába majd adtam neki pár ruhát hogy ne az 1 hetes ruháiba legyen.
-köszönöm. - mondta majd elaludt. Istenem ez a srác.... Olyan elképesztő. Egyedül van hajléktalan és még azt sem értem hogy miért.... Hogy lehet.? Holnap rákérdezzek? Kérdeztem meg a mellettem lévő gumikacsát. Nem válaszolt tehát meg fogom kérdezni. Remélem nem bántom majd meg. Valamiért nagyon megtetszett... Hülye vagy Tae nem lehetsz meleg! Mondom magamnak remélve, hogy Jungkook nem lesz több mint haver...
.
.
Sziasztok. Ha tetszett a rész jelezzétek egy "Vote" al.❤❤
YOU ARE READING
Secretly Stranger (Magyar Vkook ff.)
FanfictionKim Taehyung egy csöppet sem átlagos fiú,ugyanis kicsit különcebb mint az átlag. Sokkal többet nevet,vannak eléggé ócska,de iszonyat jó viccei,természetesen van komoly,s romantikus oldala is. Szóval Tae-(hogy jobban bele ne menjek a sztár jellemzésé...