Hello, guys! :-) Bu da bir başka hikayem ama konuyla ilgili yorum atmanızı ve votelarınızı sabırsızlıkla bekliyorum!... Diğer hikayenin votelarını yükseltin, please... Tekrar görüşmek üzere, bye! :-)
Londra kentinde küçük bir kasabada, ailemle birlikte oturuyorum. Adım Jack Manson. Kasabadaki Oxford Lisesi'nde okuyorum. Annem Jenna ve 9 yaşındaki kız kardeşim Lydia'yla birlikte yaşıyorum. Babam Arthur, yıllar önce bir trafik kazasında hayatını kaybetmiş. Bu sene okulun ilk günü, yine sınıf arkadaşlarımla beraber olabileceğim. Bir tek sevindiğim tarafı da bu... Derslerle aram pek iyi değildir. Okulumun ilk gününe yarın başlıyorum. :-( Aslında hiç heyecanlı değilim...
Ertesi gün kalktığımda annem aşağıdan seslenmeye başlamıştı bile.
'' - Hadi, Jack! Kalk artık, okula geç kalıyorsun! ''
Yorgun halimle ona cevap vermiştim.
'' - Tamam, anne, geliyorum! Off...''
Okul boyunca neredeyse her gün bu konuşmayla kalkacaktım, çok sinir bozucu...
Çantamı hazırlayıp aşağı indim. Kardeşim kahvaltıdayken onu öpüp evden çıktım. Okul servisine binerken sınıf arkadaşım Logan ile karşılaşmıştım. Logan, benim sınıftak en iyi arkadaşımdı. Sırlarımı ancak onunla paylaşabiliyordum. Uzun zamandır görmemiştim onu. Tatilde sadece telefonlaşabiliyorduk. Onu görünce selamlaştık ve uzun konuşmalarımıza dalmıştık...
Senenin ilk dersini Tarih hocamız Mr. Weasley'le yapacaktık. Bu arada sınıfımıza yeni bir öğrenci katılmıştı. İsmi Katniss'miş. Sarışın, uzun boylu, zarif ve güzel bir kıza benziyordu. Bize kendisini tanıtmıştı. Onu ilk gördüğümde etkilenmeye başlamıştım. İçimde onunla tanışma isteği uyanmıştı, aslında.
Okul bittikten sonra eve doğru giderken arkamdan birisinin bana aniden çarptığını hissettim. Yüzümü döndüğümde çarpan kişinin Katniss olduğunu fark ettim.
'' - Özür dilerim, benim adım Katniss. Sınıfınıza yeni katıldım. ''
'' - Sorun değil, benim ismim de Jack. Tanıştığımıza memnun oldum, Katniss! ''
'' - Ben de, yarın görüşürüz Jack! ''
'' - Görüşürüz Katniss! ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire and Human Story
VampireNormal bir hayatı olan, bazen her şeyden sıkılan, karizmatik bir gencin hikayesi... Evde, okulda, arkadaşlarıyla beraber olmayı seven, bazen de yalnız başına dolaşan bir çocuktu bu aslında. Bu hayatta bazı değişiklikler olabilirdi onun için, hem de...